Zmień rozmiar tekstu


Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 1   [ Posty: 1 ]
Autor Wiadomość
 Tytuł: Drużynowe Mistrzostwa Poznania 16.12.2012
PostNapisane: 22 lis 2012, o 14:06 
Plankton

Dołączył(a): 22 lis 2012, o 14:03
Posty: 1
Systemy: wh40k
REGULAMIN:



Data: 16 grudnia 2012, niedziela
Miejsce: DK Jubilat, os. Tysiąclecia 30 (http://maps.google.pl/maps?client=firef ... a=N&tab=wl)
Koszt turnieju : 30 zł/drużyna
Sędzia główny: Chrupek

1. ZASADY:
Turniej będzie zgłoszony do Ogólnopolskiej Ligi WH40k.
Turniej rozpocznie się o godzinie 10.00, zapisy od 9.30
Gracz który spóźni się na bitwę, po 15 minutach od jej rozpoczęcia otrzymuje automatycznie 0-20.

2. DRUŻYNY:
Do turnieju dopuszczone są drużyny 3-osobowe. Drużyna nie musi reprezentować żadnego miasta, klubu itp.

Drużyna może zawierać:
- Tylko jedną armię danego rodzaju. Różne odmiany marinów (BA,SW itp.) to różne armie.

- Każda drużyna może wydać do 10pkt na armie. Armie kosztują następujące ilości punktów:
4pkt: Chaos Daemons, Necrons, Tyranids, Grey Knights, Imperial Guard
3pkt: Blood Angels, Chaos Space Marines, Dark Eldar, Orks, Space Marines, Space Wolves
2pkt: Black Templars, Dark Angels, Sisters of Battle, Tau, Eldar

- dopuszczeni sojusznicy na następujących zasadach:
- Sojusznicy zajmują sloty w głównym FOC (ze swoimi normalnymi ograniczeniami), ale wymagane 1 HQ i 2 Troops muszą pochodzić z głównej armii.
- Pula armii jest wspólna tzn. nie można wystawić SW jako sojuszników i jako głównej armii.
- Armia względem 10pkt limitu na armie liczy się zawsze jak ta wyższa w tabelce. Np. BT z sojusznikami z BA są warci 3pkt.
- Armie z kategorii 4pkt nie mogą brać sojuszników, ale mogą być brane jako sojusznicy.

Armie budujemy wg następujących zasad:
- Każdy z graczy może na swoją armię wydać 1500 pkt.
- Każdy z graczy układa swą rozpiskę wg SFOC

Dopuszczone są:
- wszystkie armie i jednostki oficjalne - czyli kodeksy i ew. artykuły w WD;

Niedopuszczone są:
- Imperial armour
- Fortyfikacje

Warhammer 40,000 Rulebook VI ed.
PKZ, oficjalne Faq-i

Codex: Space Marines
Codex: Dark Angels
Codex: Black Templars
Codex: Blood Angels
Codex: Chaos Space Marines
Codex: Eldar
Codex: Necron
Codex: Tau Empire
Codex: Dark Eldar
Codex: Orks
Codex: Grey Knights
Codex: Imperial Guard
Codex: Tyranids
Codex: Daemons
Codex: Space Wolves
WD Codex: Sisters of Battle

3. ZGŁOSZENIA:

Rozpiski drużyn (w odpowiednim formacie) wysyłamy na maila: marcin.witczak@op.pl
Wszystkie rozpiski całej drużyny wysyłamy w jednym pliku (txt lub pdf).
Termin wysyłania rozpisek: 14.12.2012 do godziny 23:00, publikacja rozpisek odbędzie się 15.12.2012
Za przesłanie poprawnych rozpisek drużyna otrzymuje dodatkowe 3 DP do klasyfikacji ogólnej.
Wzór rozpiski:

HQ1 : (imię jednostki, wykupione opcje, odnośnik do trasportu dedykowanego) [(suma punktów bez kosztu transportu)pts]

Elite1 : (...)
Elite2 : (...)

Troop 1 : (...)
Troop 2 : (...)
Troop 3 : (...)
Troop 4 : (...)

FA1: (...)
FA2: (...)

HS1: (...)
HS2: (...)
Transport1 : (nazwa, opcje, przypisana jednostka) [(punkty)pts]
Transport2 : (analogicznie...)
TransportX : (...)
(proszę nie umieszczać domyślnych opcji!)

TOTAL [(punkty)pts]
KP: liczba kill ponitów
Modele: liczba modeli

4. PRZYGOTOWANIE DO GRY:

Gracze zobowiązani są posiadać:
- Czytelną rozpiskę w stosownym formacie
- Oryginalne kodeksy/zasady swojej armii, a także kostki, miarki oraz wzorniki (których używają)

5. TERENY/STOŁY:

Stoły: 72"/48"

Tereny na stołach ustawiają sędziowie i tylko oni mogą je zmieniać.

Klaryfikacje terenowe:

Dostępne będą na mapkach zamieszczonych na każdym stole, jednak zachęcam do omówienia terenów przed bitwą z przeciwnikiem.

6. BITWY :
a) Punktacja
Różnica w VP przekłada się na wynik
10:10 – 0vp róznicy
11:9 – 1 vp różnicy
12:8 – 2 vp różnicy
[…]
20:0 – 10+ vp różnicy

- Za bitwę oddaną walkowerem, gracz otrzymuje 17DP pkt. Walkower będzie przyjęty tylko po zapoznaniu się z sytuacją przez sędziego głównego.
- Gracze przed rozpoczęciem bitwy mogą umówić się na wynik 10:10, 0vp - 0vp.
- Tabled- w takim przypadku liczymy normalnie straty itp. Dodatkowo gracz który wyczyścił stół zajmuje tyle znaczników ile pozostało mu scoringów na stole.

b) MECZE (drużynowo)
Progi pkt Drużynowych
od 36 wygrana 3-0
35-25 remis 1-1
24-0 przegrana 0-3

W przypadku nieparzystej liczby drużyn, drużyna pauzująca dostaje 2 MP.

W przypadku równej liczby MP., o końcowym miejscu zadecyduje liczba DP zdobytych przez drużyny. W przypadku dalszego remisu, decydujący będzie wynik meczu między drużynami. Jeśli takiego meczu nie było lub zakończył się remisem, przyznane zostanie miejsce egzequo.

7. PAROWANIE

1) obie strony zapisują na kartce pierwszego gracza którego wystawiają
2) jednocześnie pokazują sobie kogo wystawili
3) obie strony zapisują na kartce przeciwnika dla wystawki drugiej strony
4) jednocześnie pokazują sobie tą dostawkę
5) rzut na to kto pierwszy wybiera stół
6) niesparowani gracze graja ze sobą na ostatnim stole

Strefy wystawienia
Strefy wystawienia są zależne od tego na którym stole gramy i w każdej misji na danym stole są te same.
Stół DoW: Dawn of War
Stół H&A: Hammer and Anvil
Stół VS: Vanguard Strike

Misje:
Bitwa Pierwsza:
Czas gry: 5 tur, 6 na 3+, 7 na 4+
Zasady specjalne: Mysterious Objectives
Cel misji: 2 znaczniki, po jednym w środku strefy wystawienia każdego gracza.
Każdy ze znaczników wart jest 4vp. Dodatkowo za każde dwa zabite oddziały przeciwnika gracz otrzymuje 1vp.
Cel drugorzędny: Slay the Warlord, First Blood, Linebreaker

Bitwa Druga:
Czas gry: 5 tur, 6 na 3+, 7 na 4+
Zasady specjalne: night fight w pierwszej turze, heavy support scoruje
Cel misji: 4 znaczniki, po jednym na środku każdej ćwiartki. Każdy znacznik wart jest 3vp.
Dodatkowo każdy zabity heavy support jest wart 1vp.
Cel drugorzędny: Slay the Warlord, First Blood, Linebreaker

Bitwa Trzecia:
Czas gry: 5 tur, 6 na 3+, 7 na 4+
Zasady specjalne: brak
Cel misji: 5 znaczników, jeden wystawiany na środku stołu, pozostałe naprzemiennie przez graczy przed wyborem stron (6" od krawędzi stołu i 12" od pozostałych znaczników).
Znacznik na środku wart 4vp, pozostałe 2vp każdy.
Cel drugorzędny: Slay the Warlord, First Blood, Linebreaker

Uwaga, limit teamów to 14

Serdecznie zapraszamy :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 1   [ Posty: 1 ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
cron


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
610nm Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL