- Po wnikliwej analizie zdjęć satelitarnych, proponuję rozstawienie plutonów piechoty według schematu Epsilon. Rozmieszczenie drużyn wsparcia ogniowego za tym jeziorkiem i na wzgórzu 71E zapewni im względne bezpieczeństwo przy zachowaniu optymalnego pola ostrzału. Wycofanie do tych oto ruin jednostek specjalnych, prowadzących obecnie rozpoznanie, umożliwi zamykanie atakującego wroga w krzyżowym ogniu tu i tu. Wasze ciężkie wsparcie rozlokujemy w tym zagajniku. Twoje jednostki liniowe zgrupują się na lewej flance, skąd rozpoczną stopniowy przemarsz po Ziemi Niczyjej. Dzięki rozwadze, ostrożności i koordynacji działań Twoich dowódców oddziałów, powinniście być w stanie przejmować kontrolę nad coraz większym obszarem i dotrzeć na teren wroga, gdzie przy minimalnych stratach, dzięki stosunkowo niewielkiej dawce przemocy, zajmiecie wrogą flankę. Stąd, synchronizując swoje ruchy z moim wsparciem ogniowym, przeprowadzicie klasyczny manewr flankujący. Ty sam wraz ze swoją strażą przyboczną pozostaniesz oczywiście na tyłach, skąd będziesz mógł w razie potrzeby wzmacniać naszą linię i kontrować ataki wroga. W ten sposób, dzięki dyscyplinie, dobrej koordynacji i konsekwentnemu realizowaniu nakreślonych przeze mnie założeń, powinniśmy stosunkowo szybko i niewielkim kosztem wyprzeć wroga z obszaru działań. Co ty na to?
- WRRAAAGH!!!
- Ej! Zacze-… szlag!
Termin: 14.08
Miejsce: ŁDK
Wpisowe: 10 pln od zgłoszenia. Wpływy z turnieju zaliczą pulę nagród ŁRG 2011.
Format: -> W turnieju uczestniczą sojusze 2 armii których wartość nie przekracza 1.000pkt.
-> Gramy tylko tym, co w kodeksach
-> Nie bierzemy sojuszników z C:WH (choć WH mogą brać sojuszników z innych kodeksów)
-> W sojuszu może pojawić się max 1 bohater specjalny/imienny/unique
-> Przeterminowane kodeksy mogą korzystać z cenników IAup2. Jeśli gracz się na to zdecyduje, musi umieścić w rozpie stosowne info i wszystkie pojazdy w rozpisce kupuje wg nowego cennika.
-> FOC:
*0-1 HQ na armię
*1-2 HQ na sojusz
*1-3 Troops na armię
*0-3 Elites na sojusz
*0-3 Fast Attack na sojusz
*0-3 Heavy Support na sojusz
-> Sojusze armii z tego samego kodeksu (np. BT+BT) są friendly (poza konstrukcją rozpisek, pod każdym względem sojusz jest traktowany, jak jedna armia)
-> Sojusze armii z różnych kodeksów są neutralne:
* Nie można korzystać z sojuszniczych transportów
* Nie można dołączać indepa do oddziału sojusznika
* Zdolności działające na units you control / your/friendly units itd, nie działają na sojusznika (w razie wątpliwości, wyślijcie mi pw z pytaniem - unikniemy zamieszania na turnieju)
* Reszta bez zmian
Ramy czasowe:9.00 - 9.20 : Przygotowania
9.20 - 9.30 : Zapisy
9.30 - 12.15 : I bitwa
12.30 - 15.15 : II bitwa
15.45 - 18.30 : III bitwa
18.35 : Wyniki, porządki, autografy
Za przekroczenie czasu gry o 5 minut sojusz otrzymuje 1DP kary. Za ponad 10 minut, 3DP. Po 15 minutach, bitwa zostaje zakończona wynikiem 0:0.
Parowanie i punktacja:-> Parowanie odbywa się zgodnie z systemem szwajcarskim
-> W pierwszej bitwie przeciwnicy są dobierani losowo
-> W pierwszej bitwie dopuszczone są wyzwania
-> Obowiązuje system Vitory Points:
* VP przyznawane są podręcznikowo.
* Dodatkowo, sojusze otrzymują VP za wypełnianie celów misji (zgodnie z opisem bitew).
* Po każdej bitwie, sojusze podliczają zdobyte KP - sojusz, który ma więcej, zdobywa +25VP za każdy KP przewagi.
* O miejscu sojuszu decydują duże punkty. Remisy rozstrzygają różnice VP
* DP są naliczane na podstawie różnicy VP, wg poniższego przelicznika:
Różnica VP -> wynik DP
0 - 350 -> 10:10
351 - 700 -> 11:9
701 - 1050 -> 12:8
1051 - 1400 -> 13:7
1401 - 1750 -> 14:6
1751 - 2100 -> 15:5
2101 - 2450 -> 16:4
2451 - 2800 -> 17:3
2801 - 3150 -> 18:2
3151 - 3500 -> 19:1
ponad 3500 -> 20:0
Scenariusze:Naprzód (trza się naradzić)!Rozstawienie: Pitched battle
Czas gry: Podręcznikowy
Zasady specjalne: Podręcznikowe. Zniszczenie/społowienie jednostki jest warte 2x więcej VP.
Stóóój! Jedna armia z każdego sojuszu musi zostać rozstawiona w rezerwach. Jeśli armia ta ma zasady pozwalające na wejście w pierwszej turze, działają one dopiero w drugiej turze (czyli np. Drop Pod Assault powoduje, że połowa drop podów w rozpie automatycznie wchodzi do gry w 2 turze, a za resztę rzuca się normalnie od 2 tury)
Cel misji: Wklepać wrogom!
W prawo!
W lewo!Rozstawienie: Spearhead
Czas gry: 6 tur
Zasady specjalne: Podręcznikowe
Cel misji: Na środku każdej neutralnej ćwiartki umieszczamy znacznik. Po zakończeniu gry, każda frakcja otrzymuje VP równe aktualnej (uwzględniającej społowienia/uszkodzenia) wartości jej jednostek (przynajmniej częściowo) w 6” od któregoś znacznika. VP zdobyte w ten sposób przez scoringi są podwajane (czyli scoring unit zarabia swoją 2-krotną wartość jeśli nie stracił połowy ludków, lub swoją wartość, jeśli jest społowiony). Jedna jednostka nie może zarobić VP za dwa znaczniki.
PograniczeRozstawienie: Pitched battle. Strefa rozstawienia sojuszu zostaje podzielona na połowy (12/36”). Każdy gracz wystawia się na swojej połowie strefy
Czas gry: 6 tur
Zasady specjalne: Podręcznikowe.
Tojemoje!Jednostki w zwykłych rezerwach wchodzą do gry z części krawędzi sojuszu leżącej w strefie rozstawienia należącej do ich armii. Podczas rozstawienia każdy gracz umieszcza znacznik-bazę na swojej połowie swojej strefy rozstawienia i ponad 24” od znacznika sojusznika.
Cel misji: Sojusz dostaje 500VP za każdy kontrolowany znacznik.
Ocena hobbystyczna:Ocena sojuszu to uśredniona ocena obu armii (zaokrąglona w górę)-> 0-2DP: Pomalowane figurki (do 33% 0DP, do 66% 1DP, za całość 2DP)
Figurki są pomalowane, jeśli są w pełni pokolorowane. W przypadku "śmietników", za pomalowany uznaję tylko przeważający schemat kolorystyczny-> 0-1DP: Ozdobione podstawki (1DP za 100%)
Minimum to posypka i pomalowane krawędzie-> WYSIWYG
*Zakaz proxowania
*Do 5 błędów WYSIWYGU broni. Za każdy taki błąd -1DP. Przeciwnicy muszą być przed grą poinformowani o błędach. Błędy muszą być zaznaczone w rozpie.
*"Works as" dopuszczam tylko w szczególnych przypadkach i po konsultacji z graczem-> 0-2DP: Jakość malowania
Figurki niepomalowane są traktowane, jak pokolorowane (zaniżając ocenę)
0DP - figurki pokolorowane; malowanie niestaranne i niedokładne
1DP - figurki pomalowane starannie; częściowe cieniowanie; wyróżniona większość detali
2DP - figurki w pełni wycieniowane; wyróżnione detale; ew elementy dodatkowe-> 1DP: Podstawki wysokiej jakości
-> 0-2DP: Konwersje
0DP - brak konwersji / konwersje niestaranne
1DP - nieliczne proste konwersje
2DP - liczne konwersje, skomplikowane konwersje-> 0-1DP: Bajery
Wszystko to, czym chcecie się pochwalić, a czego nie ma w tej ocenie (np. oznaczenia oddziałowe, zrobione fajne znaczniki, zaprezentowany na forum flaf, kratery pod pojazdy itd)-> 0-1DP: WOW!
Punkt sędziowski za bardzo fajny całokształt Punkty dodatkowe:-> Wszystkie dodatkowe punkty uwzględniane są tylko w klasyfikacji końcowej (nie mają wpływu na parowania)
-> +2DP za przesłanie poprawnego zgłoszenia do 07.08, do godziny 23:59. Poprawne zgłoszenie ma w temacie nazwę turnieju, a w treści zawiera imiona, nicki i nazwiska sojuszników, i poprawne, pełne rozpy sojuszników (te ostatnie mogą być dodane w załączniku, w formacie .txt, .doc, lub .xls). Uczulam was na psychic powery itd! Zgłoszenia należy przesyłać na adres: zgloszenia.turnieje[małpa]gmail.com
-> +1DP za masakrę - sojusz dostaje ten punkt po każdej bitwie, w której wrogiemu sojuszowi nie została ani jedna figurka.
-> Best Play:
* Best Play przyznajecie za uczciwą, koleżeńską grę w miłej atmosferze. Komplet BP to +2DP
* BP zgłasza się po bitwie bezpośrednio orgowi. Zgłoszenia te są w 100% anonimowe
* Org nie otrzymuje BP
Rozpy Rezerwowe:
Cytuj:
Tau alfa:
HQ
Mały commander 105
- burst cannon
- missile pod
- multi-tracker
- HW drone controller (2x gun drone)
- Stim injector
*Bodyguard 140
Crisis 1:
- burst cannon
- missile pod
- targetting array
- HW multi-tracker
Crisis 2:
- burst cannon
- missile pod
- targetting array
- HW multi-tracker
ELITES
Crisis team (3+drony) 161
Crisis 1 i 2:
- burst cannon
- missile pod
- multi-tracker
Crisis 3:
- flamer
- missile pod
- drone controller (2x gun drone)
6 Stealths 184
- 2x fusion gun
TROOPS
12 fire warriors 140
- 12x pulse rifle
- shas'ui + markerlight
HEAVY
Broadside team (3+drony) 270
- 3x adv. stabilisation sys.
- team leader + drone controller (gun drone+shield drone)
SUMA: 1.000
Tau beta
HQ
Mały commander 91
- adv. frag. projector
- TL flamer
- HW target lock
- stim injector
ELITES
6 Stealths 184
- 2x fusion gun
TROOPS
12 fire warriors 140
- 12x pulse rifle
- shas'ui + markerlight
10 Kroots + 5 psów 100
FAST ATTACK
8 pathfinders 106
- shas'ui
*Devilfish 105
- disruption pod
- multi-tracker
- flechette discharger
HEAVY
Broadside team (3+drony) 270
- 3x adv. stabilisation sys.
- team leader + drone controller (gun drone+shield drone)
SUMA: 996
Potwierdzone zgłoszenia:0. Bobik (rezerwa) R
1. Reksio+Relax "Podirytowani Starcy" R
2. Czarek+TomekJar R
3. Slaan+Stalker R
4. Kard+Kaja R