Zmień rozmiar tekstu


Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 2   [ Posty: 31 ]
Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Spuść łomot Pietrasowi - 101 Pozyskanie Danych
PostNapisane: 28 sty 2016, o 19:45 
Wielka Ośmiornica
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 wrz 2012, o 08:31
Posty: 2012
Lokalizacja: Łódź
Systemy: OiM, Infinity
Cytuj:
Rozdział pierwszy - Atak w Strefie Niczyjej

Gdy zabrzmiał alarm, Ojciec-Oficer Mueller przeprowadzał właśnie rutynową kontrolę systemów w Centrum Bezpieczeństwa. Niemal w tej samej chwili jego comlog otworzył priorytetowy kanał łączności z oficerem stojącym na straży w klasztornej krypcie.

Przed oczami ukazał mu się Sierżant Zakonny Ostermann. Dookoła obrazu pojawiła się seria ikon potwierdzających tożsamość, poziom dostępu i kod enkrypcji kanału komunikacyjnego. Na twarzy żołnierza PanOceanii widać było zdenerwowanie.

- Sir! Relikt się nagle aktywował! Zaczął wyświetlać obraz wyglądający na mapę i nadawać sygnały w nieznanym języku!

Wiadomość była tak zaskakująca, że Ojciec-Oficer Mueller zapomniał skarcić podwładnego, za nazwanie reliktem obcego artefaktu, który od wielu lat w tajemnicy był przechowywany w Krypcie klasztoru Strelsau. Sieć bezpieczeństwa natychmiast przekazała obraz z kamer umieszczonych w Krypcie, to co zobaczył potwierdzało raport. Zainicjował protokoły Kodu Czerwonego, które odizolowały Kryptę wraz ze znajdującym się w niej oddziałem ochrony, a następnie przesłał link do obrazu z sieci kamer do Opata – Pułkownika Fursta. Wyglądało na to, że zakon Krzyżacki ponownie przejmie wiodącą role w planach Pana...

Trzy godziny później, w pośpiechu stworzono taktyczną grupę, której celem było udanie się do miejsca wskazanego przez Relikt: nieokreślony punkt w dżungli w samym środku NiemandsZone, w sercu terytorium wroga. Coś zostało tam aktywowane, powodując nagłe przebudzenie obcego artefaktu w klasztornej krypcie. Brak było jakichkolwiek danych o naturze fenomenu, ale cokolwiek to było, musiało być czymś ważnym.

Gdy Szef Skrzydła Lisiewicz z Zakonu Dobrzyńskiego wyjaśniał warunki desantu, w tyle sali jeden z Sierżantów Zakonnych z uwagą przyglądał się danym pozyskanym z artefaktu obcych. Siatkówkowy implant Husseina AL-Djabela wyposażony był w funkcje rejestracji danych, które zapisywały się w usuwalnym implancie ukrytym w przedramieniu. Zasłużony Fiday przeniknął do klasztoru już tydzień temu i wszystko to wydarzyło się, gdy był już bliski swojego celu – Ojca-Oficera Seiler'a... Wiedział, że nie mógł to być przypadek.

Hussain nie wiedział czemu Starzec z Góry wyznaczył jako cel oficera Krzyżaków, ale zaczynał podejrzewać, że był to tylko sposób aby znalazł się w tym miejscu w tak dogodnej chwili. Sposoby działania Starca i sekty Hassasinów były tajemnicze, ale zawsze okazywały się skuteczne. Gdy tylko odprawa się zakończy, musiał znaleźć spokojne miejsce, z którego mógłby nadać priorytetową wiadomość. To mógł być kluczowy moment w historii Paradiso.


Cytuj:
101 Pozyskanie Danych

Statek Tohaa opuścił strefę operacji nie wykryty, ani przez drony zwiadowcze Combined Army, ani przez zamaskowany transport Zakonu Dobrzyńskiego, który przybył niedługo potem. Agenci Triumwiratu napotkali duże problemy przy próbie ściągnięcia danych techno-konstruktu, gdyż technologia podstacji została zmieniona przez T'zechi tak, aby była zupełnie inna od systemów używanych obecnie przez Tohaa. Jednakże cel został osiągnięty. Zwrócili uwagę ludzi. Plan Triumwiratu wszedł w drugą fazę.

Dzięki zaawansowanemu, niewykrywalnemu transportowcowi PanOceanii, niezauważony przez sieć bezpieczeństwa Combined Army, oddział Zakonu Krzyżackiego dokonał desantu. Dzięki temu specjaliści zakonni mogli w spokojny sposób pracować nad techno-konstruktami obcych. Przynajmniej do przybycia sekty Hassassin Bahram. Haqqislamiści nie posiadając niewykrywalnych promów, nie mogli polegać na skrytości, wybrali więc prędkość. Szybkie promy desantowe z ogromną prędkością przebiły sieć Combined Army, spadając niczym grom w okolicy nowo odkrytych techno-konstruktów.

Zanim Krzyżacy zdołali zareagować, Hussain Al-Djabel „przebudził się” ze swojego przebrania i zaczął siać zniszczenie w szeregach PanOceanii. Krzyżacy jednak nie byli grupą żółtodziobów, ale weteranami zaprawionymi w bitwach na Paradiso. Przyzwyczajeni do widoku śmierci nie stracili zimnej krwii. Ojciec-Oficer Seiler błyskawicznie podzielił swój oddział, zostawiając jedną grupę w centralnym pomieszczeniu z techno-konstruktem, a z drugą wyprowadził kontratak na lądujących Hassassinów. Obie grupy zderzyły się niczym nieujarzmione siły natury, dwie różne religie, dwie różne filozofie walki. Niepowstrzymana siła Krzyżaków, kontra profesjonalna efektywność Hassassinów... To mogłaby być scena z zupełnie innych czasów.

Jednakże nie było czasu, aby delektować się walką. Każda ze stron miała swoje cele, a operatorzy EVO już krzyczeli przez komunikatory o zbliżających się siłach Combined Army.

Ojciec-Oficer Seiler nie tracił czasu. Broniąc się dzielnie przed atakami Fidaya, wydał specjalistom rozkaz odwrotu z pozyskanymi danymi. Reszta rycerzy miała w tym czasie ich ubezpieczać przed atakami Hassassinów. Misja miała priorytet.

Wkróce potem Hussain Al-Djabel czyścił szpony swojej rękawicy o płaszcz martwego Ojca-Oficera Seilera. Rycerze Krzyżaccy walczyli dobrze, ale... no cóż, nie dość dobrze. Hussain obserwował znikający za horyzontem prom PanOceanii wraz z cennym ładunkiem. Częściowe zwycięstwo. Hassassini osiągnęli swoje cele, ale nie byli w stanie pozyskać wszystkich danych zgromadzonych w techno-konstrukcie. Ich specjaliści nie mieliby dość czasu aby ściągnąć wszystkie dane przed przybyciem wojsk EI. Oddział Hassassinów musiał natychmiast się wycofać. Będą musieli znaleźć kogoś, kto będzie w stanie odszyfrować informacje, które pozyskali.


Obrazek


>> 101 << Pozyskanie Danych


Planeta Paradiso. Ludzie wykryli słaby sygnał o nieznanej sygnaturze, zawierający dane o obcej strukturze, emitowany z ziemi niczyjej. Celem misji jest zbadanie źródła sygnału i zebranie jak najwięcej informacji.

Streszczenie Misji

1. Należy wejść specjalistą w b2b z dowolnym Techno Urządzeniem i dokonać jego analizy, aby wykryć w którym Techno Urządzeniu znajdują się pełne dane.

2. Należy wejść specjalistą w b2b z Techno Urządzeniem zawierającym pełne dane i je pozyskać.

3. Należy specjalistą posiadającym dane dokonać transferu poprzez SatLink. Każdy wrogi Haker może próbować zablokować transfer. Przyjazny EVO repeater albo model z Baggage może ten transfer ułatwić.

4. Udany transfer danych kończy grę.

Cele Misji

Strona A i Strona B
1. Przeanalizować Techno-urządzenie (każde Techno-urządzenie daje maksymalnie 1OP dla każdej strony).

2. Pozyskanie Danych Obcych (2OP dla każdej strony, której się to powiedzie).

3. Udane przesłanie Danych Obcych przez Sat-Link (2OP).

4. Jeżeli Dane Obcych nie zostały pozyskane, to zhakowanie transferu przez Sat-Link (1OP za każdą udaną próbę hakowania).

!UWAGA! - za punkt 2. - Pozyskanie Danych Obcych i punkt 4. - hakowanie transferu, można uzyskać łącznie maksymalnie 2OP

Zatem maksymalna ilość OP za ten scenariusz to 7OP.

Punktacja kampanijna

+1PK za zwycięstwo - w tym scenariuszu zwycięzcą jest gracz, który przesłał dane obcych, niezależnie od zdobytych OP!!! Możliwe zatem jest, że zwycięzcą będzie gracz z mniejszą ilością OP!!!
+1PK za zwycięstwo z Pietras404;
+1PK za zdobycie przynajmniej 4OP;
+1PK za zdobycie 7OP;

Siły

Strona A: 300 punktów, można wystawić SpecOpsa (0XP - słownie zero XP);

Strona B: 300 punktów, można wystawić SpecOpsa (0XP - słownie zero XP);


Rozmieszczenie

Strona A i strona B
Obaj gracze rozstawiają się po przeciwnych stronach stołu, do 12” od krawędzi.

Użycie umiejętności Mechanized Deployement jest niedozwolone.

Aby ustawić model z umiejętnością Infiltracja poza strefą swojego rozstawienia, należy wykonać udany rzut na PH-6. Aby ustawić go na stronie przeciwnika, należy do zwykłych modyfikatorów obowiązujących w takim wypadku dodać modyfikator -6.

Aby ustawić model z umiejętnością Impersonation poza strefą własnego rozstawienia, należy wykonać udany rzut na WIP-6. Aby ustawić taki model w strefie rozstawienia przeciwnika, należy wykonać rzut na WIP-9.

W razie niepowodzenia należy wprowadzić efekty zgodne z zasadami.


Zalecany Teren

Misja powinna odbywać się w dżungli, więc zalecana jest duża ilość terenów rodzaju: Swamp, Woods, Jungle, Dense Jungle - z zasadami z podręcznika.
Zlecane są skały z zasadą np. Low Mountain.
Jako budynki zalecane są jedynie ruiny.


Obrazek


Zasady specjalne scenariusza

Rozmiar stołu: 48” x 48”.

Zespół Pozyskujący
Dane Obcych pozyskać mogą tylko modele posiadające umiejętności Engineer albo Hacker. Modele z G:Servant, oraz jednostki z Repeater nie mogą wykonywać tego zadania.


Nieprecyzyjny Cel
W strefie operacji znajdują się trzy Techno-urządzenia, ale tylko jedno z nich zawiera pełne Dane Obcych. Pozostałe dwa Techno-urządzenia posiadają jednakże niepełne, ale nadal ważne dane. Mogą również wskazać, które z Techno-urządzeń posiada pełną informację.

Aby przeanalizować Techno-urządzenie i dowiedzieć się czy posiada ono Dane Obcych, model będący w kontakcie podstawką, musi wykonać Short Skill rozkazu i jeżeli posiada umiejętność Engineer wykonać udany rzut na WIP, jeżeli posiada z kolei umiejętność Hacker wykonać udany rzut na WIP-6. W razie sukcesu, należy wykonać rzut na tabelę:

1D20 WYNIK
1-4 Techno-urządzenie posiada Dane Obcych
5-10 Dane Obcych znajdują się w Techno-urządzeniu najbliższym do tego. Jeżeli badane jest Techno-urządzenie środkowe, to parzysty rzut oznacza urządzenie po prawej stronie gracza, a nieparzysty po lewej.
11-20 Dane Obcych znajdują się w Techno-urządzeniu najdalszym do tego. Jeżeli badane jest Techno-urządzenie środkowe, to parzysty rzut oznacza urządzenie po prawej stronie gracza, a nieparzysty po lewej.


Gdy Techno-urządzenie zawierające Dane Obcych zostanie zlokalizowane, jest ono wspólne dla obu graczy i nie ma więcej konieczności rzucania na powyższą tabelę przy analizowaniu kolejnych Techno-urządzeń.

Techno-urządzenia umieszczane są na stole zgodnie z mapką. Jedno na środku stołu, dwa pozostałe po obu stronach – 4” od boku i 4” od środka stołu. Oba po przeciwnych stronach.

Techno-urządzenia muszą być reprezentowane prze Alien Tech marker, albo scenerię odpowiedniej wielkości (podstawka około 40mm).


Pozyskanie Danych Obcych
Aby pozyskać Dane Obcych, model będący w kontakcie podstawką z odpowiednim Techno-urządzeniem musi wykonać Short Skill rozkazu i jeżeli posiada zdolność Engineer wykonać udany rzut na WIP albo jeżeli posiada zdolność Hacker wykonać udany rzut na WIP-6. W przypadku niepowodzenia, gracz może ponawiać rzut tak wiele razy ile ma do dyspozycji Rozkazów. Dane pozyskać może dowolna ilość Inżynierów i Hakerów, ale za pozyskanie danych można zdobyć maksymalnie 2OP na stronę.

Jeżeli model będący w posiadaniu danych zginie lub straci przytomność, należy go pozostawić na stole. Dowolny inny Inżyner/Hacker będący w kontakcie podstawkami z martwą/nieprzytomną figurką może od niej pozyskać Dane Obcych wydając Short Skill rozkazu i wykonując rzuty jak powyżej. Pozyskane Dane w ten sposób również zapewniają Objective Points.

Gracz, który stracił Dane Obcych, może je oczywiście ponownie pozyskać z Techno-urządzenia.


Transfer przez Sat-Link
Aby przesłać Dane Obcych przez Sat-Link, model z umiejętnością Engineer lub Hacker, będący w ich posiadaniu, musi wydać Entire Order Skill i wykonać udany rzut na WIP-6.

Z powodu geograficznych i środowiskowych warunków, Dane Obcych nie mogą zostać przesłane w trakcie pierwszej Tury Gry.


Hakowanie Sat-Link
Wszyscy Hakerzy przeciwnika dostają ARO Hakowanie Sat-Link, przy każdej próbie transferu przez Sat-Link. Wykonuje się rzut FtF ze specjalistą transferującym dane. Haker wykorzystuje swój WIP. Udane zhakowanie Sat-Link, blokuje transfer danych, a specjalista, który próbował transferu, nie może ponawiać prób aż do swojej następnej Aktywnej Tury. Oczywiście inny specjalista, który też pozyskał Dane Obcych, może nadal spróbować je przetransferować w tej samej Turze.

Efekty hakowania nie kumulują się. Nawet jeżeli hakowało 3 Hakerów i każdy odniósł sukces, gracz zyskuje 1 OP za Hakowanie Sat-Linku, a zablokowany specjalista może znowu próbować w następnej Turze.


Kodowanie Danych Obcych
Aby zakodować Dane Obcych, Inżynier/Haker je posiadający, musi wejść w kontakt podstawkami z sojuszniczym, ciągle aktywnym modelem posiadającym wposażenie EVO repeater albo Baggage. Dane zostają zakodowane automatycznie bez wydawania rozkazu ani Short Skilla.

Gdy Dane Obcych są zakodowane, Inżynier/Haker może podejmować próby Transferu przez Sat-Link bez ujemnych modyfikatorów, a więc na WIP. Dodatkowo, każdy wrogi Haker próbujący zablokować Transfer Danych posiada modyfikator -3 do swojego WIP.


Koniec Misji

Scenariusz kończy się pod koniec Tury Gracza, w trakcie której dokonano Transferu Danych Obcych lub na stole nie ma możliwość dokonania takiego Transferu przez obu graczy.


Obrazek


Uwagi!

- Często zapominana jest zasada, że po udanym zhakowaniu przesyłania danych, dany specjalista nie może w tej samej turze ponownie próbować przesyłać danych. Dlatego tak istotne stają się jednostki z bagażem, które ułatwiają przesyłanie danych.

- Przypominam, że jednostka z zasadą Specialist Troop (np. większość Dire Foes), może wypełniać cele misji na zasadach inżyniera, ale z dodatkowym modyfikatorem -3 przy wypełnianiu celów misji.

- Misja nie ma określonej ilości tur - gramy do czasu udanego przesłania danych albo do momentu, gdy żaden z graczy nie ma fizycznej możliwości przesłania tych danych.

- Dlaczego 0XP! To oburzające! - Z misji na misję ilość XP do wydania będzie się zwiększać. Jak to w kampaniach często bywa ;).

_________________
Obrazek


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Spuść łomot Pietrasowi - 101 Pozyskanie Danych
PostNapisane: 29 sty 2016, o 18:37 
Wielka Ośmiornica
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 wrz 2012, o 08:31
Posty: 2012
Lokalizacja: Łódź
Systemy: OiM, Infinity
Ktoś chętny na grę w najbliższą niedzielę?

_________________
Obrazek


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Spuść łomot Pietrasowi - 101 Pozyskanie Danych
PostNapisane: 29 sty 2016, o 21:55 
Mątwa
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 sie 2015, o 12:32
Posty: 334
Lokalizacja: Łódź
Systemy: Infinity, LotR BC
Jam jest na grę chętny, lecz zmieniam frakcję (w trakcie) i tę partię grałbym Kombinatem, którym kampanii całej nie rozegram. Jeśli negocjacje się powiodą to nową nacją bym mógł około 250 pkt poza Paradisio zagrać np. do ReyQowej ligi ;)
Jeśli znajdzie się ktoś chętny na 101 to mogę ustąpić dla dobra kampanii ;)

_________________
Sygmaa... i wszystko jasne.


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Spuść łomot Pietrasowi - 101 Pozyskanie Danych
PostNapisane: 4 lut 2016, o 17:00 
Mięczak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 mar 2014, o 18:47
Posty: 34
Lokalizacja: Łódź
Systemy: INFINITY "straszny początek" :)
Pietras !!!

Chciałbym cię oficjalnie wyzwać na spuszczenie łomotu w tą niedzielę to jest 7.01.2016.

1) Czy jest to możliwe ?
2) Czy będziesz wyrozumiały dla moich bardzo miernych umiejętności oraz sporych brakach w wiedzy odnośnie zasad ?

Pozdrawiam i czekam na odpowiedz.


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Spuść łomot Pietrasowi - 101 Pozyskanie Danych
PostNapisane: 4 lut 2016, o 18:23 
Wielka Ośmiornica
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 wrz 2012, o 08:31
Posty: 2012
Lokalizacja: Łódź
Systemy: OiM, Infinity
Niestety przez najbliższe dwie niedziele nie ma mnie w Łodzi. Więc jest to niemożliwe. Ale może kto inny z Tobą może zagrać w tę niedzielę?

_________________
Obrazek


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Spuść łomot Pietrasowi - 101 Pozyskanie Danych
PostNapisane: 4 lut 2016, o 20:02 
Mięczak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 mar 2014, o 18:47
Posty: 34
Lokalizacja: Łódź
Systemy: INFINITY "straszny początek" :)
ok


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Spuść łomot Pietrasowi - 101 Pozyskanie Danych
PostNapisane: 5 lut 2016, o 21:44 
Mątwa
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 sie 2015, o 12:32
Posty: 334
Lokalizacja: Łódź
Systemy: Infinity, LotR BC
Ja bardzo chętnie zagram :D
Scenariusz i punkty są mi obojętne - daj znać na co masz ochotę. Paradisio, ITS, YAMS, mordobicie bez ograniczeń...

_________________
Sygmaa... i wszystko jasne.


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Spuść łomot Pietrasowi - 101 Pozyskanie Danych
PostNapisane: 27 lut 2016, o 13:38 
Mięczak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 mar 2014, o 18:47
Posty: 34
Lokalizacja: Łódź
Systemy: INFINITY "straszny początek" :)
Pietras , Orłacieniu
Chciałbym w tą niedziele czyli 28-02 najlepiej od 10:00 rozegrać partyjkę z serii "spuść łomot".
Niestety jest male ale ... tzn może się przytrafić rano telefon i niestety będę musiał do pracy jechać i automatycznie nie pojawię się w LDK'u .
Co wy na to ?


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Spuść łomot Pietrasowi - 101 Pozyskanie Danych
PostNapisane: 27 lut 2016, o 14:00 
Wielka Ośmiornica
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 wrz 2012, o 08:31
Posty: 2012
Lokalizacja: Łódź
Systemy: OiM, Infinity
Ja niestety niedzielę mam zajętą. Na pewno na miejscu będzie Azurix - patrz temat:

viewtopic.php?f=104&t=5395

_________________
Obrazek


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Spuść łomot Pietrasowi - 101 Pozyskanie Danych
PostNapisane: 28 lut 2016, o 19:07 
Mątwa
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 sie 2015, o 12:32
Posty: 334
Lokalizacja: Łódź
Systemy: Infinity, LotR BC
Ja dopiero wróciłem ze szkolenia (warto było), a na forum nie zaglądałem nawet, bo wątpiłem, że ktokolwiek będzie chciał grać ;)

W tym tygodniu mam popołudniowe zmiany, więc do 13:30 mogę grać np.: u mnie w domu.

_________________
Sygmaa... i wszystko jasne.


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Spuść łomot Pietrasowi - 101 Pozyskanie Danych
PostNapisane: 5 mar 2016, o 08:45 
Mięczak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 mar 2014, o 18:47
Posty: 34
Lokalizacja: Łódź
Systemy: INFINITY "straszny początek" :)
Witam, czy znajdzie się chętny na 101 z nowicjuszem w tą niedzielę (6.03) ???


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Spuść łomot Pietrasowi - 101 Pozyskanie Danych
PostNapisane: 5 mar 2016, o 09:44 
Mątwa
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 sie 2015, o 12:32
Posty: 334
Lokalizacja: Łódź
Systemy: Infinity, LotR BC
Mniejsze zło i ReyQ będą ze mną w ŁDK. Z Tobą będzie czwórka - coś wymyślimy :D

_________________
Sygmaa... i wszystko jasne.


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Spuść łomot Pietrasowi - 101 Pozyskanie Danych
PostNapisane: 5 mar 2016, o 09:54 
Mięczak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 mar 2014, o 18:47
Posty: 34
Lokalizacja: Łódź
Systemy: INFINITY "straszny początek" :)
10:00 ?


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Spuść łomot Pietrasowi - 101 Pozyskanie Danych
PostNapisane: 5 mar 2016, o 19:22 
Mątwa
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 sie 2015, o 12:32
Posty: 334
Lokalizacja: Łódź
Systemy: Infinity, LotR BC
10:00 mam być w ŁDK z Mniejszym złem. Sobozaku - gramy! Na 101 nie mam nadal modeli, ale grę na 200-300pkt bardzo chętnie do ReyQoligi i Kampanii Flamestrike (oficjalna otwarta interaktywna kampania ze stroną online) coś zagram. Jakie punkty i jaki scenariusz? ITS, YAMS, czy 20x20 (wydrukowałem, są proste i dobre dla początkujących).

_________________
Sygmaa... i wszystko jasne.


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Spuść łomot Pietrasowi - 101 Pozyskanie Danych
PostNapisane: 5 mar 2016, o 19:55 
Mięczak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 mar 2014, o 18:47
Posty: 34
Lokalizacja: Łódź
Systemy: INFINITY "straszny początek" :)
ok gramy 300pkt.


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Spuść łomot Pietrasowi - 101 Pozyskanie Danych
PostNapisane: 5 mar 2016, o 20:48 
Mięczak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 15:52
Posty: 22
Lokalizacja: Łódź
Systemy: Infinity,Lotr
ja mam modeli tylko na 200 pkt bo niestety figurki utkneły gdzies po drodze z hiszpani :P


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Spuść łomot Pietrasowi - 101 Pozyskanie Danych
PostNapisane: 5 mar 2016, o 20:55 
Mątwa
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 sie 2015, o 12:32
Posty: 334
Lokalizacja: Łódź
Systemy: Infinity, LotR BC
Zatem ja z Sobozakiem gramy 300, a MniejszeZło z ReyQ 200. :) Co robimy, jeśli miejsca nie będzie? :P Jest w Łodzi jakiś lokal, w którym mogli byśmy zagrać w niedzielę w Infi?
Ewentualnie na czwartym piętrze ŁDK w holu stoją stoły, które nam spokojnie wystarczą. Jedynie trzeba będzie przed obcymi figurek pilnować :D

_________________
Sygmaa... i wszystko jasne.


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Spuść łomot Pietrasowi - 101 Pozyskanie Danych
PostNapisane: 5 mar 2016, o 20:58 
Mięczak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 mar 2014, o 18:47
Posty: 34
Lokalizacja: Łódź
Systemy: INFINITY "straszny początek" :)
jakoś sobie poradzimy .... a co my będziemy grać bo ja na 101 jestem naszykowany (a myślałem nad tym rozstawieniem MAAAsę czasu :) ) ???


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Spuść łomot Pietrasowi - 101 Pozyskanie Danych
PostNapisane: 5 mar 2016, o 21:05 
Mątwa
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 sie 2015, o 12:32
Posty: 334
Lokalizacja: Łódź
Systemy: Infinity, LotR BC
101 nam nie umknie ;) Gdy tylko dotrą moje modele, bezzwłocznie je złożę i będę chciał przejąć te dane by nie wpadły w Wasze (niepowołane) ręce!
Proponuję losowy scenariusz z pakietu yams, albo 20x20. Wylosujemy na miejscu i zobaczymy co wyjdzie :) Rozpiski do nich nie muszą być specjalnie pod ich względem układane, a specjaliści mają zdecydowanie mniejszą rolę. Proponuję nasze starcia przeprowadzić na wyspie Flamia, gdzie chcę walczyć ku chwale Tohaa!

_________________
Sygmaa... i wszystko jasne.


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Spuść łomot Pietrasowi - 101 Pozyskanie Danych
PostNapisane: 5 mar 2016, o 21:40 
Meduza
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 wrz 2015, o 18:02
Posty: 51
Systemy: LotR,Hobbit,WFB
Poznam także: Infinity,FT
Banzai !!! śmierć gajinom :) (tylko modele muszą przybyć :( )


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 2   [ Posty: 31 ]
Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Możesz rozpoczynać nowe wątki
Możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
610nm Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL