Zmień rozmiar tekstu


Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 7   [ Posty: 122 ]
Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Kwestia zasad AOS
PostNapisane: 4 lip 2015, o 12:41 
SysAdmin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 mar 2011, o 14:12
Posty: 2831
Lokalizacja: Łódź
Systemy: WFB,NST,FoW,Infinity
Chyba warto zacząć.

1. Jak to k*wa jest że nie limitów górnych jednostek. Mam 40 savagy to wystawie sobie ich za 1 unit?
2. Tomb kingi maja tylko 2 listy?

_________________
Tylko umarli widzieli koniec wojny ... .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kwestia zasad AOS
PostNapisane: 4 lip 2015, o 13:45 
Wielka Ośmiornica
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lut 2007, o 19:10
Posty: 1632
Lokalizacja: Zgierz
Systemy: WFB
2.WE i VC też mają 2 listy, reszty nie czytałem
1.tak k*wa, tak jest właśnie

Moje pytanie:
Jako że od ostatnich MW meta się nie zmieniła w sumie wcale, rozumiem że gramy tradycyjnie 2+1k? Bo jeśli mamy faktycznie mieć końcówkę września i pierwszy master na te zasady to... oddajmy ten przywilej chyba komuś innemu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kwestia zasad AOS
PostNapisane: 4 lip 2015, o 14:18 
Wielka Ośmiornica
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 maja 2006, o 17:10
Posty: 1515
Lokalizacja: WG
Systemy: wfb,wh40k
ale MW są w wfb a to jest AoS. Jakby nie patrzeć to nie to samo 8)

Euru, wystawiasz nawet i 100, to po to żeby mieli szanse ze smokami:lol:

moim zdaniem, nie ma punktów, nie ma limitów jednostek; taka gra to nie gra turniejowa, ba, nawet nie towarzyska.

_________________
potrzebujesz znaczników / wzorników wg własnego zamysłu albo podstawki wszelkiej miary i mieście się to w polu 200x300mm, daj znać, pomożemy po przystępnej cenie :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kwestia zasad AOS
PostNapisane: 7 lip 2015, o 18:09 
Kałamarnica
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 kwi 2012, o 15:06
Posty: 948
Lokalizacja: Łódź
Systemy: AoS:
- DoT 4000pkt
A mnie się bardzo podoba, jestem na tak proste zasady, limity pkt jakoś się ogarnie.

Edit: Jednak mi się nie podoba, myślałem że to ma być oddzielna gra :roll:


Ostatnio edytowano 18 lip 2015, o 19:53 przez Skarab, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kwestia zasad AOS
PostNapisane: 18 lip 2015, o 14:58 
Prawie jak Kraken
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lis 2011, o 19:57
Posty: 1116
Systemy: AoS, Wolsung
Grał już ktoś w Sigmara, albo planuje zrobić pokazówkę np w ŁDKu?

_________________
W każdym moim zwycięstwie jest pot i krew poświęceń..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kwestia zasad AOS
PostNapisane: 18 lip 2015, o 20:14 
Prawie jak Kraken

Dołączył(a): 6 lip 2010, o 23:23
Posty: 1215
Tak - u nas już chłopaki grali i cały czas testują.

_________________
Obrazek
Posiadamy pełną ofertę GW, Italeri, Excel, Wamod i Magnesy.eu
http://www.facebook.com/KGBMarauder
http://www.facebook.com/StagrafStudio
http://wargamesmat.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kwestia zasad AOS
PostNapisane: 18 lip 2015, o 21:41 
Prawie jak Kraken
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lis 2011, o 19:57
Posty: 1116
Systemy: AoS, Wolsung
I jakie wrażenia? Sam bym popatrzył jak to wygląda, albo i zagrał nawet ;)

_________________
W każdym moim zwycięstwie jest pot i krew poświęceń..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kwestia zasad AOS
PostNapisane: 26 sie 2015, o 11:44 
Meduza

Dołączył(a): 10 lip 2015, o 15:25
Posty: 72
W pewnych okolicznościach przyrody - kończy się noc grania (godzina 5-6 rano) niby można by w coć zagarć (piwo jeszcze jest) ale już nie można się popisać zbytnią lotnością umysłu (trochę już piwa w organizmie mieszka) - AOS to gra idealna. W innych okolicznościach też tragedii nie ma.

_________________
pietras404 napisał(a):
Wargaming - wspólne zamówienia lodówek :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kwestia zasad AOS
PostNapisane: 22 gru 2016, o 08:20 
SysAdmin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 mar 2011, o 14:12
Posty: 2831
Lokalizacja: Łódź
Systemy: WFB,NST,FoW,Infinity
Kwestia sylvaneth woods
http://wellofeternitypl.blogspot.com/20 ... p.html?m=1

1. Przeciwnik musi miec lasy zeby je przyzwac I musi to byc citadel wildwood, Bo wazne sa nieomijalne drzewa
2. Takze zwykle lasy nie daja Nic sylvanetom.

To tam na przyszly turniej Aos. Wydaje mi sie ze kolega ostatnio troche naginal zasady ta armia.

_________________
Tylko umarli widzieli koniec wojny ... .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kwestia zasad AOS
PostNapisane: 22 gru 2016, o 12:04 
Plankton

Dołączył(a): 22 gru 2016, o 11:49
Posty: 1
Lokalizacja: Kraków
Systemy: Age of Sigmar
To może ja się przywitam - cześć :)

Fajnie wiedzieć, że coś się u Was z AoS związanego dzieje.
Jako, że zostałem przywołany to się pojawiam i dorzucę swoje trzy grosze.

Dobrze jest się przed bitwą umówić co jest "lasem" a co "sylvaneth wyldwood" bo to jednak całkiem różne rzeczy (ale szczerze mówiąc nie wiem czemu ktoś miałby nie grając sylvanethami podrzucać na stół wyldwood xD)
Zwykły las nie daje sylvanethom nic czego nie dawałby innym armiom - najczęsciej +1 cover save i ewentualnie blokowanie LOS i linii szarży. Nie mgoą się do niego teleportować, nie ma on żadnych specyficznych zasad bo i nie ma osobnego scrolla dla "lasu". Takowy istnieje tylko dla "wyldwood".

W razie czego, w miarę możliwości chętnie podepnę się pod każdą dyskusję związaną z zasadami i graniem w AoS - gram regularnie, w zasadzie co tydzień i z różnymi problemami zasad się już spotkałem ;)

Miłego dnia zyczę!
W.

_________________
http://wellofeternitypl.blogspot.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kwestia zasad AOS
PostNapisane: 22 gru 2016, o 12:53 
SysAdmin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 mar 2011, o 14:12
Posty: 2831
Lokalizacja: Łódź
Systemy: WFB,NST,FoW,Infinity
Chodzi o to, że w klubie nie mam citadel wood. Wiec jak ktoś sobie chce je wystawiać jako sylvaneth to musi sobie je przyniesc na turniej. Nasze placki lasowe to zwykle lasy:P I tez tak rozumiem, że sylvaneth wood to poprostu model, chcesz nim grać i wykorzystywać jego przegiętość to sobie kup:P

_________________
Tylko umarli widzieli koniec wojny ... .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kwestia zasad AOS
PostNapisane: 22 gru 2016, o 15:00 
Prawie jak Kraken
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lis 2011, o 19:57
Posty: 1116
Systemy: AoS, Wolsung
W tym wypadku mam podobne zdanie, co Euru :)

_________________
W każdym moim zwycięstwie jest pot i krew poświęceń..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kwestia zasad AOS
PostNapisane: 22 gru 2016, o 19:11 
Wielka Ośmiornica
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lut 2007, o 19:10
Posty: 1632
Lokalizacja: Zgierz
Systemy: WFB
Jako że mam WE i niejako to może mnie dotyczyć, pytanie

A- wystarczy mieć las o obrysie citadel wood (z podobnego materialu co nasze placki)
B- Wystarczy żywiczny odlew bez/z drzewami
C- Musi być oryginalny citadel wood z drzewami

Z czego wynika tu problematyka?
Chodzi o rozmiar tego lasu czy o to że jest jakiś "inny"? Wchodzić do niego nie można czy jak?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kwestia zasad AOS
PostNapisane: 22 gru 2016, o 19:15 
SysAdmin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 mar 2011, o 14:12
Posty: 2831
Lokalizacja: Łódź
Systemy: WFB,NST,FoW,Infinity
B C z dzrewami najlepiej

_________________
Tylko umarli widzieli koniec wojny ... .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kwestia zasad AOS
PostNapisane: 22 gru 2016, o 19:41 
Prawie jak Kraken
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lis 2011, o 19:57
Posty: 1116
Systemy: AoS, Wolsung
Chodzi o to, że fizyczne drzewka na tym lasku dają LOSa a poza tym ograniczają także ustawianie modeli, poprzez swoją fizyczną obecność.

_________________
W każdym moim zwycięstwie jest pot i krew poświęceń..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kwestia zasad AOS
PostNapisane: 22 gru 2016, o 20:55 
SysAdmin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 mar 2011, o 14:12
Posty: 2831
Lokalizacja: Łódź
Systemy: WFB,NST,FoW,Infinity
BTW.

Są nowe FAQ.

Ring of immortalilty okrojony (trzeba mieć reinforcment points na niego).
https://www.warhammer-community.com/201 ... of-sigmar/


Wiecie gdzie znależć koszt tego lasu sylvanethow? Wydaje mi sie że powinno byc w GH ale jakoś nie mogę znaleźć.

_________________
Tylko umarli widzieli koniec wojny ... .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kwestia zasad AOS
PostNapisane: 22 gru 2016, o 21:14 
Mięczak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2016, o 14:58
Posty: 31
Systemy: AOS, Mordheim, Wolsung
Poznam także: Malifaux
Euru napisał(a):
Wiecie gdzie znależć koszt tego lasu sylvanethow? Wydaje mi sie że powinno byc w GH ale jakoś nie mogę znaleźć.


Tutaj: https://www.games-workshop.com/resource ... wer_PB.pdf


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kwestia zasad AOS
PostNapisane: 11 sty 2017, o 18:07 
Wielka Ośmiornica
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 maja 2006, o 17:10
Posty: 1515
Lokalizacja: WG
Systemy: wfb,wh40k
widział kto gdzieś może jakąś tabelę z rozmiarami podstawek pod modele już nie produkowan czyli cały TK i abbysal terror od VC

_________________
potrzebujesz znaczników / wzorników wg własnego zamysłu albo podstawki wszelkiej miary i mieście się to w polu 200x300mm, daj znać, pomożemy po przystępnej cenie :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kwestia zasad AOS
PostNapisane: 11 sty 2017, o 18:18 
Prawie jak Kraken
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lis 2011, o 19:57
Posty: 1116
Systemy: AoS, Wolsung
Chyba takowej nie ma, skoro nadal oficjalna wykładnia GW jest taka, że rozmiar się nie liczy :)

_________________
W każdym moim zwycięstwie jest pot i krew poświęceń..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kwestia zasad AOS
PostNapisane: 11 sty 2017, o 22:04 
SysAdmin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 mar 2011, o 14:12
Posty: 2831
Lokalizacja: Łódź
Systemy: WFB,NST,FoW,Infinity
wiesz co powtarzalo sie to na wishliscie na GH ver2. , wiec może pod koniec roku sie pokaźe.

_________________
Tylko umarli widzieli koniec wojny ... .


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 7   [ Posty: 122 ]
Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
610nm Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL