Klub gier bitewnych "Marauder" zaprasza na turniej WH40K będący równocześnie pożegnaniem ze starym kodeksem Space Marines.
Miejsce: Zona 13 Wersalska 47/75
Czas: 14.09 zapisy od 0930
Wpisowe: 10zł w całości przeznaczone na nagrody
Format:2100 punktów
Standardowy pojedynczy FOC
Sojusznicy zgodnie z zasadami z Rulebooka.
Dopuszczone Armie: wszystkie armie i jednostki oficjalne, SoB z WD.
Dopuszczone są następujące fortyfikacje:
- Aegis Defence Line
- Bastion
- Skyshield Landing Pad
- Wall of Martyrs - Firestorm Redoubt
- Wall of Martyrs - Vengeance Weapons Battery
- W każdej misji jeden oddział może zajmować/blokować tylko jeden objectiv, w przypadku zajmowania więcej niż jednego gracz wyraźnie musi zadeklarować który znacznik zajmuje dany oddział.
- We wszystkich misjach obowiązują: Rezerwy, Deep Strike, Infiltracja, night fight - zgodnie z podręcznikiem
- W każdej misji obowiązuje następująca ilość tur: 5 ; 6 na 2+; 7 na 5+
- W każdej misji obowiązują następujące cele dodatkowe:
Slay the warlord, linebreaker, first blood, secret mission* po 1VP każdy
*secret mission
Na każdym stole będzie znajdowało się osiem kart. Każdy z graczy losuje jedną kartę i nie ujawnia jej treści aż do zakończenia bitwy i liczenia punktów. Karta zawiera tajną misje, która jeśli zostanie wykonana do końca gry, gwarantuje graczowi zdobycie 1VP w danej bitwie.
Każdy stół zawiera dokładnie te same zestawy kart na które składają się:
1. Usuń(zabij, spowoduj że ucieknie, użyj szczek itp.) z gry jeden dowolny model ze slotu HQ przeciwnika
2. Usuń(zabij, spowoduj że ucieknie, użyj szczek itp.) z gry jeden dowolny model ze slotu Fast Attack przeciwnika
3. Usuń(zabij, spowoduj że ucieknie, użyj szczek itp.) z gry jeden dowolny model ze slotu Heavy Support przeciwnika
4. Wymuś na dowolnym unicie przeciwnika „oblanie” testu morale.
5. Wymuś na jednej dowolnej jednostce przeciwnika zejście do go to ground. Jeśli wrogi gracz zrobi to dobrowolnie, to ciągle zalicza się taką akcje do wykonania tajnej misji.
6. Zabij jeden dowolny model przeciwnika za pomocą granatu. Można użyć assault grenades, plasma grenades, krak grenades, haywire granades. Melta bomba nie działa.
7. Zabij w challenge dowolny model wrogiego gracza.
8. Podaj rękę przeciwnikowi na koniec bitwy aby podziękować za grę.
Po grze prosimy o pozostawienie kart na stole.
Bitwa I
Wystawienie: Dawn of War
Cel główny: 2 relikty warte po 4 VP ustawione 24 cale od długiej krawędzi stołu, 12 cali od krótkiej krawędzi i 48 cali pomiędzy sobą. Dodatkowo otrzymujemy 1VP za każdy zdobyty killpoint.
Zasady spec.: w pierwszej turze obowiązuje noc jak w podręczniku bez wykonywania rzutu.
Bitwa II
Wystawienie: Hammer and Anvil
Cel główny: Na stole znajduje się 6 znaczników. Znaczniki ustawione są w dwóch rzędach wzdłuż długich krawędzi stołu oddalone od nich o 12 cali. Dodatkowo znaczniki zachowują równe odstępy 18 cali od siebie i krótkich krawędzi. Odległość miedzy rzędami znaczników wynosi 24 cali. Ja osobiście też nie rozumiem co napisałem, dlatego popatrz na mapkę drogi graczu. Bardzo szczęśliwy
Znaczniki które znalazły się w strefie wroga, warte są po 3vp, znaczniki na środku stołu warte są po 2vp, natomiast znaczniki które znalazły się w naszej strefie rozstawienia warte są 1vp za sztukę.
Zasady spec.: jednostki ze slotu elit „skoruja”. Zdobywamy 1vp za każda zabitą jednostkę wroga ze slotu elit.
Bitwa III
Czas trwania: 5 tur, 6 tura na 3+, 7 tura na 5+.
Rozstawienie: Tetris of Doom
Primary objective: 2 Relikty warte 5 vp. Wystawiane jak na mini-mapie.
Secondary objective: First Blood, Slay the Warlord, Linebreaker (po 1vp).
Zasady specjalne: Elite scoruje, za każdy zabity Elite 1vp. Tradycyjne Krakowskie Zapięcie (za zabicie 50%/75%/100% modeli przeciwnika gracz otrzymuje dodatkowe 1/2/3 dodatkowe duże punkty)
Mapka:
Format rozpiski
Zgłoszenia jak i rozpiski należy przesyłać na adres
stagraf@gmail.com. Za poprawne rozpiski, przesłane w terminie do 12 września 2013 r. uczestnik otrzyma 3 punkty do klasyfikacji turnieju. O kolejności na liście decyduje data przesłania rozpiski, tzn osoba, która zgłosiła się na turniej jako ostatnia w momencie kiedy wyśle rozpiskę wskakuje przed tych, którzy tego nie zrobili.
Gracz: (Imię, ksywka, nazwisko)
Armia:
ID ligowe: PLZZZZZZZZZ Sprawdzcie swoje ID i wpiszcie je w zgłoszenie – ułatwi nam to pracę.
NIE ZAPOMNIJ O WARLORDZIE!!!!!!!!!
HQ : (imię jednostki, wykupione opcje, odnośnik do transportu dedykowanego) [(suma punktów bez kosztu transportu)pts]
HQ : (analogicznie...)
Elite1 : (...)
Elite2 : (...)
Troop 1 : (...)
Troop 2 : (...)
FA1: (...)
FA2: (...)
HS1: (...)
HS2: (...)
Transport1 : (nazwa, opcje, przypisana jednostka) [(punkty)pts]
Transport2 : (analogicznie...)
TransportX : (...)
Fortification: (nazwa, opcje) [(punkty) pts]
(proszę nie umieszczać domyślnych opcji!)
(jednostki sojusznicze proszę oznaczać znakiem „#”)
TOTAL [(punkty)pts]
KP: liczba kill pointów
Modele: liczba modeli
Zgłoszenia
0. Napoleon
1. Relax
2. Enzeru
3. Gabriel
4. Smal3tz
5. Endi
6. Major
7. Rupert
8. SlaaN
9. Manfred
10. To miejsce jest twoje graczu
Ocena modelarska zostanie podana w późniejszym terminie!