Zmień rozmiar tekstu


Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 1   [ Posty: 3 ]
Autor Wiadomość
 Tytuł: Podwójne uderzenie 2x1000 09.03 WH40K Zgierz
PostNapisane: 25 lut 2014, o 17:12 
Kałamarnica
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lip 2012, o 22:37
Posty: 862
Lokalizacja: Łódź
Systemy: WH40K, WFB
Klub Graczy Marauder przy współpracy z Stagraf Studio ma zaszczyt zaprosić na turniej Warhammera 40.000

1. Informacje ogólne
Miejsce: Zgierz "Kopalnia" - ul. 1go Maja 50.
Wejściówka: 30 zł od pary, część wpłat zostanie przeznaczona na renowacje terenów, reszta na nagrody
Limit miejsc 24
Termin: 09.03.2014
Gramy 3 bitwy na 2x1000 punktów
Czas jednej gry: 2:30
Limit miejsc : 20 par


2. Ramówka
Zapisy: 9:30
Pierwsza bitwa: 10:00-12:30
Druga bitwa: 12:40-15:10
Trzecia bitwa: 15:30-18:00
Dyplomy itp.: 18:10

3. Zasady ogólne
Obowiązują zasady 6 edycji Warhammera 40,000.
Obowiązują oficjalne FAQ ze strony GW, Polskie Klaryfikacje Zasad (PKZ) aktualne dnia 22 marca. W pozostałych kwestiach decydujące zdanie będą mieli sędziowie.

Dopuszczone Armie:
Adepta Sororitas
Blood Angels
Dark Angels
Space Wolves
Eldar
Dark Eldar
Chaos Space Marines
Chaos Daemons
Orks
Grey Knights
Tyranids
Tau Empire
Imperial Guard
Necrons
Space Marines
Sentinels of Terra - traktowane jako codex SM (z ograniczeniami wynikającymi z suplementu)
Clan Raukaan - traktowane jako codex SM (z ograniczeniami wynikającymi z suplementu)
Iyanden - traktowane jako codex Eldar (z ograniczeniami wynikającymi z suplementu)
Enclava - traktowane jako armia Tau (z ograniczeniami wynikającymi z suplementu)
Black Legion - traktowane jako codex CSM (z ograniczeniami wynikającymi z suplementu)

Niedopuszczone:

Stronghold Assault
Cypher
Belakor
Imperial Armour
Formacje
Imperial Knights
Inkwizycja

FOC: Ograniczony w następujący sposób:

1 HQ
2-4 Troops
0-2 Elites
0-2 Fast Attack
0-2 Heavy Suport


W wypadku, gdy w parze występują dwie armie z jednego kodeksu, nie można w ramach armii tej pary wystawić 2 tych samych HQ,
3 lub 4 tych samych slotów Fast Attack, Elites i Heavy Support.
Sojusznicy: Niedopuszczeni, armie w parze działają na zasadzie sojuszu Allies of Convenience

Jednostki i zasady z Imperial Armour: Niedopuszczone.

Bohaterowie specjalni: Dopuszczeni.

DLC i formacje: Niedopuszczone

Rozpiski: Rozpiski należy wysłać na adres stagraf@gmail.com do godziny 23:59 dnia 07.03. Rozpiski muszą być w formacie txt, bądź .doc
w nazwie należy wpisać nazwiska graczy oddzielone spacją. Poprawne rozpiski to wg przykładu:

Nazwa pliku: „Gracz1&Gracz2”

Gracz"Madafaka"1
Imperial Guard
HQ1 : (nazwa jednostki, wykupione opcje, odnośnik do trasportu dedykowanego) [(suma punktów bez kosztu transportu)pts]

Elite1 : (...)
Elite2 : (...)

Troop 1 : (...)
Troop 2 : (...)
Troop 3 : (...)
Troop 4 : (...)

FA1: (...)
FA2: (...)

HS1: (...)
HS2: (...)
Transport1 : (nazwa, opcje, przypisana jednostka) [(punkty)pts]
Transport2 : (analogicznie...)
TransportX : (...)
(proszę nie umieszczać domyślnych opcji!)

TOTAL [(punkty)pts]
KP: liczba kill ponitów
Modele: liczba modeli

Gracz"Madafaka"2
Blood Angles
HQ1 : (nazwa jednostki, wykupione opcje, odnośnik do trasportu dedykowanego) [(suma punktów bez kosztu transportu)pts]

Elite1 : (...)
Elite2 : (...)

Troop 1 : (...)
Troop 2 : (...)
Troop 3 : (...)
Troop 4 : (...)

FA1: (...)
FA2: (...)

HS1: (...)
HS2: (...)
Transport1 : (nazwa, opcje, przypisana jednostka) [(punkty)pts]
Transport2 : (analogicznie...)
TransportX : (...)
(proszę nie umieszczać domyślnych opcji!)

TOTAL [(punkty)pts]
KP: liczba kill ponitów
Modele: liczba modeli

Należy zwrócić uwagę na:

numer slotu jeżeli z jednego slotu wychodzi więcej niż jedna jednostka [jak w przykładzie]
zaznaczenie ilości modeli w jednostce jeżeli jest większa od minimalnej
wyposażenie opcjonalne, jeżeli jakaś jednostka ma np. bolt pistol or bolter
podzielenie wyposażenia wg modeli (w przypadku np. wolf guardów, death company [jak w przykładzie], nobów itp.)
zapisanie transportu dedykowanego tuż pod jednostką, do której jest dokupiony
nie oddzielanie jednostek wierszami (oddzielone tylko rozpiski obu graczy)
zamieszczenie na końcu kosztu całej armii i ilości modeli w armii
używanie pełnych nazw jednostek i ich wyposażenia
nie wpisywanie wyposażenia, które jednostka ma z bazy


Stoły: Gramy na stołach 72’ x 48’.

Czas na rozegranie bitwy: 2 godziny i 40 minut.

Zasady specjalne: We wszystkich misjach obowiązują zasady specjalne: Deep Strike, Rezerwy, Infiltracja.

Punkty karne: Za każde przekroczone 3 minut przy zbieraniu wyników po bitwie gracze otrzymują 2 punkty karne.
Jeżeli jakaś para przedłuża grę, ich przeciwnyicy mają prawo poprosić sędziego o zwrócenie na to uwagi. W takich sytuacjach sędzia ma prawo zmienić wynik na niekorzyść przedłużających.
Za nie sportowe zachowanie, czyli oszukiwanie, specjalne przedłużanie, picie alkoholu, głośne przeklinanie, kłócenie się z sędzią lub innymi graczami i w innych przypadkach, o których zadecydują sędziowie (żółta lub czerwona kartka i karniaki wg decyzji sędziego).
Sędziowie mogą odmówić przyjęcia wyników jeżeli gracze zbyt długo zwlekają z ich oddaniem.
Dyskwalifikacja: 3 żółta lub czerwona kartka.

8. Misje:

Długość rozgrywki: 5 tur, 6 na 3+, 7 na 4+

Bitwa pierwsza:
Strefy wystawienia: Dawn of war
Cel misji: 5 znaczników wystawianych naprzemiennie przed wyborem strony, min. 12” od siebie i mn. 6” od krawędzi. Każdy wart 3 VP.
Cel drugorzędny: Slay the Warlord, First Blood, Linebreaker

Bitwa druga:
Strefy wystawienia: Hammer and anvil
Cel misji: zabicie każdego z troopsów daje 3 VP, każdy nasz troops, który przeżył bitwę daje nam 1 VP. Dodatkowo za zabicie większej ilości unitów (killpointów) w ciągu całej bitwy dostajemy 2 VP.
Cel drugorzędny: Slay the Warlord, First Blood, Linebreaker

Bitwa trzecia:
Strefy wystawienia: Vanguard Strike
Cel misji: 4 znaczniki - wyznaczamy 2 linie przechodzące przez środek i prostopadłe do siebie i do krawędzi. Na każdym środku odcinka między środkiem a krawędzią jest 1 znacznik wart 3 VP. Heavy scorują i są warte 1 VP.
Cel drugorzędny: Slay the Warlord, First Blood, Linebreaker

Zgłoszenia:

1. SlaaN+Cezary
2. Major+Gabriel
3. Rupert+Smal3tz
4. Krysiak+Warboss
5. Napoleon
6. Skark+Ken
7 Świstak+Hesh

_________________
Searching for an Angels Blade


Ostatnio edytowano 7 mar 2014, o 18:44 przez Gabriel, łącznie edytowano 4 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Podwójne uderzenie 2x1000 09.03 WH40K Zgierz
PostNapisane: 4 mar 2014, o 12:23 
Kałamarnica
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lip 2012, o 22:37
Posty: 862
Lokalizacja: Łódź
Systemy: WH40K, WFB
Up zgłoszeń i regu.

_________________
Searching for an Angels Blade


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Podwójne uderzenie 2x1000 09.03 WH40K Zgierz
PostNapisane: 7 mar 2014, o 18:44 
Kałamarnica
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lip 2012, o 22:37
Posty: 862
Lokalizacja: Łódź
Systemy: WH40K, WFB
Up zgłoszeń

_________________
Searching for an Angels Blade


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 1   [ Posty: 3 ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
cron


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
610nm Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL