Zmień rozmiar tekstu


Dział zablokowanyOdpowiedz Strona 1 z 4   [ Posty: 72 ]
Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Turniej "A.D. 2012" ŁDK 26.02.2012
PostNapisane: 2 sty 2012, o 21:40 
Gracz roku 2012 - WH40k
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2009, o 15:06
Posty: 1176
Lokalizacja:
Klub Miłośników Gier Bitewnych Ośmiornica Łódzka ma zaszczyt zaprosić na turniej par(-owy) WH40K pod nazwą „A.D. 2012”

EDIT: Ze względu na zmianę organizatora, ZMIANA POSTA ZE ZGŁOSZENIAMI
ZMIANIE ULEGŁ RÓWNIEŻ MAIL NA KTÓRY NALEŻY WYSYŁAĆ ROZPISKI
Więcej info tutaj --> viewtopic.php?f=57&t=3453

Termin: 26.02.2012
Miejsce: ŁDK
Wpisowe: 8 pln/osoba. (16 pln/para) Wpływy z turnieju zasilą pulę nagród ŁRG 2012.
Format: 2012 na parę. (patrz: kompozycja armii)
Stoły: 72" x 48"

Kompozycja armii:
- Gramy na zasady 5. Edycji WH40k, obowiązują oficjalne FAQ i Erraty,
tak jak i PKZ oraz URP
- Dopuszczone są wszystkie oficjalne armie kodeksowe
- LaTD Sztabu
- Wymagany jest WYSIWYG,
- Zabronione jest używanie proxów!
- Zabronione jest używanie wszelkich jednostek i/lub Army Listów z
Imperial Armour
- Zabronione jest używanie Vehicle Design Rules i Tyranid Monstrosities
- Obowiązuje następujący Force Organisation Chart:
*obaj gracze wystawiają się na wspólnym FOC
* armie sojuszników nie muszą być równe, ( czyli po 1006) mogą się różnić o max +/-200pkt (czyli od 806 do 1206)
* żadne moce/transporty/IC nie wpływają na armie sojusznika
* żaden z graczy nie może zając wszystkich 3 slotów.. max 2
* każdy gracz musi mieć, co najmniej 2 troopsy
* każdy sojusz co najmniej 1 HQ
* dopuszczeni są bohaterowie imienni, 0-1 na parę!
* wredne złośliwe gady, które nie chcą nikogo uczyć  mogą wystawić się solo.. ale nadal płacą 16 pln

*nie przewiduje oceny modelarskiej chyba, że zgłosi się ochotnik do jej przeprowadzenia

Klasyfikacje Terenowe:
Las: lasy łagiewnickie czyli 4+ cover dla piechoty, niezależnie od stanu zalesienia. Dla pojazdów i monstrousów cover 5+.
Ściany: Wszelkie wolno stojące ściany, ściany opierające się na innych ścianach (pod warunkiem, że niema okien) słupy itp. są impassable (same ściany, teren wokół to area terrain z coverem 4+).
Ruinki: Area terrain 4+. Drugie i wyższe piętra są dostępne.
Bunkry/fortece: impassable, po terenie wokół bunkra można poruszać się normalnie.
Rzeka: Difficult i dangerous terrain, wszystko, co nie jest pojazdem lub monstrousem ma 5+ covera, gdy siedzi w rzece (i tylko wtedy- siedzenie za rzeką covera nie daje).
Górki: normalny teren.
Płotki (około 1” wysokości): Trudny teren, cover 5+.

Ramy czasowe:
9.30 - 9.55 Zapisy
10.00 - 12.20 I Bitwa
12.30 - 14.50 II Bitwa
15.00 - 17.20 III Bitwa

Parowanie i punktacja:
-> Parowanie odbywa się zgodnie z systemem szwajcarskim
-> W pierwszej bitwie przeciwnicy są dobierani losowo
-> W pierwszej bitwie dopuszczone są wyzwania
-> Obowiązuje system 15:5 + Vitory Points za zabite jednostki:
* Dodatkowo, gracze otrzymują VP za wypełnianie celów misji (zgodnie z opisem bitew).
* Dodatkowo po każdej bitwie, gracze podliczają zdobyte KP gracz, który ma więcej zdobywa:
0-2 KP – 100 vp
3-5 KP – 150 vp
6+ KP – 200 vp
* O miejscu gracza decydują duże punkty. Remisy rozstrzygają różnice VP
* DP są naliczane na podstawie różnicy VP, wg poniższego przelicznika:

Różnica VP -> wynik DP
0 – 350 -> +/- 0
350 - 700 -> +/- 1
700- 1050-> +/- 2
1050 - 1400 -> +/- 3
1400 – 1750 -> +/- 4
1750 +++ -> +/- 5

Scenariusze:


Bitwa I – „I nastaną dni mroku..”
UWAGA: przez cała grę obowiązują zasady night fight

Strefy Wystawienia: Pitched Battle
Czas Gry: 6 tur, 7 na 5+
Zasady specjalne: deep strike, reserves, outflank, itp.
Cel misji: 3 znaczniki na linii środkowej stołu (po długości). Jeden na środku mapy i dwa pozostałe po 18” cali od niego i krawędzi bocznych.
Cel dodatkowy: zabicie najdroższego troops’a przeciwnika +150 vp

Bitwa II – „I zatrzęsie się ziemia..”
Na początku bitwy drużyny (pary) otrzymują po 6 Stratagem'ów, które można wykorzystać w dwojaki sposób:
- 2 pkt - wywołanie trzęsienia ziemi na określonym oddziale przeciwnika
- 1 pkt - przerzut rzutu na hit, wound, save (dowolny rodzaj save'a czyli covery i invy też)
UWAGA: Stratagemów można użyć tylko RAZ na turę GRY (nie gracza) w turze swojej lub przeciwnika wasz wybór. Czyli albo w 3 rożnych turach wywołacie trzęsienia albo w 6 rożnych turach macie jeden przerzut, albo dowolna kombinacja tych 2 możliwości.

Trzęsienie - oznacza to, że w tym miejscu zatrzęsła się ziemia i oddział nie może wykonywać żadnej akcji – robi Go to Ground (jak po nieudanym teście pinning’u).
* - jeśli oddział jest pojazdem/ szwadronem pojazdów – trzęsienie traktuje się jak wbity efekt nr 2 - stunned
* - jeśli oddział jest MC, (czyli nie może zrobić GtG) – w tej turze porusza się z połową szybkości, może strzelić tylko z jednej broni, szarżuje z połową szybkości
* - oddziały fearless tez padają na glebę.. to nie pinning test - to trzęsienie ziemi 

Strefy Wystawienia: dawn of war
Czas Gry: 6 tur, 7 na 5+
Zasady specjalne: deep strike, reserves, outflank, itp.
Cel misji: anihilacja
Wygrywa gracz, który zabił więcej jednostek (KP) przeciwnika.
Cel dodatkowy: zabicie wszystkich troopsów przeciwnika +150 vp

Bitwa III – „I runą wasze miasta i świątynie..”
UWAGA: Na początku WŁASNEJ pierwszej tury (po infiltracji i scout’ach) każdy sojusz może zdjąć z planszy jeden element terenu – teren jest usuwany ze stołu.
Zawalenie terenu nie ma wpływu na znajdujące się w nim jednostki czy bazy, po prostu takie jednostki zostają na terenie odkrytym 
- to samo na początki 3 tury gry.
- sojusz może nie skorzystać z tej opcji i dostaje w zamian 100 vp przy podliczaniu bitwy (czyli max 200)

Strefy Wystawienia: Spearhead
Czas Gry: 6 tur,
Zasady specjalne: deep strike, reserves, outflank, itp.
Cel misji: Capture and control (tzw. Bazy)
Cel dodatkowy: zabicie najdroższego HQ przeciwnika +150 vp

Punkty dodatkowe:
-> Wszystkie dodatkowe punkty uwzględniane są tylko w klasyfikacji końcowej (nie mają wpływu na parowania)
-> +2DP za przesłanie poprawnego zgłoszenia do 19.02.2012 do godziny 23:59. Poprawne zgłoszenie ma w temacie nazwę turnieju, a w treści zawiera imiona, nicki i nazwiska graczy, oraz poprawną rozpiskę (mogą być dodane w załączniku, w formacie .txt, .doc, lub .xls). Zgłoszenia należy przesyłać na adres: slaan[małpa]o2.pl
-> +2DP za masakrę - gracz dostaje te punkty po każdej bitwie, w której przeciwnikowi nie została ani jedna figurka.
-> -1-3 DP za odstępstwa od Wyswig’u
-> -1-3 DP za oddanie wyników po terminie
-> +1DP za rozpiskę, – jeżeli udało Ci się ułożyć rozpę na równe 2012 pkt.
- +3 DP jeśli w parze jest „nowy” gracz (nowy oznacza kogoś, kto był na 3 lub mniej turniejach)
+1 DP za najciekawszą nazwę z „A.D.” (Nazwa teamu powinna zawierać 2 wyrazy zaczynające się od liter A i D.. Najciekawszy pomysł zostanie nagrodzony  +1 DP)

Zgłoszenia:

0. SlaaN + ??? szukam pary (rezerwa) „Armia Dokładnie 2012”

_________________
Est sularus oth mithas


Ostatnio edytowano 6 lut 2012, o 14:03 przez SlaaN, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Turniej "A.D. 2012" ŁDK 26.02.2012
PostNapisane: 2 sty 2012, o 22:16 
Wielka Ośmiornica
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 paź 2007, o 20:35
Posty: 2391
Lokalizacja: Łódź
Systemy: .
Warmachine & Hordes
Malifaux
Infinity
z tego co mi się wydaje wygrała opcja lekko udziwnione scenary a to :
Cytuj:
UWAGA: przez cała grę obowiązują zasady night fight
Cytuj:
UWAGA: na początku KAŻDJ SWOJEJ tury, gracz/e rzucają kostką, za każdy swój oddział na stole, jeżeli wypadnie 1 oznacza to, że w tym miejscu zatrzęsła się ziemia i oddział nie może wykonywać żadnej akcji – robi Go to Ground (jak po nieudanym teście pinning’u).
Cytuj:
UWAGA: Na początku pierwszej tury (po infiltracji i scout’ach) rzucacie na każdy element terenu na stole (gracze rzucają kolejno, wybierają sobie jakiś teren.. i rzut). Tylko jeden rzut na każdy teren. Jeżeli wypadnie 1 oznacza, że teren się zawalił/spalił/zapadł pod ziemie – teren jest usuwany ze stołu.
Zawalenie terenu nie ma wpływu na znajdujące się w nim jednostki czy bazy, po prostu takie jednostki zostają na terenie odkrytym 
- takie rzuty powtarzamy na początki 3 i 6 tury gry



jest tak poje.... że aż mnie głowa rozbolała oO zdajesz sobie sprawę że te 3 zasady NISZCZĄ każdą strategię ..... bo skoro 1/3 scenarów konkretnie udupia strzelanie to armie czysto strzeleckie nie mają prawa bytu ... dalej w 2 scenarze to już w ogóle styl wolny nic niewiadomo ... a w trzecim strona niema znaczenia bo ten impas za którym się chowam poprostu się zapadła oO szkoda że jeszcze się losowo nie przesuwa ....


Cytuj:
- +3 DP jeśli w parze jest „nowy” gracz (nowy oznacza kogoś, kto był na 3 lub mniej turniejach)
+1 DP za najciekawszą nazwę z „A.D.” (Nazwa teamu powinna zawierać 2 wyrazy zaczynające się od liter A i D.. Najciekawszy pomysł zostanie nagrodzony  +1 DP)


brał udział w 3 lub mniej turniejach ogólnie czy np. w zeszłym sezonie ?? bo to jest ważne ...

i kto będzie oceniał nazwy ??

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Turniej "A.D. 2012" ŁDK 26.02.2012
PostNapisane: 3 sty 2012, o 10:18 
Terenokreator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sty 2007, o 21:55
Posty: 810
SlaaN napisał(a):
* armie sojuszników nie muszą być równe, ( czyli po 1006) mogą się różnić o max +/-200pkt (czyli od 806 do 1206)

gwoli ścisłości różnica z przykładu wynosi 400 pkt... jeśli ma być +/-200pkt to powinno być tak, że maksymalna różnica wynosi 906 do 1106 :P

_________________
BURN THE HERETIC!
KILL THE MUTANT!
PURGE THE UNCLEAN!

---dum pugnas, victor es---


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Turniej "A.D. 2012" ŁDK 26.02.2012
PostNapisane: 3 sty 2012, o 12:57 
Gracz roku 2012 - WH40k
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2009, o 15:06
Posty: 1176
Lokalizacja:
Cytuj:
jest tak poje.... że aż mnie głowa rozbolała oO zdajesz sobie sprawę że te 3 zasady NISZCZĄ każdą strategię ..... bo skoro 1/3 scenarów konkretnie udupia strzelanie to armie czysto strzeleckie nie mają prawa bytu ... dalej w 2 scenarze to już w ogóle styl wolny nic niewiadomo ... a w trzecim strona niema znaczenia bo ten impas za którym się chowam poprostu się zapadła oO szkoda że jeszcze się losowo nie przesuwa ....

to weź aspirynę :)
w sumie jak to przeczytałem to nawet mi się nie chciało odpowiadać, bo to takie pretensje z du.. w stylu "coś jest złe, bo mi się nie podoba"
ale ok, jesteś graczem wiec mam obowiązek wyjaśnić:

wiec najpierw ogólnie..
scenary nie niszczą KAŻDEJ strategii.. niszczą te najbardziej oklepane i schematyczne.. i zmuszają do myślenia i stosowania innych
(teraz zaczynam rozumieć Twój sprzeciw ;) - sorki nie mogłem się powstrzymać)

tak pierwszy miał jak to ładnie mówisz "udupić" armie strzeleckie, drugi masówki, trzecie combatowe
ale jeśli się dokładniej przyjrzysz to odkryjesz ze to nikogo nie "udupia" bo:
-- w pierwszym scenarze, aby wygrać armie i tak muszą iść do środka do znaczników, wiec zbliżają się do siebie i NF przestaje przeszkadzać..
-- w drugim
a) nie za często rzucisz 1-kę,
b) skutki równie przykre dla obu armii
c) skutki są jedno rundowe.. wiec jeśli ktoś opiera strategię na turniej na tym co jego JEDEN oddział zrobi w jedną turę to sorki..
-- w trzecim,
a) znów nie za często padnie 1-ka, wiec ile zdejmiesz terenów przez całą grę 3? 4?
b) a poza tym cover nie musi być od terenu.. czas nauczyć się grac screenami.. Np. Jardzioch i Krysiak bardzo dobrze screenują i widać jakie im to daje wyniki, może czas by reszta też potrenowała ta opcje - albo chociaż potrenowała jak z tym walczyć,
c) poza tym jest cała masa armii np. marinsowych które maja gdzieś covera..

Cytuj:
brał udział w 3 lub mniej turniejach ogólnie czy np. w zeszłym sezonie ?? bo to jest ważne ...

heheh.. tak wygrał ligę w zeszłym sezonie, a w tym uznajemy go za nowego.. omg..
oczywiście ze OGÓLNIE

Cytuj:
i kto będzie oceniał nazwy ??

wy sami.. uczestnicy..
każdego zapytam na turnieju na która nazwę oddaje swój głos.. wygra team który dostanie najwięcej głosów

_________________
Est sularus oth mithas


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Turniej "A.D. 2012" ŁDK 26.02.2012
PostNapisane: 3 sty 2012, o 12:58 
Gracz roku 2012 - WH40k
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2009, o 15:06
Posty: 1176
Lokalizacja:
Cytuj:
gwoli ścisłości różnica z przykładu wynosi 400 pkt... jeśli ma być +/-200pkt to powinno być tak, że maksymalna różnica wynosi 906 do 1106

Tymciu racja, myślałem nad tym, ale gdybym napisał ze 400 to by były pytania w drugą stronę.. stąd to info w nawiasie :)

_________________
Est sularus oth mithas


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Turniej "A.D. 2012" ŁDK 26.02.2012
PostNapisane: 3 sty 2012, o 13:03 
Wielka Ośmiornica
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 paź 2007, o 20:35
Posty: 2391
Lokalizacja: Łódź
Systemy: .
Warmachine & Hordes
Malifaux
Infinity
Cytuj:
b) a poza tym cover nie musi być od terenu.. czas nauczyć się grac screenami.. Np. Jardzioch i Krysiak bardzo dobrze screenują i widać jakie im to daje wyniki, może czas by reszta też potrenowała ta opcje - albo chociaż potrenowała jak z tym walczyć,



a teraz zastanów się czemu mogą tak grać .... Bo mają po około 100 modeli w armii a nie 20-30 oO a i nie wiem jak ty grasz marinowymi armiami ale ja bardzo cenie sobie cover i może jeśli zagrasz zemną to to zrozumiesz bo plasma cannony na klatę to nie to co marine lubi najbardziej ... (zresztą chyba się na lidze przekonałeś ;) i ten cover bardzo by się przydał chociażby na dredzie) ale luz to twój turniej twoje zabawki więc rób jak uważasz .

Mateusz,
Jak już krytyka, to najlepiej konstruktywna, co oznacza, że oprócz zjechania kogoś od góry do dołu, proponujemy jakieś rozwiązanie alternatywne. Może po prostu organizator nie wziął pod uwagę jakichś fajnych pomysłów ?

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Turniej "A.D. 2012" ŁDK 26.02.2012
PostNapisane: 3 sty 2012, o 13:08 
Mistrz Polski Flames of War 2015
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 mar 2005, o 23:41
Posty: 3322
Lokalizacja: z misiowej norki !
Systemy: FoW, Epic
Tomek,

Chodzi bardziej o to, że mogą się zdarzyć niestatystyczne rzuty w stylu: ja rzuciłem 0 jedynek, a mój przeciwnik 4 na kluczowych jednostkach. W takim wypadku, mam praktycznie autowina, bo ja gram 6 tur, a on 5.

Proponuję, żebyś jednak dobrze przemyślał te zasady i zastosował np. karty strategii/przeszkadzajek, których gracze mogliby użyć raz na bitwę (oczywiście nie muszą to być fizyczne karty). Dla przykładu, w 2gim scenariuszu, każdy dostaje możliwość użycia trzęsienia ziemi na jednostkach przeciwnika, 3 razy w grze. Wtedy szanse są mniej więcej wyrównane. W 3ecim scenariuszu, można na przykład przesunąć 1 teren już po tym, gdy przeciwnik się wystawił.

_________________
https://www.facebook.com/sexysixes

https://sexysixes.blogspot.com/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Turniej "A.D. 2012" ŁDK 26.02.2012
PostNapisane: 3 sty 2012, o 13:09 
Wielka Ośmiornica
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 paź 2007, o 20:35
Posty: 2391
Lokalizacja: Łódź
Systemy: .
Warmachine & Hordes
Malifaux
Infinity
+1

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Turniej "A.D. 2012" ŁDK 26.02.2012
PostNapisane: 3 sty 2012, o 13:16 
Wielka Ośmiornica
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 maja 2006, o 16:43
Posty: 2488
Lokalizacja: - )
Nie śmiem pouczać współwłaściciela forum, ale zastanów się, proszę, Rydlu, kiedy ostatnio napisałeś wiadomość, która:
a) nie była obraźliwa
b) nie zawierała bluzgów

>>>>>>>>>>>>>>>><<<<<<<<<<<<<<<<

Cytuj:
tak pierwszy miał jak to ładnie mówisz "udupić" armie strzeleckie, drugi masówki, trzecie combatowe
ale jeśli się dokładniej przyjrzysz to odkryjesz ze to nikogo nie "udupia" bo:
-- w pierwszym scenarze, aby wygrać armie i tak muszą iść do środka do znaczników, wiec zbliżają się do siebie i NF przestaje przeszkadzać..
-- w drugim
a) nie za często rzucisz 1-kę,
b) skutki równie przykre dla obu armii
c) skutki są jedno rundowe.. wiec jeśli ktoś opiera strategię na turniej na tym co jego JEDEN oddział zrobi w jedną turę to sorki..
-- w trzecim,
a) znów nie za często padnie 1-ka, wiec ile zdejmiesz terenów przez całą grę 3? 4?
b) a poza tym cover nie musi być od terenu.. czas nauczyć się grac screenami.. Np. Jardzioch i Krysiak bardzo dobrze screenują i widać jakie im to daje wyniki, może czas by reszta też potrenowała ta opcje - albo chociaż potrenowała jak z tym walczyć,
c) poza tym jest cała masa armii np. marinsowych które maja gdzieś covera..
To, co widzę w regu jest wersją ostateczną? Nie chę zapalać ci tematu, więc jak coś, odezwij się na PW. Póki co, odpadam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Turniej "A.D. 2012" ŁDK 26.02.2012
PostNapisane: 3 sty 2012, o 13:22 
Wielka Ośmiornica
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 paź 2007, o 20:35
Posty: 2391
Lokalizacja: Łódź
Systemy: .
Warmachine & Hordes
Malifaux
Infinity
zdarza się bobiku xD ale rzadko w tematach związanych z turniejami sam nie wiem czemu oO


I tak apropo jakim to ja jestem współwłaścicielem forum oO

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Turniej "A.D. 2012" ŁDK 26.02.2012
PostNapisane: 3 sty 2012, o 13:30 
Mistrz Polski Flames of War 2015
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 mar 2005, o 23:41
Posty: 3322
Lokalizacja: z misiowej norki !
Systemy: FoW, Epic
Rydl napisał(a):
I tak apropo jakim to ja jestem współwłaścicielem forum oO


Andrzej podkreśla, że nie jest już w klubie ^^

_________________
https://www.facebook.com/sexysixes

https://sexysixes.blogspot.com/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Turniej "A.D. 2012" ŁDK 26.02.2012
PostNapisane: 3 sty 2012, o 13:30 
Wielka Ośmiornica
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 paź 2007, o 20:35
Posty: 2391
Lokalizacja: Łódź
Systemy: .
Warmachine & Hordes
Malifaux
Infinity
aaa ok ....

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Turniej "A.D. 2012" ŁDK 26.02.2012
PostNapisane: 3 sty 2012, o 13:31 
Gracz roku 2012 - WH40k
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2009, o 15:06
Posty: 1176
Lokalizacja:
@Reksio - spoko pomyślimy (przysiądę nad tym wieczorem).. ale co to za gra bez małej losowości ;) fakt szachy są fajne i mniej losowe :)

@Bobiku - nie są ostateczne.. skoro są 3 głosy na nie, a zero na tak.. to coś pozmieniamy :) jak coś dawaj pomysły na pw.. wieczorkiem będę to przerabiał

_________________
Est sularus oth mithas


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Turniej "A.D. 2012" ŁDK 26.02.2012
PostNapisane: 3 sty 2012, o 13:39 
Wielka Ośmiornica
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 maja 2006, o 16:43
Posty: 2488
Lokalizacja: - )
Cytuj:
Andrzej podkreśla, że nie jest już w klubie ^^
Nie - po prostu ostatnio odniosłem wrażenie, że za bardzo się u was szarogęszę (czy jakoś tak :P), więc dla własnego spokoju wolę dmuchać na zimne i nie psuć wam zabawy/planów/czegotamjeszcze. Jako użytkownik forum nie lubię czytać bluzgów i wolałbym, żeby się nie pojawiały. Boję się, że po przeczytaniu tekstu w stylu "Andrzej coś kombinuje", Rydl uzna, że sprawa go nie dotyczy i przek_wi jeszcze parę postów (sry Rydlu, ale ostatnio co się odezwiesz, to po kimś jedziesz :roll: )

EDIT
1. Dzięx za "czerwony edit"
2. Nawiązałem kontakt ze SlaaNem. Do turnieju prawie 2 miechy, więc mam nadzieję, że wszystko się dogra.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Turniej "A.D. 2012" ŁDK 26.02.2012
PostNapisane: 3 sty 2012, o 17:15 
Prawie jak Kraken
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 maja 2006, o 17:10
Posty: 1482
Lokalizacja: WG
Systemy: wfb,wh40k
to ja też się dorzucę w kwestii turniejowej.

zakończył się ledwo sezon ligowy 2011 (jeszcze nagród nie rozlosowano) a tu już turniej na sezon 2012. A co z regulaminem owej ligii? z takiej przyczyny że będę optował za opodatkowaniem każdego turnieju miast oznaczonej ilości turniejów składkowych (z przyczyny takiej że w tym sezonie był turniej składkowy na którym było 10 osób)

co się zaś tyczy scenarów...
no są upierdliwe. Ale na poprzednim turnieju Slanna też takie były. w bitwie z Rupertem mieliśmy jeden rzut który określał czy się wygrało czy przegrało. co nie zmienia faktu że zagrać dowolny scenariusz mogę (tylko niech zasady działają tak jak działają)

_________________
potrzebujesz znaczników / wzorników wg własnego zamysłu albo podstawki wszelkiej miary i mieście się to w polu 200x300mm, daj znać, pomożemy po przystępnej cenie :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Turniej "A.D. 2012" ŁDK 26.02.2012
PostNapisane: 3 sty 2012, o 18:30 
Meduza
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 wrz 2005, o 19:29
Posty: 73
Wstępnie sie zgłaszam - tau 2k, DE - 1400 i rośnie. Nie wiem, czy szukam partnera/partnerki :mrgreen:

_________________
Kolekcja luftwaffe in progress - tutaj


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Turniej "A.D. 2012" ŁDK 26.02.2012
PostNapisane: 3 sty 2012, o 21:22 
Kałamarnica
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 wrz 2010, o 15:35
Posty: 755
Ja i Zigi się zgłaszamy ! :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Turniej "A.D. 2012" ŁDK 26.02.2012
PostNapisane: 3 sty 2012, o 21:28 
Wielka Ośmiornica
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 paź 2007, o 20:35
Posty: 2391
Lokalizacja: Łódź
Systemy: .
Warmachine & Hordes
Malifaux
Infinity
A chłopaki łamią system i dostaną +6p bo wprowadzają samych siebie :P i są gadami i nie chcą się od nikogo uczyć hehehe :P

Ogólnie jeśli ktoś był by chętny to ja wstępnie zgłaszam się na turniej i szukam pary ale moja obecność mocno będzie zależała od tego czy będę miał zajazd czy nie. (jak by ktoś nie wiedział gram CSM)

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Turniej "A.D. 2012" ŁDK 26.02.2012
PostNapisane: 4 sty 2012, o 19:34 
Mięczak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lis 2010, o 15:09
Posty: 44
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Fajnie, że ogłoszenie z tak dużym wyprzedzeniem. Można spokojnie zarezerwować sobie czas.
Po trzymiesięcznej przerwie Ordo Suplicjum Gero zgłaszają swoją gotowość walczenia w imię Imperatora.

_________________
WH40k SM - Ordo Suplicjum Gero - 1850 pkt.


Człowiek człowiekowi wilkiem, a kiwi kiwi kiwi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Turniej "A.D. 2012" ŁDK 26.02.2012
PostNapisane: 9 sty 2012, o 18:51 
Pseudo-Macka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 sie 2009, o 12:38
Posty: 143
Jest jakiś orzeszek chętny ? Bo szukam .


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowanyOdpowiedz Strona 1 z 4   [ Posty: 72 ]
Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
610nm Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL