Zmień rozmiar tekstu


Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 4   [ Posty: 62 ]
Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Majowe oblewanie - 22.05.2011
PostNapisane: 27 kwi 2011, o 20:28 
Pseudo-Macka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 gru 2009, o 19:33
Posty: 175
Lokalizacja: Nie posiadam
Mam zaszczyt zaprosić was na turniej „Majowe oblewanie”

Kiedy: 22 maja 2011
Gdzie: ŁDK
Format: 1650 pts.
FOC: standard + Special Characters.
Wpisowe: Turniej składkowy, dla klubowiczów z opłaconą składką 2,- reszta 5,-
Ramy czasowe:
9.00: rozstawiamy tereny
9.30 - 9.50: zapisy
10.00 - 12.25: pierwsza bitwa
12.35 - 14.55: druga bitwa
14.55 - 15.25: przerwa obiadowa
15.25 - 17.45: trzecia bitwa
17.45 - 18.00: sprzątanie
18.00: wyniki


Punktacja bitew:
Różnica Modyfikatory
0 - 280 : brak
281 - 560 : +1/-1
561 - 840 : +2/-2
841 - 1120 : +3/-3
1121 - 1400 : +4/-4
ponad 1400 : +5/-5

15 DP - wygrana
10 DP - remis
5 DP - przegrana


Punktacja hobbystyczna:
Malowanie:
0 - 33% modeli - 0 pkt
34 - 66% modeli - 1 pkt
67 - 100% modeli - 2 pkt
Wymodelowanie:
+ 1 pkt za wszystkie podstawki wymodelowane (co najmniej posypka)
+ 1 oznaczenia oddziałów
+ 1 jednolitość armii ( nie ma np. rhinosów SW w armii BA)
WYSIWYG (-1 za każde odstępstwo do max - 3)
Konwersje:
0 do 3 pkt [zależnie od ilości i jakości konwersji]
WOW: 0-2 pkt [jeśli dotyczy]

Punkty Dodatkowe:
1. Przesłanie zgłoszenia: Za nadesłanie na pw, lub na adres seba3651@o2.pl poprawnego zgłoszenia, najpóźniej 15.05.2011, gracz otrzymuje +2DP. Poprawne zgłoszenie ma podaną w temacie nazwę turnieju, zawiera poprawną rozpiskę, imię, nazwisko i ksywkę (najlepiej z forum) gracza.
2. Przygotowanie do gry: Gracz otrzymuje +2DP, jeśli jest przygotowany do turnieju, czyli ma ze sobą:
- miarkę
- kostki (ze scaterką, jeśli używa)
- czytelną rozpiskę z kosztami jednostek
- kodeks, lub wydruk zasad armijnych, statystyk i zasad używanych jednostek
- używane wzorniki i cokolwiek na znaczniki bitewne.
Za każdy brak przyznawany jest o 1DP mniej.
3. Rozbicie: Po każdej bitwie, gracz otrzymuje +1DP, jeśli zniszczył ponad 75% modeli wroga.
4. Masakra: Po każdej bitwie, gracz otrzymuje +2DP, jeśli zniszczył wszystkie modele wroga, tracąc max 25% własnych.
5. Karta Gracza: Za poprawne i czytelne wypełnianie karty gracza jej właściciel otrzymuje +1DP
6. Porządki: Gracze otrzymują po 1DP, jeśli po ostatniej bitwie pochowają tereny w odpowiednich pudłach, odniosą blat i wywalą śmieci z miejsca, w którym grali.



BITWY:


I
Wprowadzenie: Postanowiłeś zrobić majówkę w plenerze, jednak zauważyłeś, że szykuje się konkurencyjna impreza, trzeba wykurzyć tamtych i samemu zająć najlepszy trawnik.
Bitwa Pierwsza: Zajmujemy miejscówkę!
Strefy Wystawienia: Pitched Battle
Czas Gry: 6 tur, 7 na 5+
Cel misji: 5 znaczników. Po dwa dla każdego gracza (nie mniej niż 12" od krótkiej krawędzi i 6" od długiej, odpychanie od znacznika w 6") i jeden na środku stołu, wygrywa ten kto kontroluje więcej znaczników.

II
Wprowadzenie: Nie przewidziałeś potencjału twoich kumpli i więc szybko się skończyły trunki wysokoprocentowe. Trzeba kogoś wysłać do monopolowego, ale brak chętnych… Znajdziemy kogoś!
Bitwa Druga: Jak to się alkohol skończył?
Strefy Wystawienia: Spearhead
Czas Gry: 6 tur, 7 na 5+
Cel misji: Przejąć VIP-a

VIP:
- na początku bitwy, model VIPa ustawiany jest w centrum terenu, będącego najbliżej środka stołu.
- VIPa reprezentuje model piechoty (dowolny model na podstawce 25mm)
- dopóki ktoś go nie kontroluje, VIP nie porusza się, nie można do niego strzelać (ignoruje wszystkie trafienia z broni obszarowych), nie uczestniczy w assaultach
- Oprócz bycia modelem piechoty, VIP nie posiada statystyk
- Kontrolę nad VIPem ustanawia się, dołączając go do własnego oddziału (tak jak w przypadku Indepów, czyli zbliżając się do niego jednostką, która nie jest pojazdem/pojedynczym modelem, nie będącym Indepem na 2"). Od tego momentu, VIP porusza się razem z kontrolującym go oddziałem (spowalniając go, jeśli oddział rusza się szybciej niż 6"). Oddział kontrolujący VIPa staje się jego Retinue (nawet jeśli wcześniej był on retinue dla innego modelu).
- VIP może jeździć w pojazdach transportowych - zajmuje wtedy 1 miejsce
- oddział z VIPem może biegać
- ponieważ VIP nie ma statystyk, nie można na niego przydzielać woundów
- jeśli przeciwnik pokona jednostkę kontrolującą VIPa w walce wręcz, może przejąć nad nim kontrolę, lub zdecydować o zabiciu VIPa
- jeśli przeciwnik wystrzela kontrolującą VIPa jednostkę, może zdecydować, że eliminuje VIPa lub pozostawia go przy życiu. W przypadku drugiej opcji, VIP pozostaje na swoim miejscu (kuląc się i błagając o życie/ dziękując za uratowanie) i można przejąć nad nim kontrolę w standardowy sposób.
- jeśli pod koniec gry, VIP znajduje się w uciekającym oddziale, to nikt nie otrzymuje punktów za jego kontrolę.


III
Wprowadzenie: Impreza trwa w najlepsze, zbliża się ranek jednak wszyscy są tak skacowani, że nikt nie rozumie jak i dlaczego się tu znalazł. A żeby nie było nudno to postanowiłeś się pobawić z pierwszą lepszą napotkana ekipą.
Bitwa Trzecia: Aleosochozi?
Strefy Wystawienia: Dawn of war
Czas Gry: 6 tur, 7 na 5+
Cel misji: Na środku stołu i na środku każdej ćwiartki stają ponumerowane znaczniki. Przed bitwą, każdy gracz po cichu rzuca kostką (przerzucając "6") i w ten sposób dowiaduje się, który znacznik jest jego celem - zapisuje wynik rzutu i kładzie pod jakimś terenem. Jeśli jeden z graczy zajął cel, a drugi nie, to 15-5. W przeciwnych wypadkach (obaj wykonali misję, lub żaden nie wykonał) 10-10.



Zgłoszenia:

1)Dimitr SM
2)Slaan GK
3)Martini
4)Krysiak
5)Duqlazul BA
6)Fastyś SM
7)pan_reksio IG
8)Voltar
9)bobik
10)czarek
11)Seraphin
12)Grzeniu
13)Rupert

_________________
"Run, live to fly, fly to live, do or die, won't you run, live to fly, fly to live, aces high!"

GG-------->1006067
E-mail---->seba3651[małpa]o2.pl


Ostatnio edytowano 20 maja 2011, o 12:20 przez Dimitr, łącznie edytowano 28 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Majowe oblewanie - 22.05.2011
PostNapisane: 27 kwi 2011, o 20:59 
Gracz roku 2012 - WH40k
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2009, o 15:06
Posty: 1176
Lokalizacja:
prośba jak będziesz dodawał do listy to pisz od razu armie..
we c ja poproszę:
SlaaN - GK

_________________
Est sularus oth mithas


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Majowe oblewanie - 22.05.2011
PostNapisane: 27 kwi 2011, o 21:33 
Kraken
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 kwi 2005, o 23:16
Posty: 4287
Systemy: FoW, Malifaux, Mordheim, Blood Bowl, Infinity
Poznam także: Full Thrust, Wolsung, SAGA, X wing
Ja chyba z dziewczynami na weekend na żagle pojadę więc raczej mnie nie będzie.

Salę postaram się załatwić . Zapytanie wysłałem wczoraj.
Do końca tygodnia będzie wiadomo co i jak.

_________________
Podstawki, makiety, objectivy, szablony i wiele innych rzeczy przydatnych do wargamingu.
http://www.reycast.pl
Strona na fb


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Majowe oblewanie - 22.05.2011
PostNapisane: 27 kwi 2011, o 21:35 
Kalmar
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 gru 2005, o 11:23
Posty: 526
Lokalizacja: Zakurzona krypta 7 armii
jak tak to tak
zgłaszam się oczywiście armia GK

_________________
Nie mam czasu jadę czołgiem


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Majowe oblewanie - 22.05.2011
PostNapisane: 27 kwi 2011, o 22:50 
Kalmar
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lut 2007, o 21:53
Posty: 635
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Systemy: WH40K
A ja nie popieram dopisywania armii do ksywek ponieważ:

1. jak będę chciał zagrać orkami + parę innych osób będą chciały zagrać orkami chłopaki od GK wpakują piunifersów
2. Będzie przewaga armii pancernych (sm) GK składają się na SM...


Dla mnie to lipa... i osobiście jak nie ma tego w regulaminie to nie życzę sobie by przy mojej ksywie widniała armia jaką będę chciał zagrać. Sorrki chłopaki.


Oczywiście zgłaszam się :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Majowe oblewanie - 22.05.2011
PostNapisane: 28 kwi 2011, o 00:25 
Meduza
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lip 2009, o 00:52
Posty: 75
Zgłaszam się - BA, chyba że nie zdążę armii skończyć to zagram necronami - rozpiska na dniach.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Majowe oblewanie - 22.05.2011
PostNapisane: 28 kwi 2011, o 01:10 
Kalmar

Dołączył(a): 3 lip 2009, o 12:15
Posty: 502
Pewnie że będę :) SM albo nie :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Majowe oblewanie - 22.05.2011
PostNapisane: 28 kwi 2011, o 01:18 
Meduza
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lip 2009, o 00:52
Posty: 75
@ Krysiak - Ja tak sobie piszę - w sumie też nie musiałbym, ale ponieważ rzadko się pojawiałem na turniejach, to w sumie chociaż brzmię wiarygodnie ;p


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Majowe oblewanie - 22.05.2011
PostNapisane: 28 kwi 2011, o 07:55 
Mistrz Polski Flames of War 2015
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 mar 2005, o 23:41
Posty: 3322
Lokalizacja: z misiowej norki !
Systemy: FoW, Epic
Ja zagram IG

Mogę pomóc w wożeniu terenów - jeśli będzie taka potrzeba.

_________________
https://www.facebook.com/sexysixes

https://sexysixes.blogspot.com/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Majowe oblewanie - 22.05.2011
PostNapisane: 28 kwi 2011, o 08:23 
Mistrz Polski Flames of War 2015
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 mar 2005, o 23:41
Posty: 3322
Lokalizacja: z misiowej norki !
Systemy: FoW, Epic
Turniej na FB:
http://www.facebook.com/event.php?eid=1 ... 128&ref=mf

_________________
https://www.facebook.com/sexysixes

https://sexysixes.blogspot.com/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Majowe oblewanie - 22.05.2011
PostNapisane: 28 kwi 2011, o 10:33 
Gracz roku 2012 - WH40k
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2009, o 15:06
Posty: 1176
Lokalizacja:
Cytuj:
1. jak będę chciał zagrać orkami + parę innych osób będą chciały zagrać orkami chłopaki od GK wpakują piunifersów

i tak wpakują.. ale wcale nie przez twoje orki - tylko przez:
- 2 ataki w bazie
- fearlees
- 2 spec bronie
- no i na dokładkę czar powiedzmy ze anty-hordowy, ale równie dobrze sprawdza się na wszystko inne co nie jest pojedynczym modelem :)

ale spoko jak niepodawanie armii ma ci pomoc w wygraniu ;) ;) ;)

_________________
Est sularus oth mithas


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Majowe oblewanie - 22.05.2011
PostNapisane: 28 kwi 2011, o 10:47 
Wielka Ośmiornica
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 maja 2006, o 16:43
Posty: 2488
Lokalizacja: - )
Jak będę miał czas, to zagram.

W pierwszym scenarze mógłbyś dopisać zasady stawiania znaczników (minimalne odległości od innych znaczników, krawędzi itd)
Ostatni jest imo słaby, bo cele są "rozmyte" i nie da się np. podpuszczać przeciwnika - każdy schowa gdzieś jedno HQ, wyśle do przodu co najmniej 2 jednostki i będzie futrować wszystko, co zbliża się do jego deployu.
No i szkoda, że przekleiłeś od Anioła modelarkę.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Majowe oblewanie - 22.05.2011
PostNapisane: 28 kwi 2011, o 12:26 
Pseudo-Macka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 gru 2009, o 19:33
Posty: 175
Lokalizacja: Nie posiadam
Pierwszy scener poprawiłem, a masz jakiś pomysł jak można trzeci ulepszyć?

_________________
"Run, live to fly, fly to live, do or die, won't you run, live to fly, fly to live, aces high!"

GG-------->1006067
E-mail---->seba3651[małpa]o2.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Majowe oblewanie - 22.05.2011
PostNapisane: 28 kwi 2011, o 12:54 
Wielka Ośmiornica
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 maja 2006, o 16:43
Posty: 2488
Lokalizacja: - )
Pokminię i spróbuję jutro coś skrobnąć

EDIT
Na szybko:
Na środku stołu i na środku każdej ćwiartki stają ponumerowane znaczniki. Przed bitwą, każdy gracz po cichu rzuca kostką (przerzucając "6") i w ten sposób dowiaduje się, który znacznik jest jego celem - zapisuje wynik rzutu i kładzie pod jakimś terenem. Jeśli jeden z graczy zajął cel, a drugi nie, to 15-5. W przeciwnych wypadakach (obaj wykonali misję, lub żaden nie wykonał) 10-10.
W ten sposób nie grasz bitwy z przygotowaną z góry uniwersalną strategią. Musisz dążyć do zajęcia celu tak, żeby przeciwnik się nie zorientował. Jednocześnie starasz się z działań przeciwnika odgadnąć, co jest jego celem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Majowe oblewanie - 22.05.2011
PostNapisane: 28 kwi 2011, o 18:11 
Kraken
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 kwi 2005, o 23:16
Posty: 4287
Systemy: FoW, Malifaux, Mordheim, Blood Bowl, Infinity
Poznam także: Full Thrust, Wolsung, SAGA, X wing
Warto by dodać zapis że jeden oddział może zajmować i/lub kontestowac tylko jeden znacznik.

Wtedy wyeliminuje się strasznie badziewne zagrania orkowe (jest nas 30 i robimy wężyka przez 3 znaczniki zajmując swój i kontestując 2 inne). Może to jest nie fair wobec orkowych graczy (IG i tyrki też) ale jakoś należało by zniwelować przewagę jaką mają hordy. W innym wypadku jest to trochę śmieszne że 2 oddziały za łącznie jakieś 350pkt kontestują wszystkie znaczniki i nie za bardzo wiadomo co z tym zrobić.

I nie piszę tego z powodu przegranej z hordą Krysiaka (ze 120 orków 90 odesłałem w zaświaty więc nie było źle). Po prostu moja rozpiska na horde nie była przygotowana (następny turniej gdzie będę mógł wystawić proxy pokaże jak DE radzą sobie z hordami).


To taka uwaga ze strony niegrającego obserwatora tematu. Oczywiście do przemyślenia.

_________________
Podstawki, makiety, objectivy, szablony i wiele innych rzeczy przydatnych do wargamingu.
http://www.reycast.pl
Strona na fb


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Majowe oblewanie - 22.05.2011
PostNapisane: 28 kwi 2011, o 18:22 
Kalmar
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lut 2007, o 21:53
Posty: 635
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Systemy: WH40K
Cytuj:
Warto by dodać zapis że jeden oddział może zajmować i/lub kontestowac tylko jeden znacznik.



To skasujmy też zapis o tarczach dla BT i DA bo strasznie badziewnie jest jak gostek wystawia mi 3x 5 termosków z tarczami + 2 cyklonki na odddział...

Z jakiej paki mamy usuwać zapis z FAQ :?: :?: :?: jak by to nie było jasno powiedziane, że 1 oddział może zajmować więcej niż 1 znacznik to bym sie zgodził, ale jest to w FAQ GW.

Cytuj:
Wtedy wyeliminuje się strasznie badziewne zagrania orkowe (jest nas 30 i robimy wężyka przez 3 znaczniki zajmując swój i kontestując 2 inne)


To ja proponuje zakaz contestowania pojazdami bo strasznie badziewne zagrania mrocznych eldarów (mamy 9 barek i skaczemy na znaczniki przeciwnika w 6 turze)


Proszę was bez takich idiotyzmów....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Majowe oblewanie - 22.05.2011
PostNapisane: 28 kwi 2011, o 18:28 
Kraken
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 kwi 2005, o 23:16
Posty: 4287
Systemy: FoW, Malifaux, Mordheim, Blood Bowl, Infinity
Poznam także: Full Thrust, Wolsung, SAGA, X wing
Ja FaQ nie czytam bo juz się zdażały bzdury w nich opisane (jak okazuje się zajmowanie więcej niż jednego znacznika to też bzdura). Zasad tez nie czytam bo po co...hhehehehhee


To może wprowadzić ograniczenie ilości modeli w armii do...hmmmmm dajmy na to 80?

_________________
Podstawki, makiety, objectivy, szablony i wiele innych rzeczy przydatnych do wargamingu.
http://www.reycast.pl
Strona na fb


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Majowe oblewanie - 22.05.2011
PostNapisane: 29 kwi 2011, o 07:49 
Mistrz Polski Flames of War 2015
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 mar 2005, o 23:41
Posty: 3322
Lokalizacja: z misiowej norki !
Systemy: FoW, Epic
Ja proponuję armie po minimum 82 modele !

_________________
https://www.facebook.com/sexysixes

https://sexysixes.blogspot.com/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Majowe oblewanie - 22.05.2011
PostNapisane: 29 kwi 2011, o 08:02 
Kalmar
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lut 2007, o 21:53
Posty: 635
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Systemy: WH40K
Ja proponuje skończyć tego niedoszłego flaima :wink:


Zagrajmy w grę którą zaserwował nam wydawca i każdy ma równe szanse na wygranie (a to, że niektóre armie nie mają problemów na polu bitwy to już inna sprawa. Mówię tu o tzw. TOPIE: SW, BA, GK)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Majowe oblewanie - 22.05.2011
PostNapisane: 29 kwi 2011, o 09:12 
Wielka Ośmiornica
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 maja 2006, o 16:43
Posty: 2488
Lokalizacja: - )
Nie no bez siary - zajmowanie n znaczników 1 oddziałem jest fajne, zgodne z faq i w 100% zgodne z podręcznikiem. Nie zmieniajmy proszę zasad tej gry.
Nie piszmy o tym, że wszystkie armie mają równe szanse (chyba że stawiasz Necronów, Krysiaczku :roll: ). A jak komuś nie pasuje oddział rozciągnięty na 3 znaczniki, to niech w ostatniej turze zaszarżuje przy środkowym - wyciągnie wroga z 2 bocznych i zablokuje trzeci :roll:

@ReyQ
A jesteś pewien, że nie grasz? Bo jak tak, to chętnie bym od ciebie pożyczył DE :P


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 4   [ Posty: 62 ]
Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
610nm Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL