Łódzki Klub Graczy Marauderzaprasza na pożegnalny turniej w tym roku czyli
"Winter Assault"1. Informacje ogólneMiejscówka: Kopalnia
Wejściówka: 3 zł od gracza
Termin: 15.12.2013
Sędzią głównym turnieju jest:
Sędzią liniowym turnieju jest:
Gramy 3 bitwy na 1500
Czas jednej gry: 2:30
2. RamówkaZapisy: 9:30
Pierwsza bitwa: 10:00-12:30
Druga bitwa: 12:40-15:10
Trzecia bitwa: 15:20-17:50
Dyplomy itp.: 18:00
3. Zasady ogólne- Obowiązują zasady 6 ed. Wh40k, z uwzględnieniem aktualnych FAQ'ów ze strony GW oraz PKZ i URP.
- Gramy na stołach 72”x48”.
- Tereny na stołach ustawiają sędziowie
- Graczom przyłapanym na ewidentnym oszustwie po raz pierwszym (nieautoryzowana zmiana terenu, używanie sprzętu nie ujętego w rozpisce, rażące naruszenie zasad gry), zostanie zmieniony wynik gry od -3DP do masakry w plecy włącznie, po zapoznaniu się z sytuacją sędziego głównego. Przyłapanie na oszustwie po raz drugi skutkuje dyskwalifikacją.
- Awanturowanie się na turnieju grozi dyskwalifikacją.
- Od decyzji sędziego nie można się odwołać.
- Za każde zaczęte 5 minut spóźnienia w oddawaniu wyników obie drużyny dostają -1 pkt. drużynowy. Po 15 minutach wynik nie będzie przyjmowany, a drużyny dostają automatyczne 0:0.
4. Budowanie armiiArmie budujemy wg następujących zasad:
- Każdy z graczy może na swoją armię wydać 1500 pkt.
- Każdy z graczy układa swą rozpiskę wg SFOC
Dopuszczone są:
- wszystkie armie i jednostki oficjalne - czyli kodeksy i ew. artykuły w WD;
- sojusznicy
- 0-1 fortyfikacja
5. ZgłoszeniaZgłoszenia (imię, ksywka, nazwisko gracza oraz rozpiski*) proszę wysyłać na maila
stagraf@gmail.com do 14 grudnia do godziny 12.00.
*Rozpiski poproszę w jednym załączniku .txt . Rozpiski proszę wysyłać w formacie:
Pełne nazwy oddziałów i ekwipunku należy podać w języku angielskim, bez kosztów cząstkowych. Należy również zaznaczać kto jest warlordem, jaki rodzaj power/force weapona ma model, a także to jakie kodeksowe moce mają libry BA, runepriesci, tyranci itp. itd.
Gracz: (ID ligowe, Imię, nazwisko)
HQ1 : (nazwa jednostki, wykupione opcje, odnośnik do transportu dedykowanego) [(suma punktów bez kosztu transportu)pts]
HQ2 : : (...)
Elite1 : (...)
Elite2 : (...)
Elite3: (...)
Troop 1 : (...)
Troop 2 : (...)
Troop 3 : (...)
Troop 4 : (...)
Troop 5 : (...)
Troop 6 : (...)
FA1: (...)
FA2: (...)
FA3: (...)
HS1: (...)
HS2: (...)
HS3: (...)
Transport1 : (nazwa, opcje, przypisana jednostka) [(punkty)pts]
Transport2 : (analogicznie...)
TransportX : (...)
(proszę nie umieszczać domyślnych opcji!)
TOTAL [(punkty)pts]
Modele: liczba modeli
Przykład prawidłowo wpisanych jednostek:
Troops1: 10 Assault Squad- 2x melta, sergeant: power fist- 235 [transport1]
Transport1: Land Raider- multi-melta- 225 [troops1]
6. Wymogi- Wszystkie modele powinny być sklejone, odpowiadać wyglądem jednostkom z rozpiski i mieć przedstawione zakupione wyposażenie (WYSIWYG).
- Każde odstępstwo od punktu powyżej karane będzie usunięciem modelu ze stołu.
- Każdy zawodnik zobowiązany jest posiadać swoją armię, kostki, miarkę calową, wzorniki, czytelną rozpiskę i zasady swojej armii.
7. PunktacjaPunktacja;
Różnica w VP przekłada się na wynik
10:10 – 0vp róznicy
11:9 – 1 vp różnicy
12:8 – 2 vp różnicy
[…]
20:0 – 10+ vp różnicy
- Za bitwę oddaną walkowerem, gracz otrzymuje 17DP pkt. Walkower będzie przyjęty tylko po zapoznaniu się z sytuacją przez sędziego głównego.
- Gracze przed rozpoczęciem bitwy mogą umówić się na wynik 10:10, 0vp - 0vp.
- Tabled- w takim przypadku liczymy normalnie straty itp. Dodatkowo gracz który wyczyścił stół zajmuje tyle znaczników ile pozostało mu scoringów na stole (oczywiście maksymalnie tyle ile jest znaczników w misji).
8. Bitwya) Drużyny w I bitwie będą dobrane losowo, do kolejnych systemem „szwajcarskim”.
b) Strefy wystawienia
Strefy wystawienia są zależne od tego na którym stole gramy i w każdej misji na danym stole są te same.
Stół DoW: Dawn of War
Stół H&A: Hammer and Anvil
Stół VS: Vanguard Strike
Misje:Bitwa Pierwsza:
Czas gry: 5 tur, 6 na 3+, 7 na 4+
Zasady specjalne: night fight w pierwszej turze, heavy support scoruje
Strefy wystawienia: Dawn of War
Cel misji: 4 znaczniki, po jednym na środku każdej ćwiartki. Każdy znacznik wart jest 3vp.
Dodatkowo każdy zabity heavy support jest wart 1vp.
Cel drugorzędny: Slay the Warlord, First Blood, Linebreaker
Bitwa Druga:
Czas gry: 5 tur, 6 na 3+, 7 na 4+
Zasady specjalne: night fight od 5 tury
Strefy wystawienia: Hammer and Anvil
Cel misji: Znacznik na środku stołu wart 4vp.
Za zabicie 50% bazowej ilości modeli przeciwnika +2vp
Za zabicie 75% bazowej ilości modeli przeciwnika +2vp (kumuluje się z +2 za zabicie 50%)
Dodatkowo za każde dwa zabite oddziały przeciwnika gracz otrzymuje 1vp.
Cel drugorzędny: Slay the Warlord, First Blood, Linebreaker
Bitwa Trzecia:
Czas gry: 5 tur, 6 na 3+, 7 na 4+
Zasady specjalne: brak
Strefy wystawienia: Vanguard Strike
Cel misji: 5 znaczników, jeden wystawiany na środku stołu, pozostałe naprzemiennie przez graczy przed wyborem stron (6" od krawędzi stołu i 12" od pozostałych znaczników).
Znacznik na środku wart 4vp, pozostałe 2vp każdy.
Cel drugorzędny: Slay the Warlord, First Blood, Linebreaker
9. Zgłoszenia1.