20 Stycznia, 3000p Open parowy z luźną kompozycją punktową między sojusznikami i walka czempionów
Wstęp 12zł od osoby w tym 6zł zwracane w postaci bonu na zakupy w sklepie Przystań!
Odwiedzający nas pierwszy raz wchodzą na koszt organizatora.Miejsce - Sklep z grami Przystań! Łódź ul. Narutowicza 42
Turniej zgłoszony do
Ogólnopolskiej Ligi WFB oraz do Łódzkiego Rankingu Graczy.
Na turnieju nie obowiązuje wymóg pomalowanych armii, proxowanie dowolne w granicach przyzwoitości modelami tego samego typu.
Cytuj:
Zasady turnieju
W czasie turnieju obowiązują zasady 8ed WFB zapisane w:
- rulebooku 8ed i armybookach ze strony GW
- aktualnych erratach i faq'ach publikowanych na stronach Games Workshop
- aktualnych uściśleniach sędziowskich
W czasie turnieju uczestnicy rozegrają 3 bitwy battle line na stołach 72"x48".
Cytuj:
Specyficzne zasady obowiązujące na turnieju:
- para łącznie wystawia 3000p, jeden z graczy musi wystawić nie mniej niż 1000p, drugi dopełnia różnicę.
- obaj gracze wystawiają armie z odrębnych AB.
- Simple line of sight
- Maksymalnie 12 pd do użycia na turę magii
- Progi punktowe co 250p, szczegółowo będą podane w ulotkach informacyjnych
- Dopuszczone Forge World CHD (pod warunkiem posiadania książki na miejscu)
- Dopuszczone wystawienie lordów, bohaterów i czempionów specjalnych zapisanych w armybookach pod warunkiem nie proxowania.
- Sojusze traktowane są jako zaufane, chyba że para graczy zastrzeże w rozpisce że chcą używać takich zasad o jakich w ich przypadku mówi podręcznik.
Cytuj:
XX Walka czempionów:
Przed właściwą bitwą każda ze stron wystawia swojego czempiona do walk w pojedynku.
Stawką jest 1 punkt generalski na koniec bitwy (dodawane do normalnego wyniku)
1 .Każda para graczy (gracz grający dwoma armiami), w rozpisce wskazuje bohatera (nie lorda), który będzie jego czempionem.
2. Całkowity koszt bohatera w ramach rozpiski jest ograniczony normalnymi zasadami kompozycji armii i jest elementem tej armii.
3. KOMPOZYCJA BOHATERA:
3.1. Czempion nie może być generałem armii.
3.2. Limit punktowy czempiona to 125.
3.2.1 Bohater walczy pieszo - więc jeśli w rozpisce posiada wierzchowca, odlicz jego koszt punktowy.
3.2.2 BSB może walczyć jako czempion - odlicz wtedy punkty wydane na bycie BSB, aby sprawdzić limit.
3.2.3 Aby spełnić warunek 125 punktów, można zdjąć część wyposażenia zarówna zwykłego jak i magicznego
3.2.4 NIE MOŻNA nic dokupić na czas walki.
3.2.5 MISKTURY wypitę w walce są stracone na bitwę.
4. POJEDYNEK
4.1 Starcie trwa 3 rundy lub otrzymania wszystkich ran przez bohatera.
4.2 Starcie to 3 kolejne fazy walki wręcz - nie rozgrywamy żadnych innych faz.
4.3 Przed walką postać może wypić miksturę - efekt utrzymuje się przez całą walkę, ale mikstura jest tracona również na właściwą bitwę.
4.4 STRACH działa normalnie.
4.5 TERROR działa jak strach, z tym że budzi strach u tych co powodują strach.
4.6 Nie zdajemy testów złamania.
5. WYNIK POJEDYNKU:
5.1 Wygrywa strona, która zadała więcej ran. I ta zdobywa 1 punkt do wyniku bitwy. Jeśli wrogi heros poległ liczy się za dodatkową jedną ranę.
5.2 Przegrywający nie traci nic.
5.3 Przy remisie - brak punktów.
5.4 Bohatera (z pełnym wyposażeniem - poza wypitymi miksturami) normalnie można używać w bitwie.
6. Dodatkowe zasady i uściślenia:
6.1. nie można używać POK.
6.2. nie można używać zionięć, krzyków i różnych innych ataków nie będących atakami ww - tylko stal, albo inne przedmioty szybkiego krzywdzenia.
6.3 Nie dozwolone jest złożenie, w którym bohater jest całkowicie odporny na ciosy magiczne i zwykłe (nie wiem, czy w ogóle możliwe ? - chodzi o jednoczesną odporność na oba rodzaje ataków).
7. BRAK CZEMPIONA
Może zdarzyć się tak, że w kompozycji armii nie będziesz miecz bohatera spełniającego zasady. Możesz wtedy:
7.1 Wystawić dowolnego czempiona oddziałowego, z jego wyposażeniem.
7.2 Oddać walkę walkowerem - słysząc booo i śmiech przeciwnika.
Cytuj:
Ocena modelarska
- Prosta ocena sędziego jakości i ilości pomalowanych modeli
- Ocena pojedyńczego modelu przez samych uczestników na specjalnych kartach do głosowania. Będzie można oddać 3p, 2p i 1p trzem różnym figurkom. Zgłaszana do zawodów figurka nie może być zwycięzcą jakiejś poprzedniej edycji oceny graczy na turniejach Ośmiornicy oraz musi być własnością grającego, choć malowanie może być zlecane.
Zgłoszenia powinny zawierać następujące dane:
- nick i id z ligi (do sprawdzenia/rejestracja na
http://ranking.wfb-pol.org/players.php) nazwy klubów
- kontakt głównie dla przyjezdnych (najlepiej nr telefonu)
- rozpiski na
michchudz@wp.pl (jeśli pracujecie w Army Builderze, ułatwieniem dla mnie będą pliki *.rst oparte na najnowszej aktualizacji DeBeliala)
Osoby, które prześlą poprawne rozpiski do 18-10-2012 do godz. 23:59 będą je miały wydrukowane na turnieju.
Niedziela 20.01
8:00 zbiórka i zapisy
09:30-12:30 - I bitwa
12:45-15:45 - II bitwa
16:00-19:00 - III bitwa
maksymalnie 19:00 Ogłoszenie wyników!
Do niedzieli (6.01) zastrzegam sobie możliwość drobnych modyfikacji regulaminu, przez ten czas można zgłaszać uwagi. Każda zmiana będzie zaznaczona nowym postem.
Lista
1. Misiek i Schtrasny rezerwa, w przypadku nieparzystej liczby graczy gramy osobno swoimi 2 armiami
2. Skarabek99 i Pawko
3. Azurix i Monika
4. Euru i TomekJar
5. Barnaky i Cahir
6. Gabriel (liz) i
(szuka współgracza)7. Bartool i Emi
8. Fajne Chłopaki Team Łódź
9. Ślivek i Krystian
10. Nijlor (chd) i
(szuka współgracza)11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
rezerwa max 6 par