Zmień rozmiar tekstu


Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 6   [ Posty: 108 ]
Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: PRE_DMP - 16.04
PostNapisane: 4 kwi 2011, o 08:11 
Kalmar
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 lut 2008, o 22:37
Posty: 598
Lokalizacja: Piotrk
1. Informacje ogólne

Miejscówka: ZGIERZ
Wejściówka: ?
Termin: 16.04
Gramy 3 bitwy na 1800pkt
Czas jednej gry: 2h 45min


2. Ramówka

9.00 - 9.30 Przygotowania, zapisy
9.30 - 9.45 Parowanie
9.45 - 12.30 I Bitwa
12.45 - 15.30 II Bitwa
15.45 - 18.30 III Bitwa
18.30 - 19.00 Sprzątanie, wyniki
Gracze są uprzedzani przez Sędziego o zbliżającym się zakończeniu gry przynajmniej 15 min. przed wyznaczoną godziną.
Za każde zaczęte 5 minut spóźnienia w oddawaniu wyników obaj gracze dostają -1 DP. Po 15 minutach wynik nie będzie przyjmowany, a gracze dostają automatyczne 0:0.


3. Zasady ogólne

- Obowiązują zasady 5 ed. Wh40k, z uwzględnieniem aktualnych FAQ'ów ze strony GW oraz PKZ i URP.
- Gramy na stołach 72”x48”.
- Tereny na stołach ustawia org.
- Gracze przyłapani na ewidentnym oszustwie otrzymują automatyczną masakrę w bitwie w której oszukiwali. Przyłapanie na oszustwie po raz drugi skutkuje dyskwalifikacją.
- Awanturowanie się na turnieju grozi dyskwalifikacją.
- Od decyzji sędziego nie można się odwołać.

Klaryfikacje Terenowe:

Las: las warszawski czyli 4+ cover dla piechoty itp. w i za lasem, niezależnie od stanu zalesienia. Dla pojazdów i monstrousów cover 5+.
Ściany: Wszelkie wolno stojące ściany, ściany opierające się na innych ścianach (pod warunkiem, że niema okien) słupy itp. są impassable (same ściany, teren wokół to area terrain z coverem 4+).
Ruinki: Area terrain 4+. Drugie i wyższe piętra są impassable.
Bunkropodobne: Całe bunkropodobne tałatajstwo jest impassable, po terenie wokół bunkra można poruszać się normalnie.
Rzeka: Difficult i dangerous terrain, wszystko co nie jest pojazdem lub monstrousem ma 5+ covera, gdy siedzi w rzece (i tylko wtedy- siedzenie za rzeką covera nie daje).
Górki: Pierwszy poziom = normalny teren, drugi poziom = difficult, trzeci poziom = impassable
Wysokie skały: Impassable po obrysie.
Płotki (takie <= 1” wysokości) : Trudny teren, cover 5+.


4. Budowanie armii


Armie budujemy wg następujących zasad:
- Każdy z graczy może na swoją armię wydać do 1800 pkt.
- Każdy z graczy układa swą rozpiskę wg następującego FOC: 1-2 HQ, 0-3Elite, 2-6 Troops, 0-3 Fast, 0-3 Heavy.

Dopuszczone są:

- wszystkie armie i jednostki oficjalne - czyli kodeksy i ew. artykuły w WD
- LatD Sztabu
- 0-1 Bohater specjalny na armię
- 0-3 jednostek z książek Imperial Armour 6,7,8,9,10 oraz IA Apo 1,2, IAup1 v1.1 i IAup2 v1.3 oraz zasady eksperymentale o ile nie zostaną nadpisane przed datą turnieju
- 0-3 IA + Spec na armię
- bohaterowie specjalni z IA zajmują miejsce jednostki IA jak i SC
Nie można dublować jednostek z IA w jednej armii ( jeden unit/szwadron ). Różne rodzaje tej samej jednostki ( np. Land Raider Achilles i Prometheus ) są traktowane jako jedna pod względem dublowania.
W wypadku IA obowiązują zawsze najnowsze zasady dla danej jednostki.

Niedopuszczone są:
- Sojusznicy (za wyjątkiem IG, ASM oraz chłopaków w LatD)
- Super Heavy, Gargantuan Creatures, Flyers
- Army lists z IA
- Jednostki z IA:
* Deathstorm
* Lucius
* Hades
* Cyklop
* Wasp Squadron
* Grace of the Throne
* Manticore Platform
* Achilles
* Liftawagon
* Bohaterowie specjalni z IA bez oficjalnych modeli

Innymi słowy, dopuszczeni speciale z IA to:
-Mamon i Uruka dla Demonów
-Hector Rex dla DH
-Steel Dog Alpha dla IG
-Mek Boss Buzzgob oraz Warboss Zhadsnark dla Orków
-Shadow Captain Corvydae, Lufgt Huron, Severin Loth, High Commander Carab Culln, Tyberos the Red Wake dla SM
-Shas'o R'alai dla Tau


5. Zgłoszenia

Zgłoszenie zawierające dane (imię, nazwisko, ksywkę) gracza i poprawną rozpę wysyłamy do 14.04.11 na adres Rajkowski.robert@gmail.com. Za przesłanie poprawnego zgłoszenia w wyznaczonym terminie, gracz otrzymuje +2 DP do klasyfikacji końcowej.
ROZPISKI GRACZY UŻYWAJĄCYCH JEDNOSTEK Z IA MUSZĄ ZAWIERAĆ SKRÓT ZASAD ( statystyki, uzbrojenie, pkt, zasady specjalne ).
Istnieje (jeśli będzie miejsce) możliwość zapisania się bez wcześniejszego wysłania zgłoszenia. Niezależnie od sposobu zapisania się, gracz jest zobowiązany mieć na turnieju czytelną rozpiskę, kostki, miarkę, używane przez niego wzorniki i wszystkie zasady swojej armii.


6. Punktacja


10:10- 0-360
11:9- 361-720
12:8- 721-1080
13:7- 1081-1440
14:6- 1441-1800
15:5- 1801- 2160
16:4- 2161-2520
17:3- 2521-2880
18:2- 2881-3240
19:1- 3241-3600
20:0- 3601+

Na koniec bitwy gracz, który zdobył więcej Kill Pointów dolicza sobie VP w zależności od różnicy w ilości zdobytych KP:
1 KP różnicy- +300vp
2-3 KP różnicy- +480vp
4 lub więcej KP różnicy- +660vp


7. Bitwy
I
Bitwa Pierwsza: Recon
Strefy Wystawienia: Pitched Battle
Czas Gry: 6 tur, 7 na 5+
Zasady specjalne: deep strike, reserves itp.
Cel misji: 6 znaczników. Po trzy dla każdego gracza, boczne znaczniki zawsze muszą leżeć nie mniej i nie więcej niż 6" od własnej długiej oraz 12" od krótkiej krawędzi. Środkowy znacznik musi znajdować się 6" od własnej długiej oraz 36" od krótkich krawędzi.
Znaczniki przy długiej krawędzi przeciwnika warte 800 vp każdy. Znaczniki przy własnej długiej krawędzi warte 400 każdy.

II
Bitwa Druga: Take’N’Hold
Strefy Wystawienia: Dawn of War
Czas Gry: 7 tur
Zasady specjalne: deep strike, reserves itp.
Cel misji: 3 znaczniki przez środek stołu, jeden na środku, pozostałe 24” od niego i 24" od długich krawędzi. Znacznik na środku stołu warty 1350 pkt, boczne po 675.

III
Bitwa Czwarta: Sieze Ground
Strefy Wystawienia: Trójkąty (18” od krawędzi)
Czas Gry: 6 tur, 7 na 5+
Zasady specjalne: deep strike, reserves itp.
Cel misji: Sieze ground na 5 znaczników. Każdy znacznik wart 540vp.
Sędzia główny: Rupert
Sędziowie pomocniczy: Bobik, Krysiak, Pan Reksio

9. Zgłoszenia:
1.Rupert
2.Krysiak
3. Bobik
4.Dimitr
5.Grzeniu
6. Loucyphr R
7. Fastyś R
8. Martini
Limit miejsc ??
Rezerwowy – brak – w razie nieparzystych graczy losowany jest gracz który pauzuje - chyba że ktoś się znajdzie.


*Podziękowania dla wszystkich za pomoc w uporządkowaniu regulaminu (Bobik, Krysiak i cała reszta). Scenariusze i regulamin zaporzyczone z turnieju DMP 2011 : http://syrenkaturniejowa.blogspot.com/2 ... olski.html


Rozpiska organizatora:
Rupert – Blood Angels


Libra, flamer pistol

5 asfaltów + flamer, hflamer, power weapon,
Razor wiadomo jaki
5 asfaltów + flamer, hflamer, power weapon,
Razor wiadomo jaki
5 asfaltów + flamer, hflamer, power weapon,
Razor wiadomo jaki
5 asfaltów + melta + fist
Razor wiadomo jaki

2 priestów
Pred z laskami
pred z laskami

baal z pestkami
baal z pestkami

2 atakmotory

5 devków z 4 miskami
razor z h.bolcami

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 10 kwi 2011, o 20:17 przez Rupert, łącznie edytowano 8 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: PRE_DMP - 16.04
PostNapisane: 4 kwi 2011, o 08:54 
Pseudo-Macka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 gru 2009, o 19:33
Posty: 175
Lokalizacja: Nie posiadam
zgłaszam się

_________________
"Run, live to fly, fly to live, do or die, won't you run, live to fly, fly to live, aces high!"

GG-------->1006067
E-mail---->seba3651[małpa]o2.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: PRE_DMP - 16.04
PostNapisane: 4 kwi 2011, o 10:13 
Kalmar
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lut 2007, o 21:53
Posty: 635
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Systemy: WH40K
Proszę nie zgłaszać się w temacie tylko na pm Rupertowi. Unikniemy w ten sposób niepotrzebnego spamu.

Dziękuje :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: PRE_DMP - 16.04
PostNapisane: 4 kwi 2011, o 15:59 
Wielka Ośmiornica
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 maja 2006, o 16:43
Posty: 2488
Lokalizacja: - )
Goł, Rupert! :D
Jak myślisz o ŁDK, to jak najszybciej pisz do Reikiego o salę (niby sobota, ale powinno nie być problemów)!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: PRE_DMP - 16.04
PostNapisane: 5 kwi 2011, o 08:37 
Kalmar
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 lut 2008, o 22:37
Posty: 598
Lokalizacja: Piotrk
Okazuje się że myślę też o Zgierzu (tu działa już Krysiak), no i Łdk (hmm... może coś dasz radę się dowiedzieć Bobiku?)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: PRE_DMP - 16.04
PostNapisane: 5 kwi 2011, o 08:40 
Wielka Ośmiornica
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 maja 2006, o 16:43
Posty: 2488
Lokalizacja: - )
Osobą wyznaczoną jest ReyQ - rzucę mu PMkę, żeby się dopytał.
16.04 to nie jest jakiś szczególny dzień, więc problemu imo nie będzie. Za to ważne jest, żeby zdecydować się jak najszybciej.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: PRE_DMP - 16.04
PostNapisane: 5 kwi 2011, o 09:23 
Prawie jak Kraken
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 mar 2009, o 13:24
Posty: 1364
Lokalizacja: Pabianice
Systemy: Wh40k, Infinity, X-Wing
Ok, jeszcze raz - przekopiowany z DMP regulamin zawiera błędy. W dopuszczonych specjalach powinien się znaleźć Chaos - Lord Zufhor. Zasady podane w IA9. Oficialny model by FW.

_________________
The day will not save them
And we own the night...

Horus Lupercal


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: PRE_DMP - 16.04
PostNapisane: 5 kwi 2011, o 11:18 
Kalmar
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lut 2007, o 21:53
Posty: 635
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Systemy: WH40K
Relaksie wydrukuj jego zasady i pakuj do rozpiski. Nie widzę problemu byś nim zagrał .

:!: :!: :!: :!: :!: BARDZO WAŻNE :!: :!: :!:
JEŚLI KTOŚ MA ZAMIAR UŻYWAĆ CZEGOŚ Z IA TO WCZEŚNIEJ PROSZĘ PODESŁAĆ ZDJĘCIE MODELU DO ORGA (jeśli nie jest to oryginalny model) I NA TURNIEJU TRZEBA MIEĆ WYDRUKOWANE ZASADY TO TEGO MODELU :!: :!:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: PRE_DMP - 16.04
PostNapisane: 5 kwi 2011, o 13:49 
Skarbnik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 maja 2005, o 13:51
Posty: 1732
Lokalizacja: Z urodzenia Łódź, z ożenienia Zgierz
Systemy: WH40k, Malifaux, Infinity, Dreadball
Rupert napisał(a):
Okazuje się że myślę też o Zgierzu (tu działa już Krysiak), no i Łdk (hmm... może coś dasz radę się dowiedzieć Bobiku?)


W przypadku organizowania w Zgierzu, trzeba przywieźć przynajmniej jeden pojemnik plastikowy z ruinkami z Łodzi, bo w Kopalni nie ma prawie w ogóle terenów pod WH40k.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: PRE_DMP - 16.04
PostNapisane: 5 kwi 2011, o 14:08 
Mistrz Polski Flames of War 2015
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 mar 2005, o 23:41
Posty: 3322
Lokalizacja: z misiowej norki !
Systemy: FoW, Epic
Voltar napisał(a):
Rupert napisał(a):
Okazuje się że myślę też o Zgierzu (tu działa już Krysiak), no i Łdk (hmm... może coś dasz radę się dowiedzieć Bobiku?)


W przypadku organizowania w Zgierzu, trzeba przywieźć przynajmniej jeden pojemnik plastikowy z ruinkami z Łodzi, bo w Kopalni nie ma prawie w ogóle terenów pod WH40k.



A co więcej, trzeba później ten pojemnik odwieźć spowrotem.

_________________
https://www.facebook.com/sexysixes

https://sexysixes.blogspot.com/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: PRE_DMP - 16.04
PostNapisane: 5 kwi 2011, o 15:02 
Wielka Ośmiornica
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 maja 2006, o 16:43
Posty: 2488
Lokalizacja: - )
Puściłem Reikiemu pw dt ŁDK.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: PRE_DMP - 16.04
PostNapisane: 5 kwi 2011, o 15:07 
Wielka Ośmiornica
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 paź 2007, o 20:35
Posty: 2391
Lokalizacja: Łódź
Systemy: .
Warmachine & Hordes
Malifaux
Infinity
gl odpadł jest turniej lotra więc został zgierz lub łdk

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: PRE_DMP - 16.04
PostNapisane: 6 kwi 2011, o 19:40 
Pseudo-Macka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 sty 2010, o 02:00
Posty: 103
Lokalizacja: Warp
Jak coś to dopiszcie mnie do listy uczestników, w razie co mogę jakiś tam pojemnik przewieźć swoim aftamobilem...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: PRE_DMP - 16.04
PostNapisane: 6 kwi 2011, o 19:44 
Kalmar
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lut 2007, o 21:53
Posty: 635
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Systemy: WH40K
To co panowie robimy grilla w Zgierzu :?:

Oczywiście jak szanowni i wielkoduszni Zgierzanie nam udostępnią kopalnie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: PRE_DMP - 16.04
PostNapisane: 6 kwi 2011, o 20:00 
Pseudo-Macka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 gru 2009, o 19:33
Posty: 175
Lokalizacja: Nie posiadam
coś tak mało chętnych...

_________________
"Run, live to fly, fly to live, do or die, won't you run, live to fly, fly to live, aces high!"

GG-------->1006067
E-mail---->seba3651[małpa]o2.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: PRE_DMP - 16.04
PostNapisane: 6 kwi 2011, o 20:48 
Mątwa

Dołączył(a): 6 cze 2008, o 18:35
Posty: 217
MNie dopiszcie

_________________
Deicide1 napisał(a):
szmoc tu szmoc tam pierdylion termitów psikawy jakieś różowe dredy z autocannonami różowe termity a te dredy z jakimiś broszkami świecidełkami kto by to wytrzymał ... :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: PRE_DMP - 16.04
PostNapisane: 6 kwi 2011, o 22:13 
Kalmar
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lut 2007, o 21:53
Posty: 635
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Systemy: WH40K
Dimitr napisał(a):
coś tak mało chętnych...


Jak może być dużo chętnych jak jeszcze nie znamy lokum....

Zaraz postaram się to załatwić :)

Reyki walczy o ŁDK. Napisałem również do chłopaków ze Zgierza czy ewentualnie dadzą rade otworzyć nam kopalnie (jak nie wypali ŁDK)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: PRE_DMP - 16.04
PostNapisane: 7 kwi 2011, o 20:20 
Kraken
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 kwi 2005, o 23:16
Posty: 4287
Systemy: FoW, Malifaux, Mordheim, Blood Bowl, Infinity
Poznam także: Full Thrust, Wolsung, SAGA, X wing
ŁDK zaproponowało jedną salę ale niestety najmniejszą jaką mają (pamiętacie tą malutką salę na 1 piętrze?) i to tylko do godziny 16 i drugą salę ale też niewielką i od 17.

Więc ŁDK raczej odpada.

_________________
Podstawki, makiety, objectivy, szablony i wiele innych rzeczy przydatnych do wargamingu.
http://www.reycast.pl
Strona na fb


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: PRE_DMP - 16.04
PostNapisane: 7 kwi 2011, o 20:40 
Kalmar
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lut 2007, o 21:53
Posty: 635
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Systemy: WH40K
Turniej w Zgierzu :!: :!: :!:

Zapraszamy:)


Teraz potrzebna jest osoba która przetransportuje z 2 kartony z ŁDK do Zgierza w sobotę rano i po turnieju je odwiezie. Oferuje swoje towarzystwo takiej osobie rano w ŁDK i przy otworzeniu (jak będzie miejsce w aucie)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: PRE_DMP - 16.04
PostNapisane: 7 kwi 2011, o 20:45 
Prawie jak Kraken
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2009, o 19:25
Posty: 1433
Lokalizacja: Oko Terroru // Angband // H.A.M.M.E.R Hellicarrier
Systemy: WFB,WH40K
Poznam także: Miłośników ogrodów Nurgla
Auć - zgierz... No to mnie nie będzie :|

_________________
Upadły Cień


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 6   [ Posty: 108 ]
Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
610nm Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL