Zmień rozmiar tekstu


Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 4   [ Posty: 66 ]
Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Roznieśmy Łódź !! 15.04.12 ZMIANA DATY !!!!!!
PostNapisane: 28 mar 2012, o 21:16 
Wielka Ośmiornica
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 paź 2007, o 20:35
Posty: 2391
Lokalizacja: Łódź
Systemy: .
Warmachine & Hordes
Malifaux
Infinity
Witam chciał bym zaprosić w imieniu Ośmiornicy Łódzkiej wszystkich nie jadących na DMP i nie tylko , na Turniej warhammera 40k który odbędzie się w łodzi.

Termin: 15.04.2012
Miejsce: ŁDK
Wpisowe: 8 pln/osoba.
Format: 2000
Stoły: 72" x 48"
Zgłoszenia do 10.04.12 będą punktowane dodatkowymi 3p w przesłanej rozpiscę proszę zamieścić zasady do jednostek IA które będziecie wystawiać ponieważ 11.04 wszystkie rozpiski zostaną opublikowane na forum wraz z zasadami jednostek z IA które będą wystawiane w armii (dla tego proszę o nie zamieszczanie w rozpiskach podstawowego wyposażenia jednostek poza IA)

Zasady ogólne
- Obowiązują zasady 5 ed. Wh40k, z uwzględnieniem aktualnych FAQ'ów ze strony GW oraz PKZ i URP.
- Gramy na stołach 72”x48”.
- Tereny na stołach ustawiają sędziowie.
- Gracze przyłapani na ewidentnym oszustwie (nieautoryzowana zmiana terenu, używanie sprzętu nie ujętego w rozpisce, rażące naruszenie zasad gry), otrzymują automatyczną masakrę w bitwie w której oszukiwali. Przyłapanie na oszustwie po raz drugi skutkuje dyskwalifikacją.
- Awanturowanie się na turnieju grozi dyskwalifikacją.
- Od decyzji sędziego głównego nie można się odwołać.

Klaryfikacje Terenowe:
Las: las warszawski czyli 4+ cover dla piechoty itp. w i za lasem, niezależnie od stanu zalesienia. Dla pojazdów i monstrousów cover 5+.
Ściany: Wszelkie wolno stojące ściany, ściany opierające się na innych ścianach (pod warunkiem, że niema okien) słupy itp. są impassable (same ściany, teren wokół to area terrain z coverem 4+).
Ruinki: Area terrain 4+. Drugie i wyższe piętra są impassable.
Bunkropodobne: Całe bunkropodobne tałatajstwo jest impassable, po terenie wokół bunkra można poruszać się normalnie.
Rzeka: Difficult i dangerous terrain, wszystko co nie jest pojazdem lub monstrousem ma 5+ covera, gdy siedzi w rzece (i tylko wtedy- siedzenie za rzeką covera nie daje).
Górki: Pierwszy poziom = normalny teren, drugi poziom = difficult, trzeci poziom = impassable
Wysokie skały: Impassable po obrysie.
Płotki (takie <= 1” wysokości) : Trudny teren, cover 5+. 5. Budowanie armii

W wypadku IA obowiązują zawsze najnowsze zasady dla danej jednostki, Oraz trzeba je posiadać przy sobie na czas turnieju czy to podręcznik czy wydrukowane zasady jednostek których będzie się używać.

Niedopuszczone są:
- Sojusznicy (chłopaków w LatD)
- Super Heavy, Gargantuan Creatures, Flyers
- Army lists z IA

Jednostki z IA:
1. Deathstorm
2. Lucius
3. Hades
4. Cyklop
5. Wasp Squadron
6. Grace of the Throne
7. Manticore Platform
8. Achilles
9. Liftawagon
10. Bohaterowie specjalni

BRAK OCENY MODELARSKIEJ Z POWODU ZACHĘCENIA LUDZI DO WYSTAWIENIA CZEGOŚ NOWEGO/ Z IA.

Ramy czasowe:
9.30 - 9.55 Zapisy
10.00 - 12.20 I Bitwa
12.30 - 14.50 II Bitwa
14.50 - 15.10 Przerwa Obiadowa
15.10 - 17.40 III Bitwa

Parowanie i punktacja:
-> Parowanie odbywa się zgodnie z systemem szwajcarskim
-> W pierwszej bitwie przeciwnicy są dobierani losowo
-> W pierwszej bitwie dopuszczone są wyzwania
-> Gramy na VP.

Progi punktowe :
0 - 199p 10:10
200 - 399p 11:9
400 - 599p 12:8
600 - 799p 13:7
800 - 999p 14:6
1000 - 1199p 15:5
1200 - 1399p 16:4
1400 - 1599p 17:3
1600 - 1799p 18:2
1800 - 1999p 19:1
2000 + 20:0

Scenariusze:

Bitwa I
Strefy Wystawienia: Pitched Battle
Czas Gry: 6 tur
Zasady specjalne: deep strike, reserves, outflank, itp.
Cel misji: Na środku stołu znajduje się znacznik który jest "piłką", zadanie polega na dostarczeniu go do strefy wystawienia przeciwnika, piłkę można podnieść tylko w fazie mova , nie można być w pojeździe podnosząc piłkę, po podniesieniu piłki oddział nie może w tej turze już nic robić, piłka jest dodatkowym wyposażeniem więc normalnie można przydzielać rany na chopaka z piłka i jeśli on zginie znów trzeba ją podnieść!, piłki nie można w żaden sposób podać, jeśli się podniesie już piłkę można wsiąść z powrotem do pojazdu. Za doniesienie piłki do strefy przeciwnika jest 750p.
Cel dodatkowy: Jeśli nikt nie doniesie piłki to gracz który będzie w jej posiadaniu na koniec bitwy otrzymuje 250p

* Piłkę mogą podnosić tylko jednoski scorujące i tylko infantry.

Bitwa II

Strefy Wystawienia: Spearhead
Czas Gry: 6 tur,
Zasady specjalne: deep strike, reserves, outflank, itp.
Cel misji: 5 znaczników, 4 na środkach ćwiartek oraz 1 na środku stołu , Znacznik na środku stołu wywołuję miraż w kształcie koła o promieniu 3" przez które nic nie widać chyba że znajduje się w środku tej bańki w tedy wszystko widzi się normalnie. Oddziału w bańce nie widać ! chyba że będzie on strzelał w swojej fazie shootingu wtedy będzie go normalnie widać (oddział za bycie w tej bańce nie dostaje żadnego covera). Znacznik w własnej ćwiartce wart jest 100p w ćwiartce przeciwnika 200 neutralne po 150 p
Cel dodatkowy: Kontrolowanie środkowego znacznika daje 400p

Bitwa III

trefy Wystawienia: dawn of war
Czas Gry: 6 tur
Zasady specjalne: deep strike, reserves, outflank, itp.
Cel misji: anihilacja gracz który zdobędzie więcej KP otrzymuje 750p
Cel dodatkowy: Zabicie droższego HQ przeciwnika + 250p (jeśli są 2 o tym samym koszcie to gracz kontrolujący wybiera który jest tym "ważniejszym" przed wystawieniem i wtedy to on jest celem)

Zgłoszenia :
0. Rydl
1. Major
2. Gregu
3. Rupert
4. Fastyś
5. Krysiak
6. WojtasMate
7. Grzeniu
8.
9.
10.




*Możliwe są zmiany w scenariuszach więc testujcie je i mówcie co wam nie pasuje :) coś na to poradzimy ;)

_________________
Obrazek
Obrazek


Ostatnio edytowano 13 kwi 2012, o 12:49 przez Rydl, łącznie edytowano 12 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Roznieśmy Łódź !! 22.04.12
PostNapisane: 28 mar 2012, o 22:25 
Pseudo-Macka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 gru 2009, o 19:33
Posty: 175
Lokalizacja: Nie posiadam
zgłaszam się, ale czy się pojawię na 100% będę wiedzieć dopiero 21.04 wieczorem

_________________
"Run, live to fly, fly to live, do or die, won't you run, live to fly, fly to live, aces high!"

GG-------->1006067
E-mail---->seba3651[małpa]o2.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Roznieśmy Łódź !! 22.04.12
PostNapisane: 28 mar 2012, o 22:33 
Kraken
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 kwi 2005, o 23:16
Posty: 4287
Systemy: FoW, Malifaux, Mordheim, Blood Bowl, Infinity
Poznam także: Full Thrust, Wolsung, SAGA, X wing
Czemu las warszawski? Co to, Łagiewniki nam wycięli?

_________________
Podstawki, makiety, objectivy, szablony i wiele innych rzeczy przydatnych do wargamingu.
http://www.reycast.pl
Strona na fb


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Roznieśmy Łódź !! 22.04.12
PostNapisane: 29 mar 2012, o 10:55 
Wielka Ośmiornica
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 maja 2006, o 16:43
Posty: 2488
Lokalizacja: - )
Widać kopiował z innego regu :P

Rydlu pomyśl o VP za cele - jak w różnych scenarach będą różne pule VP, to progi dziwnie zadziałają. Na przykład w 1 scenarze masz do zdobycia 2750VP, a w drugim 3500VP...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Roznieśmy Łódź !! 22.04.12
PostNapisane: 29 mar 2012, o 11:09 
Wielka Ośmiornica
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 paź 2007, o 20:35
Posty: 2391
Lokalizacja: Łódź
Systemy: .
Warmachine & Hordes
Malifaux
Infinity
Hmm coś w tym jest bobiku :P coś w tym jest :P

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Roznieśmy Łódź !! 22.04.12
PostNapisane: 29 mar 2012, o 20:10 
Kałamarnica
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lip 2009, o 09:58
Posty: 858
Rydl napisał(a):
Niedopuszczone są:
- Sojusznicy (chłopaków w LatD)
- Super Heavy, Gargantuan Creatures, Flyers
- Army lists z IA
O co chodzi?
Rydl napisał(a):
Niedopuszczone są:
10. Bohaterowie specjalni
Spece z IA czy ogólnie spece?

No i zgłaszam się :D

Jest jakiś limit jednostek IA które można wystawić? Mam nadzieję że nie :wink:

_________________
"Orkses never lose a battle. If we win we win,
if we die we die fightin so it don`t count..."


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Roznieśmy Łódź !! 22.04.12
PostNapisane: 29 mar 2012, o 21:52 
Wielka Ośmiornica
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 paź 2007, o 20:35
Posty: 2391
Lokalizacja: Łódź
Systemy: .
Warmachine & Hordes
Malifaux
Infinity
Ad. 1

Np masz renegatów jako armię i ich "codex" jest wydany w IA i to jest nie dopuszczone

Ad. 2

Masz wypisane co z IA jest nie dopuszczone więc tak bochaterowie specjalni OK ale nie ci z IA

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Roznieśmy Łódź !! 22.04.12
PostNapisane: 30 mar 2012, o 09:47 
Wielka Ośmiornica
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 maja 2006, o 16:43
Posty: 2488
Lokalizacja: - )
Cytuj:
Jednostki z IA:

1. Deathstorm
Wywal linijkę przerwy i będzie widać.
Zgłaszam się bardzo wstępnie. Przemyśl proszę bańkę w 2-gim, bo jest strasznie combatowa/antystrzelecka.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Roznieśmy Łódź !! 22.04.12
PostNapisane: 30 mar 2012, o 09:56 
Mistrz Polski Flames of War 2015
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 mar 2005, o 23:41
Posty: 3322
Lokalizacja: z misiowej norki !
Systemy: FoW, Epic
Jakbym grał Tau, to bym się cieszył z tej bańki - zawsze dodatkowy LoS blokier, zza którego można futrować :P

_________________
https://www.facebook.com/sexysixes

https://sexysixes.blogspot.com/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Roznieśmy Łódź !! 22.04.12
PostNapisane: 30 mar 2012, o 10:25 
Wielka Ośmiornica
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 paź 2007, o 20:35
Posty: 2391
Lokalizacja: Łódź
Systemy: .
Warmachine & Hordes
Malifaux
Infinity
Poprawione myślałem o czym innym i napisałem co innego :P miało być 6" cały okrąg a nie 12 :P

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Roznieśmy Łódź !! 22.04.12
PostNapisane: 30 mar 2012, o 11:10 
Gracz roku 2012 - WH40k
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2009, o 15:06
Posty: 1176
Lokalizacja:
to w końcu można proxować czy nie? :)

_________________
Est sularus oth mithas


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Roznieśmy Łódź !! 22.04.12
PostNapisane: 30 mar 2012, o 11:23 
Wielka Ośmiornica
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 paź 2007, o 20:35
Posty: 2391
Lokalizacja: Łódź
Systemy: .
Warmachine & Hordes
Malifaux
Infinity
Hmmm dobre pytanie ale chyba nie ... można zrobić samemu jakąś konversje tak aby to było mniejwiecej to co chcemy wystawić ale proxów nie będzie po prostu za bardzo martwię się tym iż wszystko może się mylić jak będzie IA i proxy ... (oczywiście brak wyswigu to nie prox)

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Roznieśmy Łódź !! 22.04.12
PostNapisane: 30 mar 2012, o 13:15 
Prawie jak Kraken
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 maja 2006, o 17:10
Posty: 1482
Lokalizacja: WG
Systemy: wfb,wh40k
nie będzie się mylić, w końcu proxowane będzie głównie IA,

co stalkerze, ciężarówki z death rollami za 65 pts :D

_________________
potrzebujesz znaczników / wzorników wg własnego zamysłu albo podstawki wszelkiej miary i mieście się to w polu 200x300mm, daj znać, pomożemy po przystępnej cenie :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Roznieśmy Łódź !! 22.04.12
PostNapisane: 30 mar 2012, o 18:38 
Kałamarnica
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lip 2009, o 09:58
Posty: 858
kard napisał(a):
co stalkerze, ciężarówki z death rollami za 65 pts :D
Znaczy Mekboy Junka? Tak, ale bez przegięć :wink: Tylko jedna jako dedykowany transport dla BMeka :wink:
I myślę że wolałbym to mieć zrobione z rhino jakiegoś czy coś
Poza tym szykuję coś jeszcze :twisted:

A tak w temacie - Ma ktoś może odpalić jakieś zmaltretowane rhino?

_________________
"Orkses never lose a battle. If we win we win,
if we die we die fightin so it don`t count..."


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Roznieśmy Łódź !! 22.04.12
PostNapisane: 30 mar 2012, o 19:15 
Wielka Ośmiornica
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 paź 2007, o 20:35
Posty: 2391
Lokalizacja: Łódź
Systemy: .
Warmachine & Hordes
Malifaux
Infinity
Mały/Duży Up regulaminu ;)

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Roznieśmy Łódź !! 22.04.12
PostNapisane: 30 mar 2012, o 19:30 
Gracz roku 2012 - WH40k
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2009, o 15:06
Posty: 1176
Lokalizacja:
ale ja nie chciałem proxować IA, chciałem żeby rhino udawało ze jest chimerą :)

zresztą dla mnie nie ma nic ciekawego w IA.. no chyba ze zagram demonami :)

_________________
Est sularus oth mithas


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Roznieśmy Łódź !! 22.04.12
PostNapisane: 30 mar 2012, o 19:47 
Mątwa
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 kwi 2009, o 08:19
Posty: 252
Lokalizacja: Bełchatów
Systemy: Infinity
Testowaliśmy dzisiaj 2gi scenariusz z Rupertem,pytanie:czy w oddział który jest w "bańce" można szarżować jeśli go się nie widzi?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Roznieśmy Łódź !! 22.04.12
PostNapisane: 30 mar 2012, o 20:07 
Wielka Ośmiornica
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 paź 2007, o 20:35
Posty: 2391
Lokalizacja: Łódź
Systemy: .
Warmachine & Hordes
Malifaux
Infinity
Z tego co pamiętam to jakoś było pytanie własnie takie i okazało się iż ogólnie można szarżować jak się nie widzi celu ....

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Roznieśmy Łódź !! 22.04.12
PostNapisane: 30 mar 2012, o 21:05 
Kałamarnica
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lip 2009, o 09:58
Posty: 858
Rydl napisał(a):
Bitwa I
...Cel misji: Na środku stołu znajduje się znacznik który jest "piłką", zadanie polega na dostarczeniu go do strefy wystawienia przeciwnika...
...Za doniesienie piłki do strefy przeciwnika jest 750p...
Pytanko - w którym momencie cel uznaje się za spełniony? Na koniec gry? Na koniec którejś pełnej rundy? Czy w dowolnym momencie jak piłka przekroczy linię deploya?
Czy zdobyłem cel główny jeśli piłka trafiła do deploya przeciwnika niesiona przez jego uciekający unit?

_________________
"Orkses never lose a battle. If we win we win,
if we die we die fightin so it don`t count..."


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Roznieśmy Łódź !! 22.04.12
PostNapisane: 30 mar 2012, o 21:30 
Wielka Ośmiornica
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 paź 2007, o 20:35
Posty: 2391
Lokalizacja: Łódź
Systemy: .
Warmachine & Hordes
Malifaux
Infinity
Wystarczy tą piłkę tam donieść czyli cel zostaje spełniony w fazie move (lub run) więc uciekający odział nie ma szans tego dokonać.

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 4   [ Posty: 66 ]
Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
610nm Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL