Forum Klubu Miłośników Gier Bitewnych Ośmiornica Łódzka
http://forum.osmiornica.info/

Roznieśmy Łódź !! 15.04.12 ZMIANA DATY !!!!!!
http://forum.osmiornica.info/viewtopic.php?f=57&t=3527
Strona 1 z 4

Autor:  Rydl [ 28 mar 2012, o 21:16 ]
Tytuł:  Roznieśmy Łódź !! 15.04.12 ZMIANA DATY !!!!!!

Witam chciał bym zaprosić w imieniu Ośmiornicy Łódzkiej wszystkich nie jadących na DMP i nie tylko , na Turniej warhammera 40k który odbędzie się w łodzi.

Termin: 15.04.2012
Miejsce: ŁDK
Wpisowe: 8 pln/osoba.
Format: 2000
Stoły: 72" x 48"
Zgłoszenia do 10.04.12 będą punktowane dodatkowymi 3p w przesłanej rozpiscę proszę zamieścić zasady do jednostek IA które będziecie wystawiać ponieważ 11.04 wszystkie rozpiski zostaną opublikowane na forum wraz z zasadami jednostek z IA które będą wystawiane w armii (dla tego proszę o nie zamieszczanie w rozpiskach podstawowego wyposażenia jednostek poza IA)

Zasady ogólne
- Obowiązują zasady 5 ed. Wh40k, z uwzględnieniem aktualnych FAQ'ów ze strony GW oraz PKZ i URP.
- Gramy na stołach 72”x48”.
- Tereny na stołach ustawiają sędziowie.
- Gracze przyłapani na ewidentnym oszustwie (nieautoryzowana zmiana terenu, używanie sprzętu nie ujętego w rozpisce, rażące naruszenie zasad gry), otrzymują automatyczną masakrę w bitwie w której oszukiwali. Przyłapanie na oszustwie po raz drugi skutkuje dyskwalifikacją.
- Awanturowanie się na turnieju grozi dyskwalifikacją.
- Od decyzji sędziego głównego nie można się odwołać.

Klaryfikacje Terenowe:
Las: las warszawski czyli 4+ cover dla piechoty itp. w i za lasem, niezależnie od stanu zalesienia. Dla pojazdów i monstrousów cover 5+.
Ściany: Wszelkie wolno stojące ściany, ściany opierające się na innych ścianach (pod warunkiem, że niema okien) słupy itp. są impassable (same ściany, teren wokół to area terrain z coverem 4+).
Ruinki: Area terrain 4+. Drugie i wyższe piętra są impassable.
Bunkropodobne: Całe bunkropodobne tałatajstwo jest impassable, po terenie wokół bunkra można poruszać się normalnie.
Rzeka: Difficult i dangerous terrain, wszystko co nie jest pojazdem lub monstrousem ma 5+ covera, gdy siedzi w rzece (i tylko wtedy- siedzenie za rzeką covera nie daje).
Górki: Pierwszy poziom = normalny teren, drugi poziom = difficult, trzeci poziom = impassable
Wysokie skały: Impassable po obrysie.
Płotki (takie <= 1” wysokości) : Trudny teren, cover 5+. 5. Budowanie armii

W wypadku IA obowiązują zawsze najnowsze zasady dla danej jednostki, Oraz trzeba je posiadać przy sobie na czas turnieju czy to podręcznik czy wydrukowane zasady jednostek których będzie się używać.

Niedopuszczone są:
- Sojusznicy (chłopaków w LatD)
- Super Heavy, Gargantuan Creatures, Flyers
- Army lists z IA

Jednostki z IA:
1. Deathstorm
2. Lucius
3. Hades
4. Cyklop
5. Wasp Squadron
6. Grace of the Throne
7. Manticore Platform
8. Achilles
9. Liftawagon
10. Bohaterowie specjalni

BRAK OCENY MODELARSKIEJ Z POWODU ZACHĘCENIA LUDZI DO WYSTAWIENIA CZEGOŚ NOWEGO/ Z IA.

Ramy czasowe:
9.30 - 9.55 Zapisy
10.00 - 12.20 I Bitwa
12.30 - 14.50 II Bitwa
14.50 - 15.10 Przerwa Obiadowa
15.10 - 17.40 III Bitwa

Parowanie i punktacja:
-> Parowanie odbywa się zgodnie z systemem szwajcarskim
-> W pierwszej bitwie przeciwnicy są dobierani losowo
-> W pierwszej bitwie dopuszczone są wyzwania
-> Gramy na VP.

Progi punktowe :
0 - 199p 10:10
200 - 399p 11:9
400 - 599p 12:8
600 - 799p 13:7
800 - 999p 14:6
1000 - 1199p 15:5
1200 - 1399p 16:4
1400 - 1599p 17:3
1600 - 1799p 18:2
1800 - 1999p 19:1
2000 + 20:0

Scenariusze:

Bitwa I
Strefy Wystawienia: Pitched Battle
Czas Gry: 6 tur
Zasady specjalne: deep strike, reserves, outflank, itp.
Cel misji: Na środku stołu znajduje się znacznik który jest "piłką", zadanie polega na dostarczeniu go do strefy wystawienia przeciwnika, piłkę można podnieść tylko w fazie mova , nie można być w pojeździe podnosząc piłkę, po podniesieniu piłki oddział nie może w tej turze już nic robić, piłka jest dodatkowym wyposażeniem więc normalnie można przydzielać rany na chopaka z piłka i jeśli on zginie znów trzeba ją podnieść!, piłki nie można w żaden sposób podać, jeśli się podniesie już piłkę można wsiąść z powrotem do pojazdu. Za doniesienie piłki do strefy przeciwnika jest 750p.
Cel dodatkowy: Jeśli nikt nie doniesie piłki to gracz który będzie w jej posiadaniu na koniec bitwy otrzymuje 250p

* Piłkę mogą podnosić tylko jednoski scorujące i tylko infantry.

Bitwa II

Strefy Wystawienia: Spearhead
Czas Gry: 6 tur,
Zasady specjalne: deep strike, reserves, outflank, itp.
Cel misji: 5 znaczników, 4 na środkach ćwiartek oraz 1 na środku stołu , Znacznik na środku stołu wywołuję miraż w kształcie koła o promieniu 3" przez które nic nie widać chyba że znajduje się w środku tej bańki w tedy wszystko widzi się normalnie. Oddziału w bańce nie widać ! chyba że będzie on strzelał w swojej fazie shootingu wtedy będzie go normalnie widać (oddział za bycie w tej bańce nie dostaje żadnego covera). Znacznik w własnej ćwiartce wart jest 100p w ćwiartce przeciwnika 200 neutralne po 150 p
Cel dodatkowy: Kontrolowanie środkowego znacznika daje 400p

Bitwa III

trefy Wystawienia: dawn of war
Czas Gry: 6 tur
Zasady specjalne: deep strike, reserves, outflank, itp.
Cel misji: anihilacja gracz który zdobędzie więcej KP otrzymuje 750p
Cel dodatkowy: Zabicie droższego HQ przeciwnika + 250p (jeśli są 2 o tym samym koszcie to gracz kontrolujący wybiera który jest tym "ważniejszym" przed wystawieniem i wtedy to on jest celem)

Zgłoszenia :
0. Rydl
1. Major
2. Gregu
3. Rupert
4. Fastyś
5. Krysiak
6. WojtasMate
7. Grzeniu
8.
9.
10.




*Możliwe są zmiany w scenariuszach więc testujcie je i mówcie co wam nie pasuje :) coś na to poradzimy ;)

Autor:  Dimitr [ 28 mar 2012, o 22:25 ]
Tytuł:  Re: Roznieśmy Łódź !! 22.04.12

zgłaszam się, ale czy się pojawię na 100% będę wiedzieć dopiero 21.04 wieczorem

Autor:  ReyQ [ 28 mar 2012, o 22:33 ]
Tytuł:  Re: Roznieśmy Łódź !! 22.04.12

Czemu las warszawski? Co to, Łagiewniki nam wycięli?

Autor:  bobik [ 29 mar 2012, o 10:55 ]
Tytuł:  Re: Roznieśmy Łódź !! 22.04.12

Widać kopiował z innego regu :P

Rydlu pomyśl o VP za cele - jak w różnych scenarach będą różne pule VP, to progi dziwnie zadziałają. Na przykład w 1 scenarze masz do zdobycia 2750VP, a w drugim 3500VP...

Autor:  Rydl [ 29 mar 2012, o 11:09 ]
Tytuł:  Re: Roznieśmy Łódź !! 22.04.12

Hmm coś w tym jest bobiku :P coś w tym jest :P

Autor:  Stalker [ 29 mar 2012, o 20:10 ]
Tytuł:  Re: Roznieśmy Łódź !! 22.04.12

Rydl napisał(a):
Niedopuszczone są:
- Sojusznicy (chłopaków w LatD)
- Super Heavy, Gargantuan Creatures, Flyers
- Army lists z IA
O co chodzi?
Rydl napisał(a):
Niedopuszczone są:
10. Bohaterowie specjalni
Spece z IA czy ogólnie spece?

No i zgłaszam się :D

Jest jakiś limit jednostek IA które można wystawić? Mam nadzieję że nie :wink:

Autor:  Rydl [ 29 mar 2012, o 21:52 ]
Tytuł:  Re: Roznieśmy Łódź !! 22.04.12

Ad. 1

Np masz renegatów jako armię i ich "codex" jest wydany w IA i to jest nie dopuszczone

Ad. 2

Masz wypisane co z IA jest nie dopuszczone więc tak bochaterowie specjalni OK ale nie ci z IA

Autor:  bobik [ 30 mar 2012, o 09:47 ]
Tytuł:  Re: Roznieśmy Łódź !! 22.04.12

Cytuj:
Jednostki z IA:

1. Deathstorm
Wywal linijkę przerwy i będzie widać.
Zgłaszam się bardzo wstępnie. Przemyśl proszę bańkę w 2-gim, bo jest strasznie combatowa/antystrzelecka.

Autor:  pan_reksio [ 30 mar 2012, o 09:56 ]
Tytuł:  Re: Roznieśmy Łódź !! 22.04.12

Jakbym grał Tau, to bym się cieszył z tej bańki - zawsze dodatkowy LoS blokier, zza którego można futrować :P

Autor:  Rydl [ 30 mar 2012, o 10:25 ]
Tytuł:  Re: Roznieśmy Łódź !! 22.04.12

Poprawione myślałem o czym innym i napisałem co innego :P miało być 6" cały okrąg a nie 12 :P

Autor:  SlaaN [ 30 mar 2012, o 11:10 ]
Tytuł:  Re: Roznieśmy Łódź !! 22.04.12

to w końcu można proxować czy nie? :)

Autor:  Rydl [ 30 mar 2012, o 11:23 ]
Tytuł:  Re: Roznieśmy Łódź !! 22.04.12

Hmmm dobre pytanie ale chyba nie ... można zrobić samemu jakąś konversje tak aby to było mniejwiecej to co chcemy wystawić ale proxów nie będzie po prostu za bardzo martwię się tym iż wszystko może się mylić jak będzie IA i proxy ... (oczywiście brak wyswigu to nie prox)

Autor:  kard [ 30 mar 2012, o 13:15 ]
Tytuł:  Re: Roznieśmy Łódź !! 22.04.12

nie będzie się mylić, w końcu proxowane będzie głównie IA,

co stalkerze, ciężarówki z death rollami za 65 pts :D

Autor:  Stalker [ 30 mar 2012, o 18:38 ]
Tytuł:  Re: Roznieśmy Łódź !! 22.04.12

kard napisał(a):
co stalkerze, ciężarówki z death rollami za 65 pts :D
Znaczy Mekboy Junka? Tak, ale bez przegięć :wink: Tylko jedna jako dedykowany transport dla BMeka :wink:
I myślę że wolałbym to mieć zrobione z rhino jakiegoś czy coś
Poza tym szykuję coś jeszcze :twisted:

A tak w temacie - Ma ktoś może odpalić jakieś zmaltretowane rhino?

Autor:  Rydl [ 30 mar 2012, o 19:15 ]
Tytuł:  Re: Roznieśmy Łódź !! 22.04.12

Mały/Duży Up regulaminu ;)

Autor:  SlaaN [ 30 mar 2012, o 19:30 ]
Tytuł:  Re: Roznieśmy Łódź !! 22.04.12

ale ja nie chciałem proxować IA, chciałem żeby rhino udawało ze jest chimerą :)

zresztą dla mnie nie ma nic ciekawego w IA.. no chyba ze zagram demonami :)

Autor:  Gregu [ 30 mar 2012, o 19:47 ]
Tytuł:  Re: Roznieśmy Łódź !! 22.04.12

Testowaliśmy dzisiaj 2gi scenariusz z Rupertem,pytanie:czy w oddział który jest w "bańce" można szarżować jeśli go się nie widzi?

Autor:  Rydl [ 30 mar 2012, o 20:07 ]
Tytuł:  Re: Roznieśmy Łódź !! 22.04.12

Z tego co pamiętam to jakoś było pytanie własnie takie i okazało się iż ogólnie można szarżować jak się nie widzi celu ....

Autor:  Stalker [ 30 mar 2012, o 21:05 ]
Tytuł:  Re: Roznieśmy Łódź !! 22.04.12

Rydl napisał(a):
Bitwa I
...Cel misji: Na środku stołu znajduje się znacznik który jest "piłką", zadanie polega na dostarczeniu go do strefy wystawienia przeciwnika...
...Za doniesienie piłki do strefy przeciwnika jest 750p...
Pytanko - w którym momencie cel uznaje się za spełniony? Na koniec gry? Na koniec którejś pełnej rundy? Czy w dowolnym momencie jak piłka przekroczy linię deploya?
Czy zdobyłem cel główny jeśli piłka trafiła do deploya przeciwnika niesiona przez jego uciekający unit?

Autor:  Rydl [ 30 mar 2012, o 21:30 ]
Tytuł:  Re: Roznieśmy Łódź !! 22.04.12

Wystarczy tą piłkę tam donieść czyli cel zostaje spełniony w fazie move (lub run) więc uciekający odział nie ma szans tego dokonać.

Strona 1 z 4 Strefa czasowa: UTC + 2
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/