Zmień rozmiar tekstu


Napisz wątekOdpowiedz Strona 3 z 4   [ Posty: 69 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: AoS dyskusje ogólne
PostNapisane: 17 cze 2017, o 19:14 
Meduza
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 cze 2017, o 09:23
Posty: 86
Lokalizacja: Kutno
Systemy: Middle-Earth SBG
Dzieks btw Sokół zamieściłem w dziale rozpiski to czym bym chciał jutro system poznać możesz rzucić okiem czy legalne? 1500 pkt(trochę mniej)

_________________
Far, far below the deepest delvings of the dwarves, the world is gnawed by nameless things.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AoS dyskusje ogólne
PostNapisane: 24 cze 2017, o 01:22 
Gracz roku 2014 - WFB
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 cze 2011, o 21:43
Posty: 4234
Systemy: WFB:
High Elves - 3000pkt
Vampire Counts - 1000pkt
O koło 20 lat przed wydaniem nowej rasy Krasnoludów do Age of Sigmar: http://www.solegends.com/citcat2005cgdw ... 66x-00.jpg :mrgreen:

_________________
Cytuj:
- Conan, what is best in life?
- To crush the enemies, see them driven before you, and hear lamentations of their woman.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AoS dyskusje ogólne
PostNapisane: 16 wrz 2017, o 12:49 
Mątwa
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 sty 2006, o 21:58
Posty: 482
Lokalizacja: Zgierz
Systemy: Flames Of War, SAGA, Bolt Action, 9th, AoS, Mordheim, Warheim
Czy w 2.0 cokolwiek się zmieniło i mogę liczyć, że nie trafię na 5 archaonów na Mackach?

_________________
"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AoS dyskusje ogólne
PostNapisane: 16 wrz 2017, o 14:08 
Prawie jak Kraken
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lis 2011, o 19:57
Posty: 1125
Systemy: AoS, Wolsung
Preferowane są armie hordowe :)

_________________
W każdym moim zwycięstwie jest pot i krew poświęceń..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AoS dyskusje ogólne
PostNapisane: 17 wrz 2017, o 14:24 
Pseudo-Macka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 maja 2017, o 16:47
Posty: 126
Lokalizacja: Łódź/Zgierz
Systemy: AoS
-Ironjawz - 2000
Poznam także: FoW/TANKS, BloodBowl, WH40k
- w dwóch scenariuszach punkt kontrolny przejmujesz automatycznie jeśli wkroczy na niego unit posiadający 20+ modeli
- wiele jednostek ma zniżkę punktową jak bierzesz pełny unit (Ardboyz normalnie 180, unit 30 modeli 450)
- jest nowy system Allies - polega na tym, że w matched play na 2000 pkt możesz wziąć do 400 pkt z innej armii zachowując perki (nie zrywasz alliagance). Każda armia ma listę sprzymierzeńców
- wszystkie bataliony znacząco zdrożały (np. Ironfist z 60 na 160 pkt)
- wiele się zmieniło w punktach, doszły nowe alliagance
- Seraphony i Fyreslayers dostali potezny boost
- Całe Destruction złapało nerf poza Ironjawz, które ma boost
- Pierwszy duży turniej zdominował Tzeentz

To chyba najbardziej znaczące zmiany :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AoS dyskusje ogólne
PostNapisane: 13 paź 2017, o 00:05 
Kałamarnica
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 paź 2007, o 20:48
Posty: 896
Lokalizacja: Pabianice
Systemy: 40k/AoS
Jest skirmiszowa wersja AoS gdzie nie potrzeba wiadra figsów w przypadku Skavenów?

Bo na ten moment widziałem tylko Shadespire ale pewnie pod koniec roku dadzą jakieś info o szczurach, planuje ktoś w to pograć??

_________________
Taki mój kramik z różnościami


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AoS dyskusje ogólne
PostNapisane: 13 paź 2017, o 07:12 
Pseudo-Macka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 maja 2017, o 16:47
Posty: 126
Lokalizacja: Łódź/Zgierz
Systemy: AoS
-Ironjawz - 2000
Poznam także: FoW/TANKS, BloodBowl, WH40k
Jest AoS Skirmish :) Bardzo przyjemna opcja gdzie gra się małymi bandami, w których każda figurka jest traktowana jako osobny unit. Gra się kilka scenariuszy, gdzie po każdym twoja banda rośnie. Można też pojedyncze oczywiście.

Jest też Path to glory. Zasada podobna tylko większa skala. Zaczynasz z bohaterem i kilkoma przydupasami (losujesz rzutem kostką jacy Cis ię trafia). W trakcie kampanii po walkach decydujesz czy kupujesz nowe jednostki czy nowe umiejętności do tych, które posiadasz.

Shadespire to już skala mikro jest :) Chociaż po obejrzeniu rozgrywki na yt rozważam zakup.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AoS dyskusje ogólne
PostNapisane: 13 paź 2017, o 19:14 
Kałamarnica
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 paź 2007, o 20:48
Posty: 896
Lokalizacja: Pabianice
Systemy: 40k/AoS
Dzienks za info. Tak sobie rozważam tych skavenów bo uzbierało mi się parę modeli tu i tam ale opcja malowania 60+ clan ratow zawsze powstrzymywała mnie przed zabawą.
Jestem na 95% przekonany ze Shadespire nabędę chyba że modele będą brzydkie jak...nowe demonetki :evil: :evil: :evil:

_________________
Taki mój kramik z różnościami


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AoS dyskusje ogólne
PostNapisane: 17 lut 2018, o 20:27 
Pseudo-Macka

Dołączył(a): 13 lut 2006, o 10:10
Posty: 116
Lokalizacja:
hmmm... zagrałem kilka bitew w to cudo zwane AoS i nie widzę innego rozwiązania.
To jest gra ogromnych hord piechoty. nic innego nie ma prawa bytu w tej grze...

Co do... ma mnie przekonać do wzięcia Frostlorda za 460 punktów ktory w przyplywie szczescia moze zadac maksymalnie jakie 57 ran.. i ma 13 ran z save'm na 3+

zamiast za 540 2 oddzialow grotow po 60 modeli z lukami ? gdzie mam 120 strzalow z 66% procentową szansą na trafienie i 120 ran i do tego oddzial z bravem na poziomie 10!

średnio w grze na 1500 wystawiamy jakieś 100 ran w armii... a tych punktach mam 5 oddziałów grotow z lukami po 60 modeli i jeszcze miejsce na bohatera sic!! dostaje 300 strzalow i 300 ran w armii... nie ma opcji by cokolwiek wytrwało taki ostrzał... :/ i nie pomogą żadne scenariusze itp...

Gdzie jest sens brania behemothow itp oddziałow?

_________________
Sarkazm- ponieważ strzelanie do idiotów jest zakazane


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AoS dyskusje ogólne
PostNapisane: 17 lut 2018, o 20:54 
Wielka Ośmiornica
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 maja 2006, o 17:10
Posty: 1521
Lokalizacja: WG
Systemy: wfb,wh40k
sens... scenariusze w których by wygrać musisz mieć bohaterów bo tylko oni punktują, taki Frostlord zdejmuje Twojego bohatera zapewne na 2+ do tego punktuje i przegrałeś... nie ważne czy wyczyścisz stół czy nie, przegrałeś

oddziałami takich goblinów jeśli już znajdziesz się w zasięgu wszystkimi modelami to np treelerdowi z przerzutem sv zadasz 1 ranę... 120 strzałów to 1 rana przy sv 2+... mając 5 oddziałów to 2,5 rany na turę... dalej pisać?

Drycha się cieszy z takich oddziałów bardzo, albo tzeench z zasadami że każdy model w oddziale dostaje mortala na np 4+

_________________
potrzebujesz znaczników / wzorników wg własnego zamysłu albo podstawki wszelkiej miary i mieście się to w polu 200x300mm, daj znać, pomożemy po przystępnej cenie :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AoS dyskusje ogólne
PostNapisane: 17 lut 2018, o 21:57 
Pseudo-Macka

Dołączył(a): 13 lut 2006, o 10:10
Posty: 116
Lokalizacja:
Hehe super rozumiem co piszesz ale 1 rana nie sądzę... 120 ataków 66% trafia srednio
Czyli 80 z czego zrani na 5+ jakieś 25 statystycznie. Save na 3+ sądzę że wejdzie coś więcej niż 1 rana...

Gram druga bitwę przeciwko 40 skinkom i FL znika chwilą moment...

Moze i scenariusz coś uratuje ale jest 1 z tego co widziałem gdzie potrzebujesz Hero lub behemotha...

_________________
Sarkazm- ponieważ strzelanie do idiotów jest zakazane


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AoS dyskusje ogólne
PostNapisane: 17 lut 2018, o 22:48 
Wielka Ośmiornica
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 maja 2006, o 17:10
Posty: 1521
Lokalizacja: WG
Systemy: wfb,wh40k
dokładnie jak napisałem 120 ataków... trafia 80, rani 26, sv może być i 3+ (choć bez tarczy jakoś nie sądzę żeby był) to prawie 9 ran tyle że przerzut to... już 3 rany. Jakby te tarczę jednak miał to już szanse spadają do dokładnie 0,75 rany na turę. Gdy strzelasz przeciwko przeciwnikom którzy mają sv 2+ zadajesz z wesołej gromadki 120 modeli statystycznie 4,5 rany, nawet fulminatora nie zdejmiesz czy khurnota jeśli ktoś rzuci tarczę (oni chyba 5 ran mają). Niestety matematyka nie kłamie, teraz jeszcze musisz mieć 120 modeli w zasięgu. Ile mają gobliny? max 20"? kharadroni zaczną czystkę od boku tej formacji i będzie ciężko Ci im oddać. Taka wada teorii. Zagraj tym i udowodnij miażdzycielskość.

scenariusz jeden ale grany chyba na każdym turnieju właśnie by wymusić niejako posiadanie różnorodności.

_________________
potrzebujesz znaczników / wzorników wg własnego zamysłu albo podstawki wszelkiej miary i mieście się to w polu 200x300mm, daj znać, pomożemy po przystępnej cenie :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AoS dyskusje ogólne
PostNapisane: 18 lut 2018, o 00:22 
Pseudo-Macka

Dołączył(a): 13 lut 2006, o 10:10
Posty: 116
Lokalizacja:
daleko mi do grania czymś takim:) wręcz przeciwnie nie znoszę takich oddziałów, ale statystycznie mój FL nie ma jak się oprzeć czemuś takiemu.
ale już sie dwa razy boleśnie przekonałem, że 40 skinów anihiluje mi FL z savem na 2+ w 2 rundy....
nie wspomnę, że po 1 ostrzale jego użyteczność bojowa jest połowiczna.

Będę ciągnął tą dyskuję bo chcę byś mnie przekonał, że 40 modeli skinków za 200 punktów jest gorsze od FL za 460... :D

Może to jednak wynika z tego, że:
1. ze slanem to ja se nie poczaruję nie ważne co bym nie zrobił...
2. Nie miałem sposobności przetrzebić solidnie skinów. teleportują się i wycofują z każdego combatu...


Cytuj:
Zagraj tym i udowodnij miażdzycielskość.


Jak widzisz Kard marzę o tym by to się nie sprawdziło więc piszę bo mam za sobą może z 10 bitew a Wy pewnie więcej.

_________________
Sarkazm- ponieważ strzelanie do idiotów jest zakazane


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AoS dyskusje ogólne
PostNapisane: 18 lut 2018, o 01:16 
Prawie jak Kraken
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lis 2011, o 19:57
Posty: 1125
Systemy: AoS, Wolsung
1. Zacznij grać na scenariusze :D
2. Wystawiaj więcej mamutów :)

_________________
W każdym moim zwycięstwie jest pot i krew poświęceń..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AoS dyskusje ogólne
PostNapisane: 18 lut 2018, o 14:40 
Pseudo-Macka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 maja 2017, o 16:47
Posty: 126
Lokalizacja: Łódź/Zgierz
Systemy: AoS
-Ironjawz - 2000
Poznam także: FoW/TANKS, BloodBowl, WH40k
1. Graj tylko scenariusze ;) Losując przed rozgrywką poprzez rzut kośćmi
2. Przyjdź zagrać do ŁDK z innymi armiami i innymi ludźmi - bardzo dużo się zmieni w spojrzeniu na grę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AoS dyskusje ogólne
PostNapisane: 19 lut 2018, o 15:38 
Pseudo-Macka

Dołączył(a): 13 lut 2006, o 10:10
Posty: 116
Lokalizacja:
Do tej pory musiałem się mocno ograniczyć w tym czym grałem by Młodzian ogarnął w końcu te lizaki... ale teraz już nie będzie taryfy ulgowej :) pojedziemy z mamutami jak powinno to wyglądać.

Scenariusz graliśmy ale zawsze ograniczaliśmy się (ze względów nauki) do pierwszego, który dla statecznej gwardii saurusów i slanna był idealnym planem...

Zobaczymy co będzie dalej. Plan na następną bitwę obejmuje 1500 i w niej 2 huskardów na mamutach z sępami, 3 dwójki Mournfang pack i 2 trójki Yheteesów. Zobaczymy co z tego będzie. I co ważne losowanie scenariusza.

Jeśli macie jakiś inny koncept ma BCRy na 1500 to dajcie znać. Póki proxujemy mogę testować...

_________________
Sarkazm- ponieważ strzelanie do idiotów jest zakazane


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AoS dyskusje ogólne
PostNapisane: 19 lut 2018, o 16:10 
Pseudo-Macka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 maja 2017, o 16:47
Posty: 126
Lokalizacja: Łódź/Zgierz
Systemy: AoS
-Ironjawz - 2000
Poznam także: FoW/TANKS, BloodBowl, WH40k
Pierwszy scenariusz jest najgorszy :D Możecie też zagrać każdy po kolei, żeby zobaczyć jak mocno zmienia się cała gra. Do tej pory testowaliście mechanikę tak naprawdę - pierwszy scenariusz to taki bij, zabij - nie wiele w tym taktyki i raczej kości mają sporo do powiedzenia. Pozostałe to inna bajka. Na przykład:

Duality of Death - zmieni podejście do wagi jednostek, tutaj punktują tylko bohaterzy i behemoty, a reszta ma ich bronić.
Starstrike - tu z kolei pouczycie się pozycjonowania jednostek na stole i przede wszystkim hamowania się przed biegnięciem przed siebie. Nie wiesz gdzie spadną meteoryty, więc nie możesz skoncentrować się na konkretnej części stołu, ani słać wszystkiego na przód
Scorched Earth - tutaj już w ogóle macie sporo do przemyślenia. Czy spalić znacznik wroga i biec dalej, czy może go utrzymywać i zabierać co turę punkty? Oddać jeden swój by przejąć dwa przeciwnika przy zgrabnym rozegraniu? I tak dalej :P

Moim zdaniem najlepiej żebyście rozegrali teraz każdy po jednym razie i później losowali :) Szczególnie, że jedna rozpiska może być fantastyczna na jedne scenariusze i tragiczna na inne


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AoS dyskusje ogólne
PostNapisane: 20 lut 2018, o 21:51 
Pseudo-Macka

Dołączył(a): 13 lut 2006, o 10:10
Posty: 116
Lokalizacja:
Dobra a co z secenariuszem Total Conquest. Nie mam oddziałow po 20 modeli. Czy starczy że na koniec tury mam po prostu więcej modeli niż przeciwnik? Czy opcja więcej modeli niż przeciwnik działa tylko wtedy gdy jest przeciwnik w 6 calach A jak go nie ma to muszę mieć oddział 20 modelu?

_________________
Sarkazm- ponieważ strzelanie do idiotów jest zakazane


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AoS dyskusje ogólne
PostNapisane: 20 lut 2018, o 21:58 
Prawie jak Kraken
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lis 2011, o 19:57
Posty: 1125
Systemy: AoS, Wolsung
To jest tak, że jak masz duży oddział ponad 20 figurek, wtedy wystarczy że nawet jeden model z tego oddziału jest w zasięgu objectiwu i już zdobywasz punkty, nawet jeśli przeciwnik ma więcej modeli, ale oddział liczy poniżej 20. Jeśli żaden z oddziałów nie ma 20 modeli, lub więcej, wtedy punkty zdobywa ten, który ma więcej figurek. :)

_________________
W każdym moim zwycięstwie jest pot i krew poświęceń..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AoS dyskusje ogólne
PostNapisane: 20 lut 2018, o 22:04 
Pseudo-Macka

Dołączył(a): 13 lut 2006, o 10:10
Posty: 116
Lokalizacja:
Oki czyli jakąś szansa jest :)
Thx

_________________
Sarkazm- ponieważ strzelanie do idiotów jest zakazane


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 3 z 4   [ Posty: 69 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
cron


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
610nm Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL