Zapraszam na marcowy turniej Warhammera 40.000 "Wiosenny Blitz".
============== ======================================
Format - 2000pkt na 1 gracza
- pojedynczy gracz wystawia tylko 1 armię na ten format o FoC : 1-2 HQ; 0-3 Elites, 3-6 troops, 0-3 FA i HS..
- Special Character's : 0-1 na gracza .
- IA można wystawić : 0-1 na gracza .
( Ale gracz musi mieć super konwersję lub org. model z FW. I trzeba mieć do niego zasady + zasygnalizować organizatorowi ) SH/Flyery/Gałganki są out. Armylisty z IA są niedostępne.
- Zakaz dublowania slotów (oprócz Troopsów), u necronów zakaz triplowania.
- Gramy rzecz jasna na 5 edycję + pkzty i FAQi aktualne są
- Armie kodeksowe dostępne i "aktualny" jeszcze podręcznik DH

( Allies DH/WH dopuszczeni oraz Kroot Mercrenaries ).
===========

Wpisowe 5 zł od osoby ; Członkowie OŁ z składką za marzec płacą 2zł. [Turniej ma charakter składek na rzecz klubu.]
===========

Miejscówka - ŁDK
===========

Stoły 48" x 72"
===========

Za wysłanie rozpiski na PM do 19tego marca +1 DP .

Za pomoc rano +1DP

Za pomoc w sprzątaniu +1DP

Przygotowanie do gry 0-2 DP
===========
Czas Gry :
9.00-9.30 - czynności początkowe
(9.35-9.55) - zapisy
10.00 - 12.15 - 1 Bitwa
12.30-14.45 - 2 bitwa
14.45-15.15 - przerwa
15.20 - 17.35 - 3 starcie
17.40 -> czynności końcowe + wyniki.
-----------------------
Scenariusze :
"Faza Pierwsza - Podejście"- Zasady : Wszystkie oprócz Infiltracji.

Czas : 6 Tur, 7ma na 5+

Rozstawienie : Pitched Battle ; od 5 tury Night Fight na 5+

Cel : Zdobądź radiolokator.
UWAGA SCOROWANIE PODRĘCZNIKOWE ! Na środku pola gry stawiamy znacznik radiolokatora. Jest on nieruchomy. Jeśli znacznik zostanie "zablokowany" przez oponenta mamy remis. Uwaga w odległosci 12 cali od znacznika nie można użyc DS oraz dokonać infiltracji ( Lądowniki Orbitalne przy próbie desantu w odl. 12" od Radiolokatora rzucają na nieudany desant

Jest to obejście od zasady z książki SM. Demony lądujące w odległości 12 cali od latarni [ jak robią ds ] rzucają na nieudany desant ).

Cel poboczny : Wyeliminuj najdroższe HQ oponenta. [ + 1DP ]
=========
"Faza Druga - Ciężki Opór" - Zasady : Działają wszystkie.

Czas : 6 Tur, 7ma na 6

Rozstawienie : Spearhead [ ćwiartki ].

Cel :
UWAGA SCOROWANIE PODRĘCZNIKOWE Przechwyć bazę wroga. ( We własnej ćwiartce mamy znacznik bazy ). ( Czyli Capture & Control ) Remis mamy gdy każdy ma swoją bazę lub nie ma żadnej...

Cel poboczny : Zdobądź bazę wroga przed 5tą turą i się utrzymaj w niej do końca [ + 1DP ]
=========
"Faza Trzecia - Apokaliptyczne Inferno"- Zasady : Wszystkie prócz Infiltracji.

Czas : 6 tur , 7ma na 5+

Rozstawienie : Dawn of War ; NF jest wyłączony.

Cel - Przebij się do strefy 12" od dł. krawędzi wroga.
UWAGA WYGRYWA GRACZ KTÓRY ZGROMADZIŁ W STREFIE OPONENTA WIĘCEJ PUNKTÓW TZN LICZYMY PKT ZA WSZYSTKIE JEDNOSTKI SWOJE TAM SIĘ ZNAJDUJĄCE A NIE TYLKO TROOPSY JAK BYŁO TO W WCZEŚNIEJSZTCH SCENARIUSZACH Czyli : [ Gustaw zgromadził w strefie Dory unity warte 600 pkt , a Dora w strefie Gustawa tylko 200 pkt. Gustaw Wygrywa

]

Cel poboczny - Brak

"Płoń Płoń Heretyku" - Każdy teren ( las, ruinka , etc ) wybucha na 5+. ( Rzucamy to na początku każdej własnej tury gry - rzuca to gracz mający inicjatywę czyli razem 6/7 rzutów na "inferno" ) I unit dostaje 2k6 hitów z siłą 2K6, AP k6, bez coverów - tylko wobec nie pojazdów, pojazdy dostają Stuna ; nawet jeśli ich zasady ich uodparniają na stuny/shakeny- ( dotyczy to jednostek w lasach, domkach etc ). Teren który wybuchł jest usuwany z gry.

"Smog" - Na całym polu gry jednostki mają cover 6 od dymów, wyziewów i pyłów panujących wokół.
================================

Lasy - niezależnie od zalesienia lasy dają cover 4+, a pojazdom / MC 5+
--------

Turniej rozgrywany jest w systemie Euro:
Gracz, który wygrał misję (spełniając podane w opisie misji warunki), dostaje 15 Dużych Punktów, a jego przeciwnik 5 DP. Jeśli według opisu misji wynikiem bitwy był remis, to obaj gracze dostają po 10DP.
Następnie należy policzyć Victory Points za zniszczone/uszkodzone jednostki, a różnica między VP zdobytymi przez obu graczy modyfikuje wynik w DP:
Różnica VP Premia/kara DP0 - 400 +0 / -0
401 - 750 +1 / -1
751 - 1000 +2 / -2
1001 -1400 +3 / -3
1401 - 1900 +4 / -4
1901 +... +5 / -5
--------

Ocena Modelarska:
1) Malowanie: 0-3
0 - armia nie pomalowana
1 - armia pokryta podkładem; nieliczne modele pomalowane
2 - armia w znaczącej większości pomalowana; nieliczne modele są nie
pomalowane; armia maźnięta 3 kolorami
3 - armia pomalowana w 100% (bez zastrzeżeń)
2) wymodelowanie (0-3)
+ 1 pkt za wszystkie podstawki wymodelowane (co najmniej posypka)
+ 1 oznaczenia oddziałów
+ 1 jednolitość armii ( nie ma np. rhinosów SW w armii BA)
3) - WYSIWYG do 3 błędów bez kary ( czyli 1 DP ) powyżej 3->(-1 za każde odstępstwo do max - 5)
4) - uznanie oceniającego (0-2) - ocena indywidualna prawie jak WOW (ale nie do końca)- liczą się ciekawe/śmieszne konwersje; pomysłowość, widoczny wkład pracy w armie itp.
--------------
"lucky looser"- Zostanie zastosowana przy mniej niż 14 osobach, którzy będzie nie parzysty. Losuje się 1 osobę która zostaje "lucky looser" i dostaje 10DP i O VP+/- . Ta osoba może zostać wylosowana tylko raz. Czyli 3 bitwy = 3 różna osoby. 1 Bitwę pauzowałbym ja , 2gą - losowanie , 3 ostatnia osoba.
-----------------------
GRAMY WEDLE SZWAJCARA
-----------------------
Zgłoszenia :
1. Barnaky R
2. Dimitr R
3. Seraphin (?)
4. Behemoth R
5. LouCphR R
6. Grzeniu
7. Czarek R
8. Martini
9. Zack albo Robociq
10. Los Kamilos (?)
11. Gothomog
12.
.....