Zmień rozmiar tekstu


Napisz wątekOdpowiedz Strona 2 z 9   [ Posty: 175 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Totalny Chaos 27.02.2011 - 1500 pts
PostNapisane: 28 sty 2011, o 19:42 
Prawie jak Kraken
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 maja 2008, o 19:05
Posty: 1047
Lokalizacja: Łódź
Systemy: FLames of War, Warhammer 40k
To co, szykować chaos skoro takie scenary będą?? :twisted:

_________________
I'm bulletproof, nothing to lose.
Fire away, fire away.
Ricochet, you take your aim.
Fire away, fire away.
You shoot me down, but I won't fall
I am titanium.
Stone hard, machine gun
Fired at the ones who run.
Stone hard, as bulletproof glass.
You shoot me down, but I won't fall
I am titanium.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Totalny Chaos 27.02.2011 - 1500 pts
PostNapisane: 28 sty 2011, o 20:01 
Kalmar
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lut 2007, o 21:53
Posty: 635
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Systemy: WH40K
Zagram :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Totalny Chaos 27.02.2011 - 1500 pts
PostNapisane: 28 sty 2011, o 21:46 
Mątwa
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2008, o 14:04
Posty: 268
Lokalizacja: Liedsmanstadt
ok. btw, w pierwszym poście update :D

_________________
Crushing the traitors to no man we kneel,
The power is at our command
Nothing can stop us it's head over heel,
united together we stand


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Totalny Chaos 27.02.2011 - 1500 pts
PostNapisane: 28 sty 2011, o 23:14 
Wielka Ośmiornica
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 maja 2006, o 16:43
Posty: 2488
Lokalizacja: - )
Dorzuć może spis celów, z którego się losuje...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Totalny Chaos 27.02.2011 - 1500 pts
PostNapisane: 29 sty 2011, o 11:49 
Meduza
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 sie 2009, o 19:12
Posty: 86
Systemy: WFB, WH 40k
Zgłaszam siebie i Emi.

_________________
Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Totalny Chaos 27.02.2011 - 1500 pts
PostNapisane: 29 sty 2011, o 21:47 
Mątwa
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2008, o 14:04
Posty: 268
Lokalizacja: Liedsmanstadt
update regulaminu i listy zgłoszeń.

_________________
Crushing the traitors to no man we kneel,
The power is at our command
Nothing can stop us it's head over heel,
united together we stand


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Totalny Chaos 27.02.2011 - 1500 pts
PostNapisane: 29 sty 2011, o 21:49 
Wielka Ośmiornica
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 maja 2006, o 16:43
Posty: 2488
Lokalizacja: - )
Nie chcę marudzić i mi akurat to nie przeszkadza, ale czy 8-punktowa ocena modelarska nie powinna przypadkiem uwzględniać jakości malowania? :roll:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Totalny Chaos 27.02.2011 - 1500 pts
PostNapisane: 29 sty 2011, o 22:14 
Mątwa
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2008, o 14:04
Posty: 268
Lokalizacja: Liedsmanstadt
Coś w tym jest. Dlatego zmieniłem ilość pkt za WOW. Będą to punkty przyznawane za wyjątkową jakość modelarsko - malarską danej armii, czyli między innymi jakość malowania.

_________________
Crushing the traitors to no man we kneel,
The power is at our command
Nothing can stop us it's head over heel,
united together we stand


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Totalny Chaos 27.02.2011 - 1500 pts
PostNapisane: 29 sty 2011, o 23:00 
Wielka Ośmiornica
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 maja 2006, o 16:43
Posty: 2488
Lokalizacja: - )
Imo nadal kiepsko, bo przy aż 3 punktach za konwersje, wszystkie armie, które nie są malowane zajebiście, na GD itd., stawiasz na jednym poziomie z ludkami pokolorowanymi "na 3 kolory" wieczór przed turniejem. Ale jak chcesz.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Totalny Chaos 27.02.2011 - 1500 pts
PostNapisane: 29 sty 2011, o 23:27 
Prawie jak Kraken
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 maja 2008, o 19:05
Posty: 1047
Lokalizacja: Łódź
Systemy: FLames of War, Warhammer 40k
Da się w drugiej bitwie rozpiepszyć cel? :D
Walnąłeś się chyba w rozdawaniu DP.
+ 2 DP - Masakra - armia przeciwnika przestała istnieć [nie sumuje się z masakrą] Nie powinno być, że nie sumuję się z Rozbiciem?

_________________
I'm bulletproof, nothing to lose.
Fire away, fire away.
Ricochet, you take your aim.
Fire away, fire away.
You shoot me down, but I won't fall
I am titanium.
Stone hard, machine gun
Fired at the ones who run.
Stone hard, as bulletproof glass.
You shoot me down, but I won't fall
I am titanium.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Totalny Chaos 27.02.2011 - 1500 pts
PostNapisane: 29 sty 2011, o 23:39 
Wielka Ośmiornica
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 maja 2006, o 16:43
Posty: 2488
Lokalizacja: - )
Cytuj:
2. Obrońca - nie dopuscić do zniszczenia wiecej niż 50% swojej armii
3. Niszczyciej - wybić przynajmniej 50% armii przeciwnika
Chodzi o wartość, czy liczebność?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Totalny Chaos 27.02.2011 - 1500 pts
PostNapisane: 30 sty 2011, o 09:12 
Mątwa
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2008, o 14:04
Posty: 268
Lokalizacja: Liedsmanstadt
bobik napisał(a):
Cytuj:
2. Obrońca - nie dopuscić do zniszczenia wiecej niż 50% swojej armii
3. Niszczyciej - wybić przynajmniej 50% armii przeciwnika
Chodzi o wartość, czy liczebność?

o ilość. Podobnie jak przy rozbiciu.
Cytuj:
Imo nadal kiepsko, bo przy aż 3 punktach za konwersje, wszystkie armie, które nie są malowane zajebiście, na GD itd., stawiasz na jednym poziomie z ludkami pokolorowanymi "na 3 kolory" wieczór przed turniejem. Ale jak chcesz.

dlatego są punkty za wow i za konwersje uwzględniające ilość i jakość konwersji, żeby takie armie nie były stawiane na jednym poziomie.

np.
gracz 1
armia cała pomalowana 2pkt
wszystkie podstawki zrobione 2 pkt
jest kilka prostych konwersji 1pkt
armia jest zrobiona ładnie, solidnie i miło się na nią patrzy WOW 1pkt
total: 6pkt

gracz 2
armia cała pomalowana 2pkt
wszystkie podstawki zrobione 2 pk
prawie wszystkie modele skonwertowane, niektóre bardzo mocno 3 pkt
armia jest bardzo ładna, pomalowana z użyciem zaawansowanych technik WOW 2pkt
total: 9pkt

gracz 3
armia cała pomalowana 2pkt
wszystkie podstawki zrobione 2 pk
brak konwersji 0pkt
armia pomalowana minimum kolorów, bez cieniowania, po najmniejszej linii oporu WOW 0pkt
total: 4pkt

Rafi napisał(a):
Da się w drugiej bitwie rozpiepszyć cel? :D

nie, nie ma takiej opcji.

Cytuj:
Walnąłeś się chyba w rozdawaniu DP.

faktycznie. pisałem późno w nocy i jakoś się to pokręciło, ale już wszystko poprawione :D

_________________
Crushing the traitors to no man we kneel,
The power is at our command
Nothing can stop us it's head over heel,
united together we stand


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Totalny Chaos 27.02.2011 - 1500 pts
PostNapisane: 31 sty 2011, o 12:31 
Pseudo-Macka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 sty 2010, o 02:00
Posty: 103
Lokalizacja: Warp
Trochę opóźniony zapłon ale:

zgłaszam się :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Totalny Chaos 27.02.2011 - 1500 pts
PostNapisane: 31 sty 2011, o 14:25 
Gracz roku 2012 - WH40k
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2009, o 15:06
Posty: 1176
Lokalizacja:
ja rowniez

_________________
Est sularus oth mithas


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Totalny Chaos 27.02.2011 - 1500 pts
PostNapisane: 31 sty 2011, o 16:12 
Wielka Ośmiornica
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 maja 2006, o 16:43
Posty: 2488
Lokalizacja: - )
To teraz ja:
Gracz 4
Wszystkie figsy pokolorowane w autobusie: 2pkt
Wszystkie podstawki posypane piaskiem: 2pkt
Brak konwersji: 0pkt
Armia brzydka, jak tył świnki: 0pkt za WOW!
Suma: 4pkt

Gracz 5
Wszystkie figsy pomalowane: 2pkt
Wszystkie podstawki zrobione: 2pkt
Brak konwersji: 0pkt
Zajebiste malowanie: 1pkt za WOW! - sądząc z kształtu oceny, nie dasz 2, bo nie ma konwersji
Suma: 5 z 9

Gracz 6
Wszystkie figsy pokolorowane na kolanie: 2pkt
Wszystkie podstawki posypane piaskiem, boki maźnięte farbką: 2pkt
Zajebiste konwersje: 3pkt
WOW!: bez, albo sądząc z kształtu modelarki może 1pkt
Suma: 7-8 z 9

Imo niepotrzebnie zakładasz, że armie z ładnymi konwersjami będą ładne, armie ze słabymi konwersjami będą słabe, a armie pięknie konwertowane są ślicznie malowane.
Imo malowanie to z 50% modelarstwa, a reszta (dopieszczone podstawki, konwersje itd) to w sumie z 50%. Wg twojej oceny, konwersje przekładają się na ok 44% punktów (z 9, 3 za konwersje + ew 1 za WOW!), a malowanie to max z 33% (z 9, 2 za fakt nałożenia farby i z 1 za świetne malowanie; między malowaniem wieczorem przed turniejem, a dopieszczaniem armi przez rok jest 1pkt różnicy). Czyli uważam, że taka ocena dyskryminuje malowanie na rzecz konwersji. Proponuję zdjąć 1 punkt z konwersji. Proponuję dodać kategorię oceniającą jakość malowania w skali innej, niż "1 za wypas, 0 za cokolwiek mniej". Jeśli do tego zdejmiesz 1pkt z WOW!, dostaniesz:
0-2 ilość pomalowanych figsów
0-2 ilość zrobionych podstawek (choć to też rozbiłbym na 0-1 za ilość i +1 za wysoką jakość, bo posmarowanie baz wikolem i zasypanie piaskiem to na całą armię max godzinka roboty :roll: )
0-2 jakość malowania (zaniżana przez figsy niepomalowane)
0-2 konwersje
0-1 WOW!

Sprawa kolejna to scenary:
Pierwszy:
Najprostszym sposobem grania w 40-tkę jest wyżynka, która polega na tym, żeby zabić jak najwięcej i stracić jak najmniej. Niezależnie od tego, jaki cel się wylosuje, pierwsza bitwa będzie zwykłą wyżynką z tą jedną różnicą, że jedno HQ trzyma się na tyłach.
Graliśmy już na tajnych celach pobocznych (choć wtedy były wybierane, a nie losowane) i działa to bardzo fajnie, ale muszą one być różnorodne - wtedy możesz domyślać się celu wroga, jednocześnie samemu starając się go zmylić.
Jest sporo celów nie wymagających ustawiania znaczników (np. obrona deploya; obrona którejś ćwiartki przy własnym deployu; zajęcie ćwiartki przy wrogim deployu; zajęcie 2 dowolnych ćwiartek; dostarczenie n scoringów na wrogą połowę, lub w deploy; wyczyszczenie wrogiego deployu; zajęcie środka stołu itd), więc proponuję to trochę uróżnorodnić, dobierając na listę cele (tak, jak teraz, czyli ze 3) wykluczające się, a nie zbieżne.
Drugi:
Wydaje mi się, że w 3/4 bitew na stacjonarnych znacznikach, każdy z graczy daje radę coś zająć, lub zablokować. To znaczy, że jeśli nie będzie masakry, to w tym scenarze o wyniku decyduje jeden rzut kostką. Imo to trochę niesprawiedliwe wobec graczy, którzy ciężko się napracowali powiększając swoją przewagę, tylko po to, żeby przegrać, bo przeciwnik miał farta na 1k6. Proponuję, żeby liczyły się wszystkie znaczniki, a ten wylosowany żeby był traktowany, jak 2.
Trzeci:
Skoro celem misji jest wyjście za krawędź wroga, dobrym pomysłem jest zablokowanie outflanku (zupełnie, lub powiedzmy 12" od krawędzi wroga), bo armie mocno outflankujące robią straszne numery - nie przez skille gracza, ale wyłącznie z racji swoich zasad. Proponuję też zablokowanie możliwości wyjścia przed 2 turą (czyli bez manewrów "infiltracja-ruch-punkciory przed pierwszą turą wroga", "scout-ruch-punkciory przed pierwszą turą wroga", "scout-punkciory przed pierwszą turą wroga" itd)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Totalny Chaos 27.02.2011 - 1500 pts
PostNapisane: 31 sty 2011, o 19:23 
Mątwa
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2008, o 14:04
Posty: 268
Lokalizacja: Liedsmanstadt
bobik napisał(a):
To teraz ja:
Gracz 4
Wszystkie figsy pokolorowane w autobusie: 2pkt
Wszystkie podstawki posypane piaskiem: 2pkt
Brak konwersji: 0pkt
Armia brzydka, jak tył świnki: 0pkt za WOW!
Suma: 4pkt

prawie. Kwestiapodstawek jest dla mnie prosta. Zerknij na stronkę gw, do white dwarfa czy w codexy. dla mnie zrobiona podstawka to znaczy nie psypana piaskiem, tylko wykończona przynajmniej do pewngo standardu. spójnie pomalowana, z przynajmniej jedna posypką i sprawiajaca wrażenie ukończonej. Chętnie zaprezentuję na przykładach, bo pisanie o tym tylo, to jak tłumaczenie czy ładniejszy jest kolor niebieski, czy kobaltowy (dla niewtajemniczonych, kobaltowy, to jeden z odcieni gamy kolorów niebieskich).
Cytuj:
Gracz 5
Wszystkie figsy pomalowane: 2pkt
Wszystkie podstawki zrobione: 2pkt
Brak konwersji: 0pkt
Zajebiste malowanie: 1pkt za WOW! - sądząc z kształtu oceny, nie dasz 2, bo nie ma konwersji
Suma: 5 z 9

Widzisz, nie sądź zatem, bo kiepsko ci idzie wczuwanie sie w gusta innych ludzi. WOW to osobna ocena od konwersji. Dla mnie oznacza to wyglad ogólny armii. Wejdz sobie na cool mini i poprzegldaj tamtejsze prace z ocenami 8-10. Wiele z nich jest zajebistych i zasługuje na najwyżesze noty pomimo faktu nie posiadania konwersj. WOW to ogólna ocena wrażenia jakie robi armia. Jesli bedzie naprawdę zajebiscie pomalowana, tospokojnie dam maxymalne punkty za wow.
Cytuj:
Gracz 6
Wszystkie figsy pokolorowane na kolanie: 2pkt
Wszystkie podstawki posypane piaskiem, boki maźnięte farbką: 2pkt
Zajebiste konwersje: 3pkt
WOW!: bez, albo sądząc z kształtu modelarki może 1pkt
Suma: 7-8 z 9

tu się zgodzę, ale z jedego powodu. Ponieważ dla mnie, gracz, który poświecił masę czasu na robienie doskonałych konwersji wcale nie musi być gorszy o doskonałego malarza, tylko dlatego, że nie ma takich umiejętności w mieszaniu kolorów, posługiwaniu się washami, technikami NMM itp. Równie dobrze mógł bym się wyżyć na ludziach, którzy zajebiście malują, ale nie potrafią nic lepić z green stuffu, nie maja głowy do konwersji, brak im umiejetności i inwencji twórczej z dziedziny modelarstwa. ale jaki w tym sens? Ktos robi coś lepiej, a coś gorzej. Dla mnie liczyć sie będzie efekt pracy jaka została włozona w przygotowanie takij armii.

Jednak fakt faktem, co w tym wszystkim jest, dlatego będzie mała zmiana kosmetyczna w ocenie modelarki. Max 2 punkty za konwersje, ale do 3 punktów za WOW
Cytuj:
Sprawa kolejna to scenary:
Pierwszy:
Najprostszym sposobem grania w 40-tkę jest wyżynka, która polega na tym, żeby zabić jak najwięcej i stracić jak najmniej. Niezależnie od tego, jaki cel się wylosuje, pierwsza bitwa będzie zwykłą wyżynką z tą jedną różnicą, że jedno HQ trzyma się na tyłach.

czemu jedno? w królobójcy masz zabić wszystkie hq przeciwnika. moze trzeba ten fakt trochę bardziej uwidocznić. Update opisu tego celu zaraz sie pojawi w takim raze.
Cytuj:
Graliśmy już na tajnych celach pobocznych (choć wtedy były wybierane, a nie losowane) i działa to bardzo fajnie, ale muszą one być różnorodne - wtedy możesz domyślać się celu wroga, jednocześnie samemu starając się go zmylić.

p to wrzuciłem temat turniejowy tak wczesnie, zeby mozna było brać pod uwagę sugestie graczy. Tak jak napisałem, bedzie mały update scenarów, aczkolwiek ogólny zamysł się nie zmeni.
Cytuj:
Jest sporo celów nie wymagających ustawiania znaczników (np. obrona deploya; obrona którejś ćwiartki przy własnym deployu; zajęcie ćwiartki przy wrogim deployu; zajęcie 2 dowolnych ćwiartek; dostarczenie n scoringów na wrogą połowę, lub w deploy; wyczyszczenie wrogiego deployu; zajęcie środka stołu itd), więc proponuję to trochę uróżnorodnić, dobierając na listę cele (tak, jak teraz, czyli ze 3) wykluczające się, a nie zbieżne.

sugestia przyjeta do rozwżenia
Cytuj:
Drugi:
Wydaje mi się, że w 3/4 bitew na stacjonarnych znacznikach, każdy z graczy daje radę coś zająć, lub zablokować. To znaczy, że jeśli nie będzie masakry, to w tym scenarze o wyniku decyduje jeden rzut kostką. Imo to trochę niesprawiedliwe wobec graczy, którzy ciężko się napracowali powiększając swoją przewagę, tylko po to, żeby przegrać, bo przeciwnik miał farta na 1k6. Proponuję, żeby liczyły się wszystkie znaczniki, a ten wylosowany żeby był traktowany, jak 2.

Tu akurat propozycje odrzucam. Juz tłumaczę dlaczego. Często grajac na objectivy pojawia się zamys "mam 2, to sie ich trzymam, bo przeciwnikowi został tyko jeden. Tutaj pic w tym, żeby z jednej strony grać agresywnie przez cały czas, a nie tylko do osiągnięcia 2/3 celu. Poza tym (a może najważniejse), zmusi to też graczy do gry trochę mniej wyzyłowanej, a bardziej taktycznej. Jak wiesz, ze musisz łapać 3 znaczniki, to musisz mie przynajmniej 3 troopsy, czyli mniej punktów na megabomby. Poza tym, wszystkie scenary zostały tak pomyslane, żeby zmusić graczy do kombinowania cały czas. nie dać im praktycznie nic pewnego az do ostatniej chwili. Zgodnie znazwą turnieju.
Cytuj:
Trzeci:
Skoro celem misji jest wyjście za krawędź wroga, dobrym pomysłem jest zablokowanie outflanku (zupełnie, lub powiedzmy 12" od krawędzi wroga), bo armie mocno outflankujące robią straszne numery - nie przez skille gracza, ale wyłącznie z racji swoich zasad. Proponuję też zablokowanie możliwości wyjścia przed 2 turą (czyli bez manewrów "infiltracja-ruch-punkciory przed pierwszą turą wroga", "scout-ruch-punkciory przed pierwszą turą wroga", "scout-punkciory przed pierwszą turą wroga" itd)

[/quote]
I tutaj jestem w stani sie zgodzić. Faktycznie, zbyt duży outflank może być problematyczny. Propozycja przyjęta. Update scenaru pojawi się za chwile.

_________________
Crushing the traitors to no man we kneel,
The power is at our command
Nothing can stop us it's head over heel,
united together we stand


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Totalny Chaos 27.02.2011 - 1500 pts
PostNapisane: 31 sty 2011, o 19:39 
Mątwa

Dołączył(a): 6 cze 2008, o 18:35
Posty: 217
Jeśli nie pojadę do Torunia i dopuścisz mi WOWgony :twisted: to będę :mrgreen:

_________________
Deicide1 napisał(a):
szmoc tu szmoc tam pierdylion termitów psikawy jakieś różowe dredy z autocannonami różowe termity a te dredy z jakimiś broszkami świecidełkami kto by to wytrzymał ... :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Totalny Chaos 27.02.2011 - 1500 pts
PostNapisane: 31 sty 2011, o 22:10 
Wielka Ośmiornica
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 maja 2006, o 16:43
Posty: 2488
Lokalizacja: - )
Odnoszę wrażenie, że podchodzisz do tematu trochę zbyt emocjonalnie, więc już się nie odzywam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Totalny Chaos 27.02.2011 - 1500 pts
PostNapisane: 31 sty 2011, o 23:57 
Mątwa
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2008, o 14:04
Posty: 268
Lokalizacja: Liedsmanstadt
O_o????
bobiku, z całym szacunkiem,mam prośbę. Nie staraj się odgadywać ludzkich myśli/nastrojów, bo kiepsko ci to wychodzi..... ok, wcale. :roll:
To pierwszy turiej jaki organizuję i każdą konstuktywną krytykę chetni rozważę, tak samo jak wszystkie sensowne uwagi i propozycje. Te, z którymi się zgodzę, uwzglednię. Resztę oleję. Ale nie mam zamiaru przerabiać wszystkiego, bo gdybym wszystko uwzględnał, to wyszedł by z tego absolutnie pomieszany smietnik. Mam pewien zamysł i bedę się go trzymał, ale usprawnienia biore pod uwagę i wprowadzam.

A moje podejscie do tych postów jest równie emocjnalne jak przy czytaniu programu telewizyjnego. Może coś ciekawego znajde. Jak nie, wisi mi to. Tak wiec wypowiadaj się do woli, byle z sensem.

P.S. żeby nie było, nie, nie uważam, ze twoje wypowiedzi dotychczas były bezsensowne. Tylko nie baw sie już w psychologa, ok? :wink:

_________________
Crushing the traitors to no man we kneel,
The power is at our command
Nothing can stop us it's head over heel,
united together we stand


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Totalny Chaos 27.02.2011 - 1500 pts
PostNapisane: 1 lut 2011, o 07:30 
Mistrz Polski Flames of War 2015
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 mar 2005, o 23:41
Posty: 3378
Lokalizacja: z misiowej norki !
Systemy: FoW, Epic
1.

- Czy wszystkie blasty z nawałnicy trafiają w to samo miejsce, czy rozrzucane są oddzielnie ? Jak dla mnie, trzeba zrobić d3, rzucanych oddzielnie.

2.

- Zgadzam się z Andrzejem, że jest to misja remisów, albo fartów. Generalnie, żeby mieć pewność, że się wygra, trzeba zgnieść zupełnie przeciwnika. To jest misja dla pairingów Slaan vs Magi (bez urazy). Ja bym zrobił na zwykłe znaczniki.

- Aura wiedźmy jest zupełnie z tyłka. Dla armii z milionami unitów trzeba porobić counterki, żeby pamiętać jakie mają moce. Poza tym, rozumiem, że skoro unity dostają moce, to moje chimery na przykład mogą lutować z piorunów, tak ? A co się stanie, jeśli chimera rzuci perila ? Na jakim LD się testuje ? Jeśli już chcesz to koniecznie zachować, to chociaż ogranicz to do d3 oddziałów, wybranych przez gracza, które to nie są pojazdami, na turę. Będzie łatwiej zapamiętać i nie będzie czarujących pojazdów.

3.

- Co się stanie, jeśli nagle mój oddział zostanie nakryty przez nieprzekraczalny teren ? Ginie ? Przesuwa się ? A jeśli musi się przesunąć poza stół, to co ? A co z immobilami ? Też się przesuwają ? Co się dzieje, jak 2 impassy przesuną się na siebie ? Tworzymy stosy ?
W ogóle bym olał tą zasadę - za dużo pytań jak dla mnie.
- Co ze scoutem ? Nie blokujesz ? A jak ktoś wejdzie na stół scoutami w speederze, zrobi scout i move za krawędź ? Trzeba zblokować scout moves (to i tak DoW).
- A co z Deep strike ? DSujesz się przy krawędzi, run i przeciwnik nawet nie pryknie. DS należałoby zablokować w 12" od krawędzi przeciwnika (co oczywiście pojedzie takie demony np.).

_________________
https://www.facebook.com/sexysixes

https://sexysixes.blogspot.com/


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 2 z 9   [ Posty: 175 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
cron


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
610nm Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL