Zmień rozmiar tekstu


Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 1   [ Posty: 11 ]
Autor Wiadomość
 Tytuł: Zasady
PostNapisane: 11 gru 2012, o 23:07 
Wielka Ośmiornica
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 paź 2007, o 20:35
Posty: 2401
Lokalizacja: Zgierz
Systemy: .
AoS
Warmachine & Hordes
Wydaje mi się iż w tym systemie to ważny dział ;) a go nam brak !

I od razu zacytuje pytanie Deicide :
Cytuj:
Jest sobie Lilith i Nikodem. Lilith gdy zabija wroga może wziąć z niego blood counterek. Natomiast gdy nikodem występuje na polu bitwy w momencie gdy ktoś umiera zostają zwłoki i teraz pytanie czy zwłoki zostają nawet w momencie gdy lilith pobierze swój blood counter ?


W podręczniku nie ma iż model może zostawiać tylko 1 rodzaj counterów BA model Voltara Steamborg Executioner ma zasadę iż zostawia 2 scrapy i 1 ciało więc jak dla mnie zostaje i ciało i blood counter dla ciebie ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zasady
PostNapisane: 11 gru 2012, o 23:40 
Skarbnik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 maja 2005, o 13:51
Posty: 1771
Lokalizacja: Z urodzenia Łódź, z ożenienia Zgierz
Systemy: WH40k, Malifaux, Infinity, Dreadball
Dobrze myślisz, a przynajmniej tak samo, jak henchmeni Wyrda:
http://www.wyrd-games.net/showthread.ph ... d+counters

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zasady
PostNapisane: 12 gru 2012, o 10:42 
Kałamarnica
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 wrz 2010, o 15:35
Posty: 755
No i Super :) Dzięki chłopaki :)

Rydlu dobry pomysł z tym tematem bo wątpliwości pojawiają się dość często :)

a no i nie wiem czy czytaliście faq i nie wiem jak tez graliście odnosnie LoSa i mierzenia ale LOS można sprawdzić zawsze natomiast mierzyć nie wolno gdy się sprawdza LoS. Pisze bo z tego co pamiętam to z Zigim graliśmy mierząc co się dało :P

http://www.malifaux.com/Rules/FAQ.pdf w Targeting Questions


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zasady
PostNapisane: 26 sty 2013, o 12:48 
Mątwa
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 15:48
Posty: 347
Lokalizacja: Overrun
Systemy: WFB, Malifaux
Graliśmy wczoraj z Rydlem scenariusz Escape and Survive. To była moja pierwsza bitwa i mam parę wątpliwości co do zasad dla Hamelina wynikających z tego scenariusza. W scenariuszu jest taka wzmianka.
Cytuj:
Summoned models do not count toward the Victory condition unless another friendly model was killed or sacrificed when summoning the model.

Poświęcam Hamelinem model The Stolen (Hamelin ma takie akcje i czary, które wymagają poświęcenia modelu). Na miejscu Stolena pojawia się szczur (z zasady Stolena Inevitable Fate). Czy ten szczur liczy się do warunków scenariusza? Tak samo jak model jest zabity w 6" od Hamelina to na jego miejscu pojawia się szczur. Czy szczur przyzwany po zabiciu mojego modelu też się liczy do warunków scenariusza?

Drugie pytanie jest o summoning szczurów. Zasada Hamelina Voracious Rats mówi, że w takim przypadku przyzywam szczura w styku z zabitym modelem. Za to zasada Stolena Inevitable Fate mówi, że jak Stolen jest poświęcony lub zabity to w styku z nim przyzywam szczura. Czy w przypadku gdy w 6" od Hamelina jest zabity Stolen to na jego miejscu powstają dwa szczury? I czy oba szczury liczą się do warunków scenariusza Escape and Survive?

A tak poza tym to dzięki wielkie Rydlu za naukę gry :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zasady
PostNapisane: 26 sty 2013, o 17:00 
Skarbnik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 maja 2005, o 13:51
Posty: 1771
Lokalizacja: Z urodzenia Łódź, z ożenienia Zgierz
Systemy: WH40k, Malifaux, Infinity, Dreadball
Yrsen napisał(a):
Poświęcam Hamelinem model The Stolen (Hamelin ma takie akcje i czary, które wymagają poświęcenia modelu). Na miejscu Stolena pojawia się szczur (z zasady Stolena Inevitable Fate). Czy ten szczur liczy się do warunków scenariusza? Tak samo jak model jest zabity w 6" od Hamelina to na jego miejscu pojawia się szczur. Czy szczur przyzwany po zabiciu mojego modelu też się liczy do warunków scenariusza?

A czy szczur przypadkiem nie jest insignificant i z powodu tej zasady nie jest wyłączony z liczenia do warunków zwycięstwa? Jeżeli ma się liczyć, to moim zdaniem w obu przypadkach jest spełniony warunek przywołania po poświęceniu bądź zabiciu Twojego modelu.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zasady
PostNapisane: 26 sty 2013, o 17:04 
Skarbnik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 maja 2005, o 13:51
Posty: 1771
Lokalizacja: Z urodzenia Łódź, z ożenienia Zgierz
Systemy: WH40k, Malifaux, Infinity, Dreadball
Yrsen napisał(a):
Drugie pytanie jest o summoning szczurów. Zasada Hamelina Voracious Rats mówi, że w takim przypadku przyzywam szczura w styku z zabitym modelem. Za to zasada Stolena Inevitable Fate mówi, że jak Stolen jest poświęcony lub zabity to w styku z nim przyzywam szczura. Czy w przypadku gdy w 6" od Hamelina jest zabity Stolen to na jego miejscu powstają dwa szczury? I czy oba szczury liczą się do warunków scenariusza Escape and Survive?

Przy zasadzie Voracious Rats masz jak byk napisane: "No other models can be summoned as a result of the model being killed". Wyrd zadbał, żeby podwójne szczury się nie tworzyły ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zasady
PostNapisane: 26 sty 2013, o 22:02 
Mątwa
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 15:48
Posty: 347
Lokalizacja: Overrun
Systemy: WFB, Malifaux
Dzięki Voltar. Trochę się pogubiłem z tym Voracious Rats :oops:. Ale ciężko się zapamiętuje jeszcze wszystkie zasady szczególnie, że Errata do Hamelina nie jest jeszcze dostępna na kartach więc ciągle zerkałem pomiędzy kartą postaci a kartką z wydrukowaną erratą :wink:.

Za to jeśli chodzi o zasady Escape and Survive to jest w nim, że modele Insignificant liczą się w scenariuszu, więc szczury jak najbardziej.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zasady
PostNapisane: 13 sty 2015, o 02:45 
Kraken
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 kwi 2005, o 23:16
Posty: 4346
Systemy: FoW, Malifaux, Mordheim, Blood Bowl, Infinity
Poznam także: Full Thrust, Wolsung, SAGA, X wing
Hej. Mam nietypową sprawę. Otóż w walizce zalegają mi modele z tego boxa : Kirai Ankoku - Spirits of Vengeance. Mam do nich stare karty. Jak zdobyć aktualne karty do tej ekipy?

_________________
Podstawki, makiety, objectivy, szablony i wiele innych rzeczy przydatnych do wargamingu.
http://www.reycast.pl
Strona na fb


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zasady
PostNapisane: 13 sty 2015, o 16:05 
Hobbysta roku 2012
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 gru 2006, o 22:29
Posty: 1046
Lokalizacja: Eudezet
Systemy: WFB, WH40k, NST, Malifo, BB, Morda, WarMachina, LotR
http://mgla.pl/produkt/resurrectionists-wave-2-arsenal-pack,12038 w tym drugim Arsenal boxie powinny być już do Kirai, ale nie jestem pewien. Na pewno w pierwszym wavie jej nie było. Trzeba by było looknąć do nowego podręcznika czy tam jest, jeżeli tak to w wavie 2 spokojnie będzie. Albo kupić całą paczkę z modelami Kirai :D nie są złe :)

_________________
Something about nothing
---> http://herrkubart.blogspot.com/ <---


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zasady
PostNapisane: 13 sty 2015, o 23:56 
Skarbnik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 maja 2005, o 13:51
Posty: 1771
Lokalizacja: Z urodzenia Łódź, z ożenienia Zgierz
Systemy: WH40k, Malifaux, Infinity, Dreadball
Ja mam na dysku karty do postaci 2nd wave z czasów, gdy Wyrd je udostępniał. Aczkolwiek nie daję głowy na ile to są finalne zasady.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zasady
PostNapisane: 14 sty 2015, o 00:29 
Kraken
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 kwi 2005, o 23:16
Posty: 4346
Systemy: FoW, Malifaux, Mordheim, Blood Bowl, Infinity
Poznam także: Full Thrust, Wolsung, SAGA, X wing
W ogóle to trzeba by coś pograć.

_________________
Podstawki, makiety, objectivy, szablony i wiele innych rzeczy przydatnych do wargamingu.
http://www.reycast.pl
Strona na fb


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 1   [ Posty: 11 ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
610nm Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL