Zmień rozmiar tekstu


Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 3   [ Posty: 45 ]
Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Rzeczy przydatne -rady porady poradniki i wzorniki
PostNapisane: 10 lis 2011, o 22:01 
Kałamarnica
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 wrz 2010, o 15:35
Posty: 755
http://chomikuj.pl/zagy/Gry+planszowe+i ... 736593.pdf :twisted:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Rzeczy przydatne -rady porady poradniki i wzorniki
PostNapisane: 27 lis 2011, o 11:35 
Skarbnik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 maja 2005, o 13:51
Posty: 1764
Lokalizacja: Z urodzenia Łódź, z ożenienia Zgierz
Systemy: WH40k, Malifaux, Infinity, Dreadball
Fajne kompendium statystyk i taktyk:
http://pullmyfinger.wikispaces.com/

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Rzeczy przydatne -rady porady poradniki i wzorniki
PostNapisane: 28 lis 2011, o 10:57 
Kałamarnica
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 wrz 2010, o 15:35
Posty: 755
No i to jest zdecydowanie dobry temat na ten stuff :) fajna stronka :) mija również miesiąc od dodania do listy życzeń ekipy lilith na mgła pl a oni mają na to nadal wyjebane. Trzeba szukać nowego sklepu panowie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Rzeczy przydatne -rady porady poradniki i wzorniki
PostNapisane: 28 lis 2011, o 13:05 
Kraken
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 kwi 2005, o 23:16
Posty: 4345
Systemy: FoW, Malifaux, Mordheim, Blood Bowl, Infinity
Poznam także: Full Thrust, Wolsung, SAGA, X wing
W końcu udało mi sie skontaktować z mgłą. W zeszłym tygodniu dostali informacje że paczka z modelami wyszła od dostawcy i powinna dotrzeć najpóźniej do połowy grudnia uzupełniając braki w infinity, warmaszynie i malifie.

_________________
Podstawki, makiety, objectivy, szablony i wiele innych rzeczy przydatnych do wargamingu.
http://www.reycast.pl
Strona na fb


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Rzeczy przydatne -rady porady poradniki i wzorniki
PostNapisane: 28 lis 2011, o 19:52 
Kałamarnica
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 wrz 2010, o 15:35
Posty: 755
No to wykazałeś się nielada umiejętnością korespondencji :D na 5 moich wiadomości odezwali się raz :D ciężkie chłopaki we współpracy :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Rzeczy przydatne -rady porady poradniki i wzorniki
PostNapisane: 30 lis 2011, o 07:56 
Kałamarnica
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 wrz 2010, o 15:35
Posty: 755
http://www.engineeringcalculator.net/CrewBuilder.html#
takie coś z takim czymś do takiego czegoś :D czyli jak ktoś chce może sobei tam bande konfigurować :)

http://wargaming.pun.pl/viewtopic.php?id=161
a tutaj takie ogólne objaśnienie zasad może tez się przyda dla rozjaśnienia :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Rzeczy przydatne -rady porady poradniki i wzorniki
PostNapisane: 2 gru 2011, o 21:11 
Kałamarnica
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 wrz 2010, o 15:35
Posty: 755
Panowie podrukowałem nam znaczniki dot czarów umiejętności poszczególnych frakcji etc zalaminowałem je dla sztywności i uzywalności :P będziecie sobie musieli je jedynie powycinać :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Rzeczy przydatne -rady porady poradniki i wzorniki
PostNapisane: 26 sty 2012, o 20:38 
Skarbnik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 maja 2005, o 13:51
Posty: 1764
Lokalizacja: Z urodzenia Łódź, z ożenienia Zgierz
Systemy: WH40k, Malifaux, Infinity, Dreadball
Uwaga, uwaga! Jeszcze nie grałem, ale mam już pierwsze pytanie o zasady. Chodzi o wchodzenie w strefę melee drugiego modelu. Powiedzcie mi, czy dobrze interpretuję:
1) nie ma żadnego zakazu, że nie mogę wejść w strefę melee wroga w czasie normalnego ruchu?
2) jeżeli wejdę i chcę dalej z tego samego Action Pointa iść poza jego strefę, muszę przejść duel na blokowanie?
3) mogę też tak zrobić w czasie szarży: tzn. zadeklarować szarżę na odleglejszy cel, do którego będę musiał przebiec przez strefę melee innego wroga?
4) jeżeli w przypadku 3) obleję test na blokowanie, to szarża jest tracona? Nie mogę walnąć tym uderzeniem wynikającym z szarży w kolesia, który mnie przyblokował?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Rzeczy przydatne -rady porady poradniki i wzorniki
PostNapisane: 26 sty 2012, o 20:46 
2gi V-ce Hobbysta roku 2012
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 maja 2010, o 22:25
Posty: 1019
Voltar napisał(a):
1) nie ma żadnego zakazu, że nie mogę wejść w strefę melee wroga w czasie normalnego ruchu?
Możesz wejść. Co więcej: możesz go palnąć. Nie masz tylko pozytywnego flipa jaki daje charge.

Voltar napisał(a):
2) jeżeli wejdę i chcę dalej z tego samego Action Pointa iść poza jego strefę, muszę przejść duel na blokowanie?
Jeśli przechodzisz przez strefę zasięgu, nieważne czy byłeś w combat czy nie, dostajesz z liścia.

Voltar napisał(a):
3) mogę też tak zrobić w czasie szarży: tzn. zadeklarować szarżę na odleglejszy cel, do którego będę musiał przebiec przez strefę melee innego wroga?
Co do tego nie jestem pewien, ale nie przypominam sobie nic co by nakazywało szarżę na najbliższy cel. Jeśli tak byś uczynił, to przebiegając dostajesz z liścia.

Voltar napisał(a):
4) jeżeli w przypadku 3) obleję test na blokowanie, to szarża jest tracona? Nie mogę walnąć tym uderzeniem wynikającym z szarży w kolesia, który mnie przyblokował?
Nie, kończysz aktywację. Koniec. Stoisz. Ze śladem pięciu palców na twarzy (wcześniej wspomniany 'liść')

_________________
╔════════════════════════════════╗
║░▒▓ http://www.grotorderly.blogspot.com ▓▒░ ║
╚════════════════════════════════╝


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Rzeczy przydatne -rady porady poradniki i wzorniki
PostNapisane: 27 sty 2012, o 13:39 
Kałamarnica
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 wrz 2010, o 15:35
Posty: 755
Chyba ze chciales przejsc tak kolo pewnego mastera wtedy mozesz juz nie dac razy stac :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Rzeczy przydatne -rady porady poradniki i wzorniki
PostNapisane: 29 sty 2012, o 22:25 
Skarbnik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 maja 2005, o 13:51
Posty: 1764
Lokalizacja: Z urodzenia Łódź, z ożenienia Zgierz
Systemy: WH40k, Malifaux, Infinity, Dreadball
Kolejne pytanko: Poison Vs. Regeneration.
Załóżmy, że stoi sobie na ostatniej ranie model, który ma założony 1 poison token oraz ma zasadę regeneracji. Obie zasady mają bliźniaczy opis: na początku aktywacji modelu otrzymujesz jedną ranę / leczysz 1 ranę.
Co zadziała pierwsze? Czy trucizna i żegnamy model, czy też regeneracja i dalej stoi na 1 ranie?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Rzeczy przydatne -rady porady poradniki i wzorniki
PostNapisane: 29 sty 2012, o 22:29 
Kałamarnica
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 wrz 2010, o 15:35
Posty: 755
Wydaje mi się ze jest jak z flipami plus z minusem się znoszą ale wziąłem to jedynie na logikę :D jutro się poczyta :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Rzeczy przydatne -rady porady poradniki i wzorniki
PostNapisane: 29 sty 2012, o 22:31 
2gi V-ce Hobbysta roku 2012
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 maja 2010, o 22:25
Posty: 1019
Voltar napisał(a):
Kolejne pytanko: Poison Vs. Regeneration.
Załóżmy, że stoi sobie na ostatniej ranie model, który ma założony 1 poison token oraz ma zasadę regeneracji. Obie zasady mają bliźniaczy opis: na początku aktywacji modelu otrzymujesz jedną ranę / leczysz 1 ranę.
Co zadziała pierwsze? Czy trucizna i żegnamy model, czy też regeneracja i dalej stoi na 1 ranie?

Czy poison nie działa na początku fazy a nie aktywacji?

_________________
╔════════════════════════════════╗
║░▒▓ http://www.grotorderly.blogspot.com ▓▒░ ║
╚════════════════════════════════╝


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Rzeczy przydatne -rady porady poradniki i wzorniki
PostNapisane: 29 sty 2012, o 22:36 
Kałamarnica
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 wrz 2010, o 15:35
Posty: 755
wydaje mi się ze aktywacja modelu wchodzi w gre to samo z regeneracją ale bym się musiał upewnić :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Rzeczy przydatne -rady porady poradniki i wzorniki
PostNapisane: 30 sty 2012, o 09:32 
Kałamarnica
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 wrz 2010, o 15:35
Posty: 755
"Each time the model activates it suffers 1 Wd per Poison Token it has, and then discards one Poison Token"

Wyciągnięte z Erraty więc aktualne jak najbardziej :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Rzeczy przydatne -rady porady poradniki i wzorniki
PostNapisane: 30 sty 2012, o 23:23 
Skarbnik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 maja 2005, o 13:51
Posty: 1764
Lokalizacja: Z urodzenia Łódź, z ożenienia Zgierz
Systemy: WH40k, Malifaux, Infinity, Dreadball
Ktoś też zauważył ten konflikt działania na forum Wyrda i jest odpowiedź:
Cytuj:
Do you regenerate before or after the poison?
Same as before. You're the acting player so you get to choose the order.


Czyli najlepsza z możliwych opcji dla "zatrutego" gracza. Jeżeli z jakichś podstępnych powodów pragnie śmierci swojego modelu, deklaruje pierwsze działanie trucizny. W przeciwnym wypadku deklaruje pierwsze działanie regeneracji i dalej stoi na ostatniej ranie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Rzeczy przydatne -rady porady poradniki i wzorniki
PostNapisane: 31 sty 2012, o 07:36 
Kałamarnica
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 wrz 2010, o 15:35
Posty: 755
wiesz co potrafie sobie wyobrazić momenty w których mój własny model może mi przeszkadzać w zdobyciu czegoś i wtedy mi się to może przydać :) Choć logika podpowiada że skoro działają jednocześnie to efekty niczym flipy się powinny znosić jak dla mnie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Rzeczy przydatne -rady porady poradniki i wzorniki
PostNapisane: 31 sty 2012, o 07:59 
2gi V-ce Hobbysta roku 2012
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 maja 2010, o 22:25
Posty: 1019
ja tam z chęcią bym swojego ludka ukatrupił, żeby przywołać Bete Noir albo pozwolić jej zaatakować... ma znaczenie w kombosach.

_________________
╔════════════════════════════════╗
║░▒▓ http://www.grotorderly.blogspot.com ▓▒░ ║
╚════════════════════════════════╝


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Rzeczy przydatne -rady porady poradniki i wzorniki
PostNapisane: 31 sty 2012, o 10:09 
Kałamarnica
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 wrz 2010, o 15:35
Posty: 755
o no sam widzisz ! to dla Ciebie jakaś metoda jest bo wtedy taki dziad jak ja nie wyciągnie z countera siłą:) No chyba ze w poblizu będzieNekima XD ktokolwiek nie ginie w obrębie iluś tam cali od niej to counter automatycznie leci do niej :D swoją droga to podparłem jedno skrzydło kamyszkami :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Rzeczy przydatne -rady porady poradniki i wzorniki
PostNapisane: 31 sty 2012, o 10:16 
Kałamarnica
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 wrz 2010, o 15:35
Posty: 755
Ty Zigi to masz zgryz z Nikodemem... cięzki do rozszyfrowania master to juz pandora jest łatwiejsza w obsłudze... za to seamus i MC mourning z pielęgniarkami konstruktem i przydupasem ^^ ło jezus maria :D taka lilith w gumianych rękawiczkach:D
Pic polega na tym że jak nie mam z kogo wziąśc countera to sobei go wyczaruje a i to nie jest mi absulutnie konieczne do szczęścia bo same totki wspomagane pzrez Nekime to jest 3 obrażeń na weak a na strong 6 albo 7 z tego co pamiętam... gdzie one mają df 6 ^^ i jak dobrze pójdzie to za jeden ap mogą przebiec 15 cali :D


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 3   [ Posty: 45 ]
Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
610nm Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL