Zmień rozmiar tekstu
Teraz jest 25 wrz 2017, o 20:57


Dział zablokowanyOdpowiedz Strona 1 z 1   [ Posty: 5 ]
Autor Wiadomość
 Tytuł: Kwestie organizacyjne DMP
PostNapisane: 9 sty 2015, o 01:31 
Wielka Ośmiornica
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lut 2007, o 19:10
Posty: 1632
Lokalizacja: Zgierz
Systemy: WFB
Cytuj:
Witam

Jako organizator DMP 2015, chciałbym wam i graczom z waszych klubów/środowisk zadać kilka pytań, które pomogą nam zorganizować DMP lepszym dla was graczy.

1) Lokalizacja, w gre wchodzi kilka opcji:
- Szczawnica - niestety sala ma tylko 260m2 więc reszta musiała by mieścić się w namiocie na zewnątrz, impreza plenerowa przy sali.
- Zielonki hala sportowa (nie to miejsce gdzie jest master)/Kraków szkoła
- Kraków Stara Zajezdnia: http://www.starazajezdniakrakow.pl/ tutaj może okazać się, że wejściówka może być 5-10zł wyższa od w/w, to jeszcze jest kwestia negocjacji.

2) Wyżywienie
W wypadku Szczawnicy/Stara Zajezdni jest możliwość zorganizowania obiadu w sobotę i niedzielę w cenie około 30zł/osoba.

Prosiłbym o wskazanie preferowanie lokalizacji, jak zapatrujecie się na opcje z wyżywieniem, na ile teamów z waszych klubów/środowisk możemy liczyć.

Termin prawdopodobnie 1-2 sierpnia, dojazd z Krakowa do Pragi:
- nocny pociąg 300zł
- bus do Cieszyna, pociąg z Cieszyna 100zł

Z góry dziękuję za odpowiedź
Pozdro
Dydu



Jak na razie, zasugerowałem coś takiego.

Cytuj:
Cześć


Cytuj:
2) Wyżywienie
W wypadku Szczawnicy/Stara Zajezdni jest możliwość zorganizowania obiadu w sobotę i niedzielę w cenie około 30zł/osoba.


Cena rozumiem za oba obiady? Jak wygląda wtedy przy zajezdni kwestia noclegu? Bo tu wejściówka 5-10 droższa, tu obiad za 30 i jak dojdzie jeszcze nocleg to się okaże że koszty by trochę za bardzo wzrosły. Jak to wygląda orientacyjnie w przypadku zajezdni?
Szczawnica raczej odpada przy części imprezy w namiocie.
Zajezdna prezentuje się lepiej od hali ze względu na alko podczas gry, sporo osób może uznać to za istotny plan.
Jesteś w stanie dać na mapkach orientacyjnie gdzie to jest i jak wyglada kwestia sklepowo/pubowo/noclegowa w okolicy? To odgrywa ważną rolę, energetyk w niedzielę czy jakieś bułki czy pierdoły do wszamania są ważne.
Jeśli chodzi o Łódzkie środowisko, to prawdopodobnie będą to 2 teamy. Podejrzewam jeden jest bankowy, drugi to kwestia urlopowo/czasowa u ludzi.

Urban



Temat w sumie tworzę, aby osoby które rozważają wyjazd mogły się wypowiedzieć, Hoops też dostał tą PMkę i nie wiem czy jest sens aby on i ja pisali to samo jako jedna ekipa.


Cytuj:
30zl typ cena za dwa obiadu.
nocleg można znaleźć w Krakowie od 30-40 zł/osoba/noc w hostelu.
lokalizacja starej zajezdni to samo centrum Krakowa 15m z buta na rynek. w okolicy bez problemu można znaleźć sklepy tyle ze na terenie turnieju nie będzie można spożywać posiłków i napojów zakupionych poza barem, mu zapewniamy wodę



To już chyba wygląda dosyć przyzwoicie, obiad za 15 brzmi chyba lepiej niż pół pizzy za jakieś 12-15


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kwestie organizacyjne DMP
PostNapisane: 19 sty 2015, o 23:39 
Wielka Ośmiornica
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2012, o 17:55
Posty: 2490
Systemy: WFB
X-Wing
Swoją drogą wykazując jakiekolwiek zainteresowanie tym tematem odpowiem że wisi mi dosłownie kalafiorem w dół gdzie będę musiał jechać i grać na DMP. Przy takim wyjeździe 20-30 czy nawet 50zł różnicy nie gra roli. Co do lokalizacji to i tak niczego nie zobaczę bo będę grał przez całą sobotę później się uchlam a w niedzielę na kacu zostaje mi modlenie się o to by czas przyspieszył by na końcu całkowicie wydymany z chęci do czegokolwiek będzie trzeba wrócić do łodzi co zajmie w ciul czasu.
Już nie mogę się doczekać wyjazdu :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kwestie organizacyjne DMP
PostNapisane: 19 sty 2015, o 23:40 
Wielka Ośmiornica
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lut 2007, o 19:10
Posty: 1632
Lokalizacja: Zgierz
Systemy: WFB
Czyli sala z browarem podczas grania, o to mi chodziło :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kwestie organizacyjne DMP
PostNapisane: 19 sty 2015, o 23:54 
Wielka Ośmiornica
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2012, o 17:55
Posty: 2490
Systemy: WFB
X-Wing
Odpisałem Dydowi
Cytuj:
Siemka

Jeśli chodzi o nas to jest nam w zasadzie obojętne gdzie DMP będzie zorganizowane choć kilka osób od nas skłaniało się ku szczawnicy gdzie namiot na zewnątrz raczej by nam nie przeszkadzał no chyba że by pizgało niemiłosiernie. Ciekawi też kwestia oświetlenia w namiocie.
Stara zajezdnia i podniesienie ceny o 10zł nie robi różnicy przy takim masterze na prawdę. Osobiście mógłbym zagrać i tu i tu.

Kwestia wyżywienia jest istotna. Warszawa sobie z tym nie poradziła niestety. 30zł za oba obiady ?
Raczej ze dwie drużyny puścimy jak do warszawki.

Z Pragi chyba byśmy już nie wrócili na niedzielę :)

Pozdrawiam
Wojtek

Browar Urban to się wszędzie obali chyba że znowu przykozaczysz i zabronisz pić chłopakom "bo następnego dnia gracie" co przełożyło się na gorsze wyniki :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kwestie organizacyjne DMP
PostNapisane: 20 sty 2015, o 00:47 
Wielka Ośmiornica
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lut 2007, o 19:10
Posty: 1632
Lokalizacja: Zgierz
Systemy: WFB
Jednak ten namiot? Nie jestem jakoś mega przekonany do tego rozwiązania. W Gorzowie coś takiego robili na ETC i wyszło ch..owo

No w Szczawnicy właśnie podczas grania chyba browaru się nie da z tego co zrozumiałem. Wydawało mi się że to też jakaś szkoła...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowanyOdpowiedz Strona 1 z 1   [ Posty: 5 ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
610nm Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL