Forum Klubu Miłośników Gier Bitewnych Ośmiornica Łódzka http://forum.osmiornica.info/ |
|
Sierpniowy Serdelek - 14.08 2x1k http://forum.osmiornica.info/viewtopic.php?f=57&t=2916 |
Strona 1 z 5 |
Autor: | bobik [ 18 lip 2011, o 12:10 ] |
Tytuł: | Sierpniowy Serdelek - 14.08 2x1k |
- Po wnikliwej analizie zdjęć satelitarnych, proponuję rozstawienie plutonów piechoty według schematu Epsilon. Rozmieszczenie drużyn wsparcia ogniowego za tym jeziorkiem i na wzgórzu 71E zapewni im względne bezpieczeństwo przy zachowaniu optymalnego pola ostrzału. Wycofanie do tych oto ruin jednostek specjalnych, prowadzących obecnie rozpoznanie, umożliwi zamykanie atakującego wroga w krzyżowym ogniu tu i tu. Wasze ciężkie wsparcie rozlokujemy w tym zagajniku. Twoje jednostki liniowe zgrupują się na lewej flance, skąd rozpoczną stopniowy przemarsz po Ziemi Niczyjej. Dzięki rozwadze, ostrożności i koordynacji działań Twoich dowódców oddziałów, powinniście być w stanie przejmować kontrolę nad coraz większym obszarem i dotrzeć na teren wroga, gdzie przy minimalnych stratach, dzięki stosunkowo niewielkiej dawce przemocy, zajmiecie wrogą flankę. Stąd, synchronizując swoje ruchy z moim wsparciem ogniowym, przeprowadzicie klasyczny manewr flankujący. Ty sam wraz ze swoją strażą przyboczną pozostaniesz oczywiście na tyłach, skąd będziesz mógł w razie potrzeby wzmacniać naszą linię i kontrować ataki wroga. W ten sposób, dzięki dyscyplinie, dobrej koordynacji i konsekwentnemu realizowaniu nakreślonych przeze mnie założeń, powinniśmy stosunkowo szybko i niewielkim kosztem wyprzeć wroga z obszaru działań. Co ty na to? - WRRAAAGH!!! - Ej! Zacze-… szlag! Termin: 14.08 Miejsce: ŁDK Wpisowe: 10 pln od zgłoszenia. Wpływy z turnieju zaliczą pulę nagród ŁRG 2011. Format: -> W turnieju uczestniczą sojusze 2 armii których wartość nie przekracza 1.000pkt. -> Gramy tylko tym, co w kodeksach -> Nie bierzemy sojuszników z C:WH (choć WH mogą brać sojuszników z innych kodeksów) -> W sojuszu może pojawić się max 1 bohater specjalny/imienny/unique -> Przeterminowane kodeksy mogą korzystać z cenników IAup2. Jeśli gracz się na to zdecyduje, musi umieścić w rozpie stosowne info i wszystkie pojazdy w rozpisce kupuje wg nowego cennika. -> FOC: *0-1 HQ na armię *1-2 HQ na sojusz *1-3 Troops na armię *0-3 Elites na sojusz *0-3 Fast Attack na sojusz *0-3 Heavy Support na sojusz -> Sojusze armii z tego samego kodeksu (np. BT+BT) są friendly (poza konstrukcją rozpisek, pod każdym względem sojusz jest traktowany, jak jedna armia) -> Sojusze armii z różnych kodeksów są neutralne: * Nie można korzystać z sojuszniczych transportów * Nie można dołączać indepa do oddziału sojusznika * Zdolności działające na units you control / your/friendly units itd, nie działają na sojusznika (w razie wątpliwości, wyślijcie mi pw z pytaniem - unikniemy zamieszania na turnieju) * Reszta bez zmian Ramy czasowe: 9.00 - 9.20 : Przygotowania 9.20 - 9.30 : Zapisy 9.30 - 12.15 : I bitwa 12.30 - 15.15 : II bitwa 15.45 - 18.30 : III bitwa 18.35 : Wyniki, porządki, autografy Za przekroczenie czasu gry o 5 minut sojusz otrzymuje 1DP kary. Za ponad 10 minut, 3DP. Po 15 minutach, bitwa zostaje zakończona wynikiem 0:0. Parowanie i punktacja: -> Parowanie odbywa się zgodnie z systemem szwajcarskim -> W pierwszej bitwie przeciwnicy są dobierani losowo -> W pierwszej bitwie dopuszczone są wyzwania -> Obowiązuje system Vitory Points: * VP przyznawane są podręcznikowo. * Dodatkowo, sojusze otrzymują VP za wypełnianie celów misji (zgodnie z opisem bitew). * Po każdej bitwie, sojusze podliczają zdobyte KP - sojusz, który ma więcej, zdobywa +25VP za każdy KP przewagi. * O miejscu sojuszu decydują duże punkty. Remisy rozstrzygają różnice VP * DP są naliczane na podstawie różnicy VP, wg poniższego przelicznika: Różnica VP -> wynik DP 0 - 350 -> 10:10 351 - 700 -> 11:9 701 - 1050 -> 12:8 1051 - 1400 -> 13:7 1401 - 1750 -> 14:6 1751 - 2100 -> 15:5 2101 - 2450 -> 16:4 2451 - 2800 -> 17:3 2801 - 3150 -> 18:2 3151 - 3500 -> 19:1 ponad 3500 -> 20:0 Scenariusze: Naprzód (trza się naradzić)! Rozstawienie: Pitched battle Czas gry: Podręcznikowy Zasady specjalne: Podręcznikowe. Zniszczenie/społowienie jednostki jest warte 2x więcej VP. Stóóój! Jedna armia z każdego sojuszu musi zostać rozstawiona w rezerwach. Jeśli armia ta ma zasady pozwalające na wejście w pierwszej turze, działają one dopiero w drugiej turze (czyli np. Drop Pod Assault powoduje, że połowa drop podów w rozpie automatycznie wchodzi do gry w 2 turze, a za resztę rzuca się normalnie od 2 tury) Cel misji: Wklepać wrogom! W prawo! W lewo! Rozstawienie: Spearhead Czas gry: 6 tur Zasady specjalne: Podręcznikowe Cel misji: Na środku każdej neutralnej ćwiartki umieszczamy znacznik. Po zakończeniu gry, każda frakcja otrzymuje VP równe aktualnej (uwzględniającej społowienia/uszkodzenia) wartości jej jednostek (przynajmniej częściowo) w 6” od któregoś znacznika. VP zdobyte w ten sposób przez scoringi są podwajane (czyli scoring unit zarabia swoją 2-krotną wartość jeśli nie stracił połowy ludków, lub swoją wartość, jeśli jest społowiony). Jedna jednostka nie może zarobić VP za dwa znaczniki. Pogranicze Rozstawienie: Pitched battle. Strefa rozstawienia sojuszu zostaje podzielona na połowy (12/36”). Każdy gracz wystawia się na swojej połowie strefy Czas gry: 6 tur Zasady specjalne: Podręcznikowe. Tojemoje! Jednostki w zwykłych rezerwach wchodzą do gry z części krawędzi sojuszu leżącej w strefie rozstawienia należącej do ich armii. Podczas rozstawienia każdy gracz umieszcza znacznik-bazę na swojej połowie swojej strefy rozstawienia i ponad 24” od znacznika sojusznika. Cel misji: Sojusz dostaje 500VP za każdy kontrolowany znacznik. Ocena hobbystyczna: Ocena sojuszu to uśredniona ocena obu armii (zaokrąglona w górę) -> 0-2DP: Pomalowane figurki (do 33% 0DP, do 66% 1DP, za całość 2DP) Figurki są pomalowane, jeśli są w pełni pokolorowane. W przypadku "śmietników", za pomalowany uznaję tylko przeważający schemat kolorystyczny -> 0-1DP: Ozdobione podstawki (1DP za 100%) Minimum to posypka i pomalowane krawędzie -> WYSIWYG *Zakaz proxowania *Do 5 błędów WYSIWYGU broni. Za każdy taki błąd -1DP. Przeciwnicy muszą być przed grą poinformowani o błędach. Błędy muszą być zaznaczone w rozpie. *"Works as" dopuszczam tylko w szczególnych przypadkach i po konsultacji z graczem -> 0-2DP: Jakość malowania Figurki niepomalowane są traktowane, jak pokolorowane (zaniżając ocenę) 0DP - figurki pokolorowane; malowanie niestaranne i niedokładne 1DP - figurki pomalowane starannie; częściowe cieniowanie; wyróżniona większość detali 2DP - figurki w pełni wycieniowane; wyróżnione detale; ew elementy dodatkowe -> 1DP: Podstawki wysokiej jakości -> 0-2DP: Konwersje 0DP - brak konwersji / konwersje niestaranne 1DP - nieliczne proste konwersje 2DP - liczne konwersje, skomplikowane konwersje -> 0-1DP: Bajery Wszystko to, czym chcecie się pochwalić, a czego nie ma w tej ocenie (np. oznaczenia oddziałowe, zrobione fajne znaczniki, zaprezentowany na forum flaf, kratery pod pojazdy itd) -> 0-1DP: WOW! Punkt sędziowski za bardzo fajny całokształt Punkty dodatkowe: -> Wszystkie dodatkowe punkty uwzględniane są tylko w klasyfikacji końcowej (nie mają wpływu na parowania) -> +2DP za przesłanie poprawnego zgłoszenia do 07.08, do godziny 23:59. Poprawne zgłoszenie ma w temacie nazwę turnieju, a w treści zawiera imiona, nicki i nazwiska sojuszników, i poprawne, pełne rozpy sojuszników (te ostatnie mogą być dodane w załączniku, w formacie .txt, .doc, lub .xls). Uczulam was na psychic powery itd! Zgłoszenia należy przesyłać na adres: zgloszenia.turnieje[małpa]gmail.com -> +1DP za masakrę - sojusz dostaje ten punkt po każdej bitwie, w której wrogiemu sojuszowi nie została ani jedna figurka. -> Best Play: * Best Play przyznajecie za uczciwą, koleżeńską grę w miłej atmosferze. Komplet BP to +2DP * BP zgłasza się po bitwie bezpośrednio orgowi. Zgłoszenia te są w 100% anonimowe * Org nie otrzymuje BP Rozpy Rezerwowe: Cytuj: Tau alfa: HQ Mały commander 105 - burst cannon - missile pod - multi-tracker - HW drone controller (2x gun drone) - Stim injector *Bodyguard 140 Crisis 1: - burst cannon - missile pod - targetting array - HW multi-tracker Crisis 2: - burst cannon - missile pod - targetting array - HW multi-tracker ELITES Crisis team (3+drony) 161 Crisis 1 i 2: - burst cannon - missile pod - multi-tracker Crisis 3: - flamer - missile pod - drone controller (2x gun drone) 6 Stealths 184 - 2x fusion gun TROOPS 12 fire warriors 140 - 12x pulse rifle - shas'ui + markerlight HEAVY Broadside team (3+drony) 270 - 3x adv. stabilisation sys. - team leader + drone controller (gun drone+shield drone) SUMA: 1.000 Tau beta HQ Mały commander 91 - adv. frag. projector - TL flamer - HW target lock - stim injector ELITES 6 Stealths 184 - 2x fusion gun TROOPS 12 fire warriors 140 - 12x pulse rifle - shas'ui + markerlight 10 Kroots + 5 psów 100 FAST ATTACK 8 pathfinders 106 - shas'ui *Devilfish 105 - disruption pod - multi-tracker - flechette discharger HEAVY Broadside team (3+drony) 270 - 3x adv. stabilisation sys. - team leader + drone controller (gun drone+shield drone) SUMA: 996 Potwierdzone zgłoszenia: 0. Bobik (rezerwa) R 1. Reksio+Relax "Podirytowani Starcy" R 2. Czarek+TomekJar R 3. Slaan+Stalker R 4. Kard+Kaja R |
Autor: | SlaaN [ 18 lip 2011, o 12:50 ] |
Tytuł: | Re: Sierpniowy serdelek - pogaduchy |
jak z dzialaniem mocy na sojusznika? skoro wspolny foc to dzialaja ? ![]() z imiennymi czy bez ? (moze np.. jeden na pare?) |
Autor: | Rydl [ 18 lip 2011, o 13:10 ] |
Tytuł: | Re: Sierpniowy serdelek - pogaduchy |
Jak z IA ?? ![]() |
Autor: | Stalker [ 18 lip 2011, o 13:18 ] |
Tytuł: | Re: Sierpniowy serdelek - pogaduchy |
jak z modelarką? |
Autor: | Rupert [ 18 lip 2011, o 14:49 ] |
Tytuł: | Re: Sierpniowy serdelek - pogaduchy |
Nie no 21.08.... bo 14 bym odpadł na 100%... cholera... ![]() |
Autor: | tomekjar [ 18 lip 2011, o 15:35 ] |
Tytuł: | Re: Sierpniowy serdelek - pogaduchy |
Jestem za takim turniejem ![]() Od razu mówię ewentualnemu partnerowi, że chętnie oddam wszystkie HS i FA, ale Elity biorę chwacko na siebie ![]() |
Autor: | Deicide1 [ 18 lip 2011, o 15:50 ] |
Tytuł: | Re: Sierpniowy serdelek - pogaduchy |
faajny turniej szkoda ze będe wtedy albo jechac nad morze albo wracać z nad owego morza :/ |
Autor: | bobik [ 18 lip 2011, o 15:55 ] |
Tytuł: | Re: Sierpniowy serdelek - pogaduchy |
To tak: Termin nie zależy ode mnie - podałem 2, bo wiem, że tylko jedną z tych 2 niedziel będę miał wolną. Ia odpada - to po 1k na łba, czyli imo za mało. Jeden imienny na sojusz. Sojusznicy raczej będą neutralni (czyli nic, co działa na friendly/your/itd unit nie działa na sojusznika; nie korzystamy z cudzych transportów; nie dołączamy indepów do unitów sojusznika) - nie chcę ostrych gięć i nie chcę regiem promować niektórych armii kosztem innych. Modelarka mi wisi, więc: ******************************************************************************* Ankieta: Czy chcesz oceny modelarskiej/premii modelarskich na tym turnieju? a) Tak b) Nie c) Bez różnicy Głosujecie stawiając posta w tym temacie. W treści wpisujecie tylko jedną wybraną opcję i nic poza tym. Jak ktoś zmieni zdanie, należy skorzystać z opcji "zmień". Liczę tylko prawidłowo oddane głosy! Głosowanie trwa do 23.59 w piątek. ******************************************************************************* |
Autor: | Rydl [ 18 lip 2011, o 16:47 ] |
Tytuł: | Re: Sierpniowy serdelek - pogaduchy |
b) Nie |
Autor: | Barnaky [ 18 lip 2011, o 16:48 ] |
Tytuł: | Re: Sierpniowy serdelek - pogaduchy |
A. |
Autor: | Stalker [ 18 lip 2011, o 16:51 ] |
Tytuł: | Re: Sierpniowy serdelek - pogaduchy |
b) Nie |
Autor: | SlaaN [ 18 lip 2011, o 16:53 ] |
Tytuł: | Re: Sierpniowy serdelek - pogaduchy |
@Bobiku muszę mieć oryginalny model do imiennego czy moze byc konwersja..? oczywiście będzie full wyswig |
Autor: | SlaaN [ 18 lip 2011, o 16:55 ] |
Tytuł: | Re: Sierpniowy serdelek - pogaduchy |
b) Nie |
Autor: | bobik [ 18 lip 2011, o 17:05 ] |
Tytuł: | Re: Sierpniowy serdelek - pogaduchy |
Jak fajna, to może być ![]() Najlepiej pchnij na pw zdjęcie i link do wersji GW, ale jeśli to nie będzie jakaś kaka, nie ma problemu ![]() |
Autor: | ReyQ [ 18 lip 2011, o 17:22 ] |
Tytuł: | Re: Sierpniowy serdelek - pogaduchy |
a |
Autor: | czarek [ 18 lip 2011, o 17:54 ] |
Tytuł: | Re: Sierpniowy serdelek - pogaduchy |
Odp: A |
Autor: | Relax [ 18 lip 2011, o 21:47 ] |
Tytuł: | Re: Sierpniowy serdelek - pogaduchy |
Ja chętnie. Modelarka a). I od razu propozycja - niech to nie będą trzy ograne scenariusze, tylko coś niestandardowego ![]() |
Autor: | bobik [ 18 lip 2011, o 22:09 ] |
Tytuł: | Re: Sierpniowy serdelek - pogaduchy |
Zrób mi (i pewnie sobie) przyjemność i zagłosuj zgodnie z instrukcją - stawiając w tym celu oddzielnego posta. Po to o to prosiłem, żebym nie musiał wyławiać waszych głosów z postów o czymśtam i bynajmniej wyławiać nie mam zamiaru ![]() Scenary będą trochę udziwnione, ale łatwe - może nawet jakaś wyżyna się pojawi ![]() |
Autor: | Emi [ 18 lip 2011, o 22:22 ] |
Tytuł: | Re: Sierpniowy serdelek - pogaduchy |
tak |
Autor: | Krysiak [ 18 lip 2011, o 22:44 ] |
Tytuł: | Re: Sierpniowy serdelek - pogaduchy |
nie |
Strona 1 z 5 | Strefa czasowa: UTC + 2 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |