Czas 23.10(niedziela)
Miejsce: Gamelord(Piotrkowska101)
Format 1600pts, gramy ze standardowym FOC, bohaterowie specjalni w liczbie 0-1
Wpisowe: 10zł
Sędzią głównym jest:Grzeniu(
grzegorzkostanski@gmail.com)
Sędzią liniowym jest:[trwają poszukiwania]
Ramy czasowe:
do 10.45 zapisy
od 11.00-13.00 1bitwa
od 13.15-15.45 2bitwa
od 16.00-18.00 3bitwa
18.15 ogłoszenie wyników, rozdanie nagród
Misje
1.Piched batle 3znaczniki wystawiane po koleii przez graczy 12 od siebie i od krawędzi stołów, każdy wart 500VP
2.Spearhed, killpointy 1-2 +600VP
3-4 +1000VP
5+ +1200VP
Zabicie najdroższego HQ wroga daje podwójne Vp w przypadku 2-óch takich samych gracz kontrolujący wskazuje jednego przed rzutem o przejęcie inicjatywy
3.Dawn of War 5znaczników, ponad 12od siebie i krawędzi stołów, każdy wart 400VP
W tej misji każdy oddział scorrujący który skończy grę w pełni w strefie wroga daje +200VP
Dodatkowe punkty:
zgłoszenie do 22.10 +1DP
armia pomalowana w całości- +1DP
posiadanie kostek,miarki,przyborów+1DP
kodeks armi i czytelna rozpiska na turnieju+1DP
100%wyswig+1DP
oddanie wyników po czasie 5min -DP/ 10min -2DP,później bitwa traktowana jest jak 0:0
awanturowanie się na turnieju oraz zachowanie sprzeczne z zasadami kultury(w opini sędziego) -1DP(każdorazowo)
Klaryfikacje Terenowe:
Las: las łagiewnickii czyli 4+cover dla piechoty itp. w i za lasem, niezależnie od stanu zalesienia. Dla pojazdów i monstrousów cover 5+.
Ściany: wszelkie wolno stojące ściany, ściany opierające się na innych ścianach (pod warunkiem, że niema okien) słupy itp. są impassable (same ściany, teren wokół to area terrain z coverem 4+).
Ruinki: area terrain 4+. Drugie i wyższe piętra są impassable
Bunkropodobne: całe bunkropodobne tałatajstwo jest impassable, po terenie wokół bunkra można poruszać się normalnie
Rzeka: difficult i dangerous terrain, wszystko co nie jest pojazdem lub monstrousem ma 5+ covera, gdy siedzi w rzece (i tylko wtedy- siedzenie za rzeką covera nie daje).
Górki: pierwszy poziom= normalny teren, drugi poziom= difficult, trzeci poziom=impassable
Wysokie skały: Impassable po obrysie
Płotki (takie <= 1” wysokości) : trudny teren, cover 5+
Gramy na VP za zabijanie i zajęte objectivy.
10:10 – 0-100
11:9 – 101-400
12:8 – 401-700
13:7 – 701-1000
14:6 - 1001-1300
15:5 – 1301-1500
16:4 – 1501-1900
17:3 – 1901-2200
18:2 – 2201-2500
19:1 – 2501-2800
20:0 – 2801+
Wyniki
1.Piotr Siwek GK
2.Tomasz Sobieszek GK
3.Tomasz Jardzioch IG
4.Dawid Czartoszewski SW
5.Miłosz Dziembowski BA
6.Piotr Zieliński Eldar
7.Maciej Naumoski SW
8.Grzegorz Fastyn SM
9.Tomasz Malinowski SW
10.Kacper Olczyk Orks
11.Kamil Król IG
12.Patrycjusz Piechowski SM
13.Cezary Król SM
14.Damian Lesiakowski SW
_________________
Deicide1 napisał(a):
szmoc tu szmoc tam pierdylion termitów psikawy jakieś różowe dredy z autocannonami różowe termity a te dredy z jakimiś broszkami świecidełkami kto by to wytrzymał ... :D