-Jaśnie Wielmożny Panie...
- Pies na Damselki, nie ma co... - mruknął hrabia de Pontonne i odwacając się od lustra, skinął na giermka - Oui? Jakhieś wieści od naszych zzwiadowców? Mówże!
- Konni powrócili, ale nie udało im się nic uradzić... Mówią, że teren zbyt trudny i nijak przewidzieć, kędy ruszą wrogi.
- Mon Dieu! Znowu będziemy ich ganiać po całej okolicy?! A ten twój kmiotek?
- Celowniczy Siemko użył tej swojej Gej-on-metrii, i orzekł, że wrogi skupią się na północy pod Barken, alibo na wschodzie przy Gaciach Starych, ale nad to pary z gęby nie puści...
- Bien! Przekaż pasowanym, że ruszamy za godzinę! Każ chłopkom zwinąć obóz!
- Ale dokąd ruszymy,Panie?
- Do Barken, mon ami! - zakrzyknął radośnie hrabia, ponownie zerkając na swoje odbicie - Przecież żaden porządny generał nie ruszy na wojnę w starych gaciach...Termin: 25.09
Miejsce: Łódzki Dom Kultury (ul Traugutta 18) 3p. sala 313
Wpisowe: 5PLN
Format:1600pkt. Z tego do 320pkt może zostać przeznaczone na SoM (patrz niżej). Wydanie pkt na SoM nie zmienia progów (niezależnie od SoM, minimum core to 400pkt itd)
Proxy:Dozwolone jest proxowanie na następujących zasadach:
- Każda proxowana figurka musi mieć odpowiednią podstawkę (jeśli nie wydano figurki, musi mieć podstawkę charakterystyczną dla swojego typu; jeśli nie wiadomo, jakiego typu to podstawka, ustal z orgiem)
- W rozpisce trzeba zaznaczyć, co i czym się proxuje
- Przed rozstawieniem w każdej bitwie należy poinformować przeciwnika o tym, co i czym proxujesz
- Przy jednostce proxowanej w ponad 50% należy na stole umieścić jakiś znacznik (pokazujący, że to prox), karteczkę, lub inne oznaczenie
- Proxowanie ponad 25% figurek w jednostce oznacza karę -1DP do modelarki (nie dotyczy to jednostek nie mających wydanych figurek) za każdą taką jednostkę
- Wynikające z proxowania "nierozstrzygalne" sytuacje sporne rozstrzygam na niekorzyść proxującego
- Nie można proxować special characters
- Nie można proxować ponad 25% figurek jednostki z SoM
- Nie można proxować ponad 25% jednostki figurkami pojawiającymi się w jednostkach, które wystawiasz (np. jeśli w krasiach masz strzelbiarzy i kuszników, nie możesz ponad 25% oddziału strzelbiarzy sproxować kusznikami i odwrotnie)
- W jednostkach częściowo proxowanych najpierw staramy się zdejmować proxy
- W razie wątpliwości, należy odpowiednio wcześniej zapytać orga
Special Characters:Dopuszczeni wg zasad z 3 nr. "Młotkowego" (konkretnie wg tabelki)
Storm of MagicDopuszczone jest wydanie do 320pkt na jednostki i/lub przedmioty z SoM. Gracz korzystający z SoM
musi mieć ze sobą
pełne (uzwględniające np. zasady tail attacku) zasady używanych jednostek/przedmiotów.
InneObowiązują podręczniki i FAQ wydane przed 18.09.
Obowiązują
polskie uściślenia sędziowskie.Gramy na Virtual Line of Sight.
W razie pytań należy kontkatować się z orgiem (przez forum OŁ, lub na adres przesyłania rozp).
Turniej zostanie zgłoszony do
Ogólnopolskiej Ligi WFB jako turniej lokalny.
Każdy gracz
musi mieć ze sobą czytelną rozpiskę zawierającą koszty jednostek i info o liczbie figurek.
Ramy czasowe:9.00 -> Przygotowania
9.20 - 9.30 -> Zapisy
9.35 - 11.55 -> I Bitwa
12.10 - 14.30 -> II Bitwa
14.30 - 15.10 -> Przerwa
15.10 - 17.30 -> III Bitwa
Ramy czasowe są nieprzekraczalne. Gracze będą informowani o tym, ile czasu im zostało. Po upływie czasu, gracze mają 5 minut na zdanie wyników. Na stolikach, które nie zdały wyników, będę zarządzał remis 0:0Punktacja:Gramy na Victory Points. Uciekające jednostki podlegają zasadzie "Dead or Fled" (czyli dają komplet VP)
Progi:
Co 130, czyli
0 - 130 : 10:10
131 - 260 : 11:9
261 - 390 : 12:8
391 - 520 : 13:7
521 - 650 : 14:6
651 - 780 : 15:5
781 - 910 : 16:4
911 - 1040 : 17:3
1041 - 1170 : 18:2
1171 - 1300 : 19:1
1301 + : 20:0
Gramy 3 bitwy. Scenariusze są losowane przez ochotnika bezpośrednio przed bitwą. Watchtowera przerzucamyOcena modelarska0-3 DP Podstawy
Gracz otrzymuje 0/1/2/3 DP za poniżej 1/3 / ponad 1/3 / ponad 2/3 / 100% pomalowanych figurek0-2 DP Podstawy na podstawkach
Gracz otrzymuje 1DP, jeśli ozdobił ponad połowę podstawek, lub 2DP, jeśli ozdobił wszystkie podstawki. Podstawka jest ozdobiona, jeśli ma na sobie posypkę i pokolorowane boki. Tacka to też podstawka. Jednostki Rank&File powinny mieć tacki.
0-2 DP Cool Mini
[i]Gracz wyznacza jedną figurkę do oceny0-2 DP Cool Army
Sędzia buszuje po figsach i szuka czegoś, do czego da się przyczepić0-1 Friendly Ground
Sędzia przyznaje 1DP za komplet fajnych podstawekUwagiNie jestem ekspertem, więc oceniam efekt końcowy, a nie spis technik. Oceniając jakość malowania, biorę pod uwagę liczbę pomalowanych figurek (za każdy punkt stracony z "Podstaw", tracicie punkt z "Cool Army")
Dodatkowe+2DP za opublikowanie przed końcem 18.09 na forum OŁ (lub wysłanie na adres zgłoszeń) flafu opisującego armię, lub nawiązującego do turnieju. Wszelki flaf zostanie opublikowany w temacie turniejowym.
+2DP za nadesłanie poprawnego zgłoszenia przed końcem 18.09. Poprawne zgłoszenie:
-nadsyła się na PW na forum OŁ, lub mailem na zgloszenia.turnieje[małpa]gmail.com
-zawiera w tytule nazwę turnieju
-zawiera w treści imię, nicka (jeśli to możliwe z forum OŁ), nazwisko, ligowe ID, reprezentowane miasto, telefon kontaktowy (wyłącznie na potrzeby organizacyjne; jak się wstydzisz, podaj 2 innych uczestników mogących się z tobą skontaktować w razie opóźnień)
-zawiera w treści, lub w załączniku (format .txt, lub .doc) poprawną rozpę. Wszelkie błędy trzeba usunąć przed 19.09, więc zachęcam do wcześniejszego wysyłania (żeby potem nie było problemów, bo np. ktoś nie wpisał szkoły magii)
+2DP za Przygotowanie Do Gry. Gracz Przygotowany Do Gry ma ze sobą komplet wykorzystywanych zasad (zasady armijne, zasady i statystyki używanych jednostek), kostki (co najmniej 5 k6; scatterka i/lub artyleryjka, jeśli armia z nich korzysta), miarkę, wykorzystywane wzorniki, coś do pisania. Za każdy brak przyznawany jest o 1DP mniej.
Zgłoszenia:0. Bobik DW (rezerwa) (R)
1. UrbanZgierz WE (R)
2. Yrsen Zielona Siła (R)
3. Rydl OK (R)
4. Misiek Zwierzaki (r po terminie)
5. Tularis VC (r po terminie)
6. Voltar Breta (R, F)
7. Bartool O&G (R)
8. Albert Bagieński Bestie (R)
9. Łukasz WE
10. Paweł DW
11. Loki DE (R)
12. Idaia HE (R, F)
13. ReyQ (R, F)
14. Cahir (r po terminie)
15. ZaThor
16. Ryjek
Org napisał(a):
Rozpa Rezerwowa
LORDS
Runelord 323
- kowadło
- Rune of Stone
- Tarcza
HEROES
Thane 165
- BSB
- MR of Gromrill
- Rune of Resistance
- Rune of Cleaving
- Rune of Fire
CORE
Dwarf Warriors (20) 195
- Tarcze
- Sztandar
- Muzyk
Longbeard Warriors (20) 275
- Great Weapons
- Sztandar
- Muzyk
SPECIAL
Hammerers (19) 246
- Sztandar
- Muzyk
Slayers (5) 121
- 4x Giant Slayer
- Muzyk
Grudge Thrower 155
- 2x Rune of Penetrating
- Rune of Accuracy
RARE
Organ Gun 120
Suma: 1600