Zmień rozmiar tekstu


Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 1   [ Posty: 1 ]
Autor Wiadomość
 Tytuł: Kielce - 500pkt -22.02.2014- WIELKIE POLOWANIE - Zapraszam!
PostNapisane: 15 lut 2014, o 09:48 
Plankton
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2014, o 09:38
Posty: 2
Lokalizacja: Kielce
Systemy: WH40k
Obrazek
Obrazek

Data: 22.02.2014( sobota)
Lokacja: MZIZ ( sala konferencyjna)
PKT: 500pkt
Stoły: 48x48 cali
Wpisowe: 7zł ( drobne plis) - z tego 1zł na klub
Czas bitwy: 60 minut

1.Plan
9.00 – 9.20 - zapisy
9.30 - 10.30 - I bitwa
10.45 - 11.45 II bitwa
12.15 - 13.15 III bitwa
14.00 - 15.00 IV bitwa

2. Zasady ogólne
- Obowiązują zasady 6 ed. Wh40k, z uwzględnieniem aktualnych FAQ'ów ze strony GW oraz PKZ
- Gracz dysponuje czytelną drukowaną rozpiską

2a. Niedopuszczone są:
~ bohaterowie imienni (speciale)
~ Imperial Armour
~ Fortyfikacje
~ Sojusznicy
~ Flyers (Samoloty), Flying Monstrous Creatures (latające monstra)
~ maszyny wszelkiej maści posiadające hull points

2b. Dopuszczone są:
~~ Wszystkie armie i jednostki oficjalne (w tym suplementy)
~~ maksymalny rzut obronny 3+
~~ max Mastery level 1
~~ max 2 Rany (wounds) na model
~~ max 45 wund'ów w armii
~~ niedopuszczone bronie z zasadą "Ordnance" („Artyleryjska”)

Żadne z tych ograniczeń nie może być przekroczone przez wszelkiej maści efekty losowe jak np moce psioniczne czy też gifty demonowe/chaosowe itp

3. Dodatkowe zasady:
~~ każda jednostka scoruje i jest warta 1VP
~~ FOC:
- 0-1 HQ, Elite, Fast, Heavy Support
- 1-4 Troops
~~ HUNTING - przed rozstawieniem, każdy przeciwnik, zapisuje w tajemnicy, który model/oddział wroga, będzie celem polowania - jeśli uda się wyeliminować go, dostajemy dodatkowe 2VP

4. Punktacja:
- za zniszczony scoring +1VP
- za udany Hunting +2VP
- za first blood +1VP
- za line breaker +1VP
- wynikające ze scenariusza

Różnica w VP przekłada się na wynik
10:10 – 0vp różnicy
11:9 – 1 vp różnicy
12:8 – 2 vp różnicy
[…]
20:0 – 10+ vp różnicy

- Tabled- w takim przypadku liczymy normalnie straty itp. Dodatkowo gracz który wyczyścił stół zajmuje tyle znaczników ile pozostało mu scoringów na stole (oczywiście maksymalnie tyle ile jest znaczników w misji).

W przypadku takiej samej ilośći DP przez kilku graczy decyduje ilość wygranych bitew.

5. Punkty karne:
- za pisanie rozpiski na początku turnieju -1 DP,
- za nieczytelną rozpiskę lub brak wyszczególnionych przedmiotów i wyposażenia (zgłasza przeciwnika, decyduje sędzia) -1 DP,
- za rozpiskę bez poprawnych wartości punktowych oddziałów i bez zsumowania punktów całej armii -1 DP .
- za brak akcesoriów do gry: miarka, kości, wzorniki, kodeks itp, itd(nie ważne którego) - 5 DP
- granie niezgodną rozpiską - zerujemy pkt za poprzednie bitwy i -5pkt karnych na koniec

NIE GRAMY NA PROXACH ! Bez wyjątków !

6. Kolejność rzeczy losowych przed bitwą:

1). Rzut na wybór strony.
2). Wystawienie znaczników (jeżeli mają być one ustawiane przez graczy), pierwszy znacznik wystawia osoba, która wybierała stronę jako pierwsza, następnie naprzemiennie.
3). Losowanie Warlord Trait’ów, generowanie mocy z Rulebook’a, tabelek demonicznych, chaosowych, etc.
4). Rzut na to kto wystawia swoją armię jako pierwszą (zwycięzca rzutu decyduje kto się pierwszy wystawia).
5). Rzut za Night Fight.
6). Wystawienie armii, następnie wystawienie Infiltratorów, pod koniec Scout Moves.
7). Przejęcie Inicjatywy.


7. Scenariusze:

I Bitwa
Czas gry: 5 tur, 6 na 5+
Strefy wystawienia: Dawn of War
Zasady specjalne: deep strike, reserves, night fight, infiltration,
Cel misji: 5 znaczników, wystawianych naprzemiennie przez graczy.
Każda jednostka może w trakcie swojej fazy ruchu sprawdzić, ile dany znacznik jest wart. Aby to zrobić, musi być Base to Base ze znacznikiem, rzucić D6 i sprawdzić wynik:
1-3: znacznik wart 0VP, "pusty"
4-5: znacznik wart 2VP
6: znacznik wart 4VP
Wartości znaczników: jeden za 4 VP, dwa za 2 VP i dwa za 0 VP
Jeżeli wynik na kolejnym znaczniku miałby przekroczyć ten limit, przerzuć wynik do skutku.
Cel drugorzędny: First Blood, Linebreaker, Hunting


II Bitwa
Czas gry: 5 tur, 6 na 5+
Strefy wystawienia: Vanguard Strike
Zasady specjalne: deep strike, reserves, infiltration,
Cel misji: Relikt(str.131) na środku stołu wart 4VP. Dodatkowo każdy gracz ma do ułożenia na stole znacznik wart dla niego 1VP a dla przeciwnika 2VP.
Cel drugorzędny: First Blood, Linebreaker, Hunting

III Bitwa
Czas gry: 5 tur, 6 na 5+
Strefy wystawienia: Stare Ćwiartki(scen.5ed)
Zasady specjalne: deep strike, reserves, infiltration,
Cel misji: 4 znaczniki wystawione naprzemiennie przez graczy. Każdy wart 3VP i będące Mysterious Objectives(str.125)
Cel drugorzędny: First Blood, Linebreaker, Hunting

IV Bitwa
Czas gry: 5 tur, 6 na 5+
Strefy wystawienia: Dawn of War
Zasady specjalne: deep strike, reserves, night fight, infiltration,
Cel misji: 2 znaczniki wystawione naprzemiennie przez graczy, są to Archeotech Artefacts(str.106). Nie mogą być położone w strefach wystawienia Każdy wart 3VP.
Cel drugorzędny: First Blood, Linebreaker, Hunting


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 1   [ Posty: 1 ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
cron


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
610nm Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL