Zmień rozmiar tekstu


Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 3   [ Posty: 43 ]
Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Spuść łomot Pietrasowi - Paradiso 2016
PostNapisane: 27 sty 2016, o 20:39 
Wielka Ośmiornica
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 wrz 2012, o 08:31
Posty: 2012
Lokalizacja: Łódź
Systemy: OiM, Infinity
Obrazek

Incydenty na Paradiso. Hist. nazwa nadana serii wydarzeń i konfrontacji, które w efekcie doprowadziły do kontaktu Ludzkości z Tohaa Trinomial oraz odnowiły wrogą aktywność Combined Army w Teatrze Działań Paradiso.

[Cytat z Uniwersalnego Słownika Conciliarnego, edycja uproszczona, Manaheim, Concilium Prima]



Jak obiecałem, tak oto niniejszym prezentuję propozycję zabawy z Paradiso na rok 2016:

Spuść Łomot Pietrasowi!


1. Celem jest rozruszanie grania towarzyskiego, więc zabawa opiera się o gry luźne, rozgrywane w dowolnym miejscu i czasie z dowolnymi przeciwnikami. Możliwe zatem jest dołączenie do zabawy graczy z różnych miast i miejsc w Polsce. Istotne tylko, aby mieli sparingpartnera.


2. Gramy lekko zmodyfikowane scenariusze Paradiso, które każdorazowo będą pojawiały się na tym forum jako oddzielne tematy. Postaram się umieszczać przynajmniej jeden scenariusz w miesiącu.


3. Po każdej grze gracze przesyłają raport z końcową punktacją do prowadzącego - czyli mnie!


4. Za rozegrane gry przyznawane będą punkty kampanijne. Wyniki, oparte na tych punktach, będą zebrane w tabeli.

a) Punkty gracz zbiera oddzielnie dla każdej frakcji, którą gra. Tzn. jeżeli gracz w scenariuszu 101 zagra Alephem, a w scenariuszu 102 PanOceanią - to w tabeli wyników taki gracz pojawi się dwukrotnie, z dwiema różnymi punktacjami. Oznacza to, że ktoś kto ma multum czasu, może prowadzić kampanie dwiema różnymi frakcjami i grać dwa razy częściej. Za jedną frakcję uważa się frakcję ogólną i wszelkie jej sektorówki - więc można sektorówkami w ramach danej frakcji grać wymiennie.

b) Punkty kampanijne za dany scenariusz dają dodatkowe XP na wydanie w kolejnych scenariuszach - szczegóły znajdą się w tabeli wyników.

c) Każdy scenariusz będzie przeze mnie analizowany i w scenariuszu podane będą warunki uzyskania punktów kampanijnych. Ogólna zasada będzie następująca:
+1 PK (Punkt Kampanijny) za wygranie scenariusza z Pietras404 (nazwa zabawy zobowiązuje);
+1 PK za wygranie scenariusza przynajmniej 2 OP (Objective Points);
+1 PK za zdobycie połowy OP za dany scenariusz;
+1 PK za zdobycie kompletu OP za dany scenariusz;

d) Ponieważ za wygranie z moją skromną osobą przysługuje dodatkowy punkt, to pierwszeństwo gry ze mną mają osoby, z którymi rozegrałem najmniej spotkań.

e) Punkty przysługują tylko za pierwszą rozegraną grę w dany scenariusz dla każdej prowadzonej frakcji.


5. Scenariusze z Paradiso wymagają zazwyczaj dość specyficznego budowania armii, więc do proksowania proszę podejść dość liberalnie, ale proszę również o szacunek dla przeciwnika i nie proksowanie połowy armii oraz proksowanie modelami do Infinity.


6. Scenariusze nie będą zamykane, więc jeżeli ktoś będzie chciał dołączyć do zabawy w samym środku, to może spokojnie rozgrywać wcześniejsze scenariusze, a ja wyniki takich bitew umieszczę w tabelce. Można grać z osobami, które już wcześniej rozegrały dany scenariusz, ale wyniki dla tych osób nie będzie liczony (chyba że rozpoczną grę inną frakcją).


7. Na zakończenie być może będą nagrody - jakaś przyszywka, może paczka chipsów, ewentualnie pełny pomalowany stół do Infinity ;) - wszystko zależy od wielu czynników, głównie od pieniędzy.


8. I najważniejsze - całość proszę traktować jako zabawę i podejść do kampani na luzie. Ponieważ nie będę mógł weryfikować każdej rozegranej bitwy, proszę o uczciwe raportowanie wyników (nawet jeżeli bitwa skończyła się wynikiem 0:0 ;) ) i fairplay.


9. Zasady powyższe mogą ulec zmianom, gdyby okazało się w trakcie zabawy, że coś ewidentnie nie działa.


10. W Paradiso najemnicy są dopuszczeni w armiach ogólnych (nie sektorówkach), oprócz Combined Army i Tohaa.

Jako, że nie wszyscy mają podręcznik Paradiso, to uściślenie dotyczące najemników.
- Combined Army i Tohaa w listach ogólnych mogą korzystać jedynie z Armando 'Le Muet'. W sektorówkach nie mogą korzystać nawet z niego.
- Najemnicy mogą być używani jedynie w rozpiskach frakcji ogólnych (nie sektorowych), wyjątkiem są najemnicy znajdujący się w liście danej sektorówki oraz Warcorzy.
- Warcorzy w sektorówkach mają AVA 1, w listach ogólnych można korzystać z ich AVA najemniczego, czyli AVA 2, ale nie łącznie tylko zamiennie. Tzn. można ich wziąć maksymalnie dwóch.
- Poza tym następujące frakcje nie mogą korzystać z następujących najemników (za podręcznikiem Paradiso):
Aleph - Avicenna, Bashi Bazouks, Highlander Caterans, McMurrough, Miyamoto Musashi, Senor Massacre, Yuan Yuan;
PanOceania - Highlander Caterans, Valerya Gromoz;
Haqqislam - Highlander Caterans;
Yu Jing - Kempeitai, Senor Massacre, Yuan Yuan;
- Poza tym:
Druze Shock Team nie mogą występować razem w liście z Highlanerami i/lub Hassasinami;
Scarface & Cordelia nie mogą występować w liście zawierającej Highlanerów.


11. Gracz zobowiązany jest poinformować przeciwnika o frakcji i sektorówce jaką zamierza grać przed spotkaniem się na grę (przed tworzeniem rozpisek).

12. Punkty XP muszą zostać wydane przed grą, gracz zobowiązany jest poinformować przeciwnika o tym w jaki sposób i na co wydał swoje punkty doświadczenia przed rzutem na inicjatywę.

__________________________________________________________________________

Zasady Wydawania XP

Ogólne zasady:

- Punkty doświadczenia (XP) wydajemy przed każdą misją oddzielnie. Tzn. np. w misji 103 możemy wydać XP zupełnie inaczej niż wydaliśmy je w misji 102, wydajemy je od nowa.

- Jeżeli kupujemy zdolność, specjalizacje itp., które mają poziomy (Level) to aby kupić wyższy poziom należy najpierw wykupić wszystkie niższe.

- Za XP można kupić SpecOpsa albo specjalizację wojskową - XP na te dwie rzeczy są wspólne i można je pomiędzy nie rozdzielać dowolnie.


SpecOps

XP na SpecOpsa wydajemy według zasad z Paradiso, które zaimplementowane są w Infinity Army, więc ich tutaj przedstawiać nie będę.


Specjalizacje Wojskowe

Wydajemy zgodnie z tabelką:
Obrazek

- Można wybrać jedną specjalizację - jedną kolumnę, chyba że się wykupiło Logistic Specialisation, która pozwala kupować poziomy z dodatkowych specjalizacji.

- Koszt po lewej stronie dotyczy danego poziomu. Więc np. sumaryczny koszt poziomu 2 danej specjalizacji to 2XP (koszt poziomu 1)+ 5XP (koszt poziomu 2)= 7XP

Mobile Reserve Speciality
Level 1 - Przy tworzeniu listy armii można wydać o 5 punktów armijnych więcej niż jest napisane w scenariuszu;
Level 2 - Przy tworzeniu listy armii można wydać o 10 punktów armijnych więcej niż jest napisane w scenariuszu. Kumulatywne z poprzednim poziomem, a więc razem to już 15 punktów armijnych więcej;
Level 3 - Przy tworzeniu listy armii można wydać o 10 punktów armijnych więcej niż jest napisane w scenariuszu. Kumulatywne z poprzednimi poziomami, a więc razem to już 25 punktów armijnych więcej;

Logistic Speciaity
Level 1 - można kupować poziomy w jednej dodatkowej specjalizacji (jak widać tak naprawdę ten poziom nic nie daje - bonusy zaczynają się od poziomu drugiego);
Level 2 - można kupować poziomy w jednej dodatkowej specjalizacji (kumulatywne z poprzednim poziomem, więc razem można kupować poziomy w dwóch dodatkowych specjalizacjach). Dodatkowo można wydać o 1 więcej SWC, niż wynika to z zasad.
Level 3 - można kupować poziomy w jednej dodatkowej specjalizacji (kumulatywne z poprzednimi poziomami, więc razem można kupować poziomy w trzech dodatkowych specjalizacjach). Dodatkowo można wydać o 1 więcej SWC, niż wynika to z zasad (a więc łącznie z poziomem 2, to już 2 SWC więcej).

Support Force Speciality
Level 1 - można zwiększyć o 1 AVA jednej jednostki;
Level 2 - można zwiększyć o 1 AVA jednej jednostki, innej niż wybrana z poziomu 1;
Level 3 - można zwiększyć o 1 AVA jednej jednostki, innej niż wybrana z poziomu 1 i poziomu 2;

Psi-Ops Speciality
Level 1 - poziom Retreat zwiększa się o 5% do 80% strat;
Level 2 - wszystkie modele gracza posiadają V:courage;
Level 3 - wszystkie modele są odporne na efekty znacznika Retreat;

Immediate Deployement Speciality
Level 1 - +3 do WIP porucznika w czasie rzutu na Inicjatywę;
Level 2 - +3 do WIP porucznika w czasie rzutu na Inicjatywę, kumulatywne z poprzednim poziomem, a więc razem to +6 do WIP;
Level 3 - niezależnie od rzutu na Inicjatywę i od tego kto posiada Deployement, gracz z tym poziomem wybiera stronę stołu;

Intelligence Speciality
Level 1 - Przeciwnik przed grą musi poinformować czy ma w rozpisce modele z Airborne Deployement (bez szczegółów - tylko mam/nie mam);
Level 2 - Przeciwnik przed grą musi poinformować czy ma w rozpisce modele z Holoprojektorem, Impersonacją i z Hidden Deployement (bez szczegółów - tylko mam/nie mam dla każdej z tych umiejętności);
Level 3 - Przed fazą rozstawienia, przeciwnik musi pokazać pełną listę jednostek. Przeciwnik pokazuje tylko listę, nie musi mówić, co znajduje się pod poszczególnymi znacznikami, pod jakimi modelami ukryte są Holoecha itp. Przeciwnik nie musi wskazywać też porucznika w przypadku, gdy na stole jest więcej modeli z tej samej jednostki i z takim samym wyposażeniem jak porucznik. Np. Pietras ma porucznika w postaci Devy z Devabotem - przeciwnik widział jego listę i wie, że porucznikiem jest Deva z Devabotem. Jednakże Pietras ma w liście druga Devę z Devabotem i po wystawieniu na stół tych dwóch jednostek, Pietras nie musi zdradzać przeciwnikowi, która z tych dwóch Dev jest faktycznym porucznikiem.


Dziennikarze - Journalist Lx

- Jeżeli dany gracz na koniec poprzedniej misji (według kolejności kampanijnej) posiadał żywego i przytomnego dziennikarza, to w kolejnej misji każdy poziom specjalizacji Logistic staje się na jedną misję tańszy o 1XP za Journalist L1 i o 2 XP za Journalist L2 - liczy się tylko jeden dziennikarz o najwyższym poziomie. Np. na koniec misji 102 Pietras posiadał na stole aktywnego Thamyris (Journalist L2), więc w misji 103 (i tylko w tej misji oraz tylko grając ALEPHEM) Pietras za specjalizację Logistic zapłaci następującą ilość XP: L1 = 0XP; L2 = 3XP; L3 = 7XP; L4 = 12XP itd.


Combined Army i Tohaa

- Jako że frakcje te nie mogą wystawić dziennikarzy, to przyjmuje się, że frakcje te posiadają Logistic Spec. Level 1 za darmo.
__________________________________________________________________________

MedVac

Zasadę wykorzystujemy w scenariuszach, w których utrata SpecOpsa powoduje utratę punktów. Aby skorzystać z tej zasady, SpecOps musi zakończyć grę w stanie Unconscious. Po zakończonej grze wykonujemy rzut o trudności wyznaczonej przez poniższą tabelką, jeżeli uzyskamy sukces, to traktujemy SpecOpsa jakby grę zakończył w stanie Normalnym i nie tracimy za niego punktów.

Wybieramy kolumnę zgodną z frakcją i linię zgodną z modelami, które na koniec gry są w stanie normalnym (nie w stanie Null).
Doctor - na stole na koniec gry, gracz posiada model z umiejętnością Doctor nie w stanie Null.
Paramedic - na stole na koniec gry, gracz posiada model z umiejętnością Paramedic nie w stanie Null.
-- - brak powyższych modeli na stole na koniec gry lub modele te są w stanie Null.

Kategoria Ariadna i Morats Haqqislam Inne frakcje
Doctor 15 16 15
Paramedic 15 12 12
-- 14 9 9



Cubevac

Zasadę wykorzystujemy w scenariuszach, w których utrata SpecOpsa powoduje utratę punktów. Aby skorzystać z tej zasady, SpecOps musi zakończyć grę w stanie Dead i jednocześnie posiada charakterystykę Cube. Z zasady można również skorzystać, gdy SpecOps wszedł w stan Dead w wyniku powyższego rzutu na MedVac. Po zakończonej grze wykonujemy rzut o trudności wyznaczonej przez poniższą tabelką, jeżeli uzyskamy sukces, to traktujemy SpecOpsa jakby grę zakończył w stanie Normalnym i nie tracimy za niego punktów.

Wybieramy kolumnę zgodną z frakcją i linię zgodną z modelami, które na koniec gry są w stanie normalnym (nie w stanie Null).
Doctor i Baggage - na stole na koniec gry, gracz posiada model z umiejętnością Doctor i model z umiejętnością Baggage nie w stanie Null.
Doctor - na stole na koniec gry, gracz posiada model z umiejętnością Doctor nie w stanie Null.
Baggage - na stole na koniec gry, gracz posiada model z umiejętnością Baggage nie w stanie Null.
-- - brak powyższych modeli na stole na koniec gry lub modele te są w stanie Null.

Kategoria PanOceania Yu Jing Haqqislam Nomads Shasvastii Aleph Inne frakcje
Doctor i Baggage 15 16 15 15 15 20* 15
Doctor 12 12 14 13 12 20* 12
Baggage 11 10 9 10 9 20* 9
-- 2 2 2 2 4 20* 2

Uwaga* - SpecOps Alephu po grze przeciwko Combined Army lub jej sektorówce nie może skorzystać z CubeVac, z powodu strachu przed skażeniem EI.
__________________________________________________________________________


Obrazek


Scenariusze:

Rozdział 1 - Atak w Strefie Niczyjej
101 - Pozyskanie Danych

102 - Aktywacja i triangulacja
103 - Zająć Centrum!

Rozdział 2 - Władcy Marionetek
201 - Zasadzka w Dżungli ; 202 - Ukryty Świadek

Pula nagród:
Luty - Znacznik rozkazu porucznika
Obrazek

Marzec- 5 x znacznik pierwszej grupy bojowej
Obrazek

Kwiecień- 5 x znacznik pierwszej grupy bojowej
Obrazek

Lipiec- 4 x Command Token
Obrazek

_________________
Obrazek


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Spuść łomot Pietrasowi - Paradiso 2016
PostNapisane: 27 sty 2016, o 22:50 
Mątwa
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 sie 2015, o 12:32
Posty: 334
Lokalizacja: Łódź
Systemy: Infinity, LotR BC
Aumajfakinggad! Będzie się działo! :D
Bardzo chętnie zagram w niedzielę ;)

_________________
Sygmaa... i wszystko jasne.


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Spuść łomot Pietrasowi - Paradiso 2016
PostNapisane: 31 sty 2016, o 16:33 
Wielka Ośmiornica
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 wrz 2012, o 08:31
Posty: 2012
Lokalizacja: Łódź
Systemy: OiM, Infinity
Dzisiaj rozegraliśmy z Orlacieniem pierwszą, inauguracyjną bitwę kamapnii. Niestety Orlacień nie spuścił mi łomotu. Wynik to:

Pietras (Aleph) vs. Orlacien (Combined Army) - 7:0;

Co daje mi 3PK, i zostawia Orlacienia z 0PK.

_________________
Obrazek


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Spuść łomot Pietrasowi - Paradiso 2016
PostNapisane: 31 sty 2016, o 17:48 
Plankton
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 sie 2015, o 11:21
Posty: 1
Systemy: Infinity
Oto kilka fotek z rozgrywki dnia 31.01.2016.
http://zapodaj.net/0c56c452deda9.jpg.html
http://zapodaj.net/44273c4c8f86f.jpg.html
http://zapodaj.net/72224e494e1e0.jpg.html
http://zapodaj.net/112859ab4d538.jpg.html
http://zapodaj.net/2d5213bbfe74c.jpg.html


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Spuść łomot Pietrasowi - Paradiso 2016
PostNapisane: 31 sty 2016, o 21:04 
Wielka Ośmiornica
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 wrz 2012, o 08:31
Posty: 2012
Lokalizacja: Łódź
Systemy: OiM, Infinity
Dodano do regu:

Cytuj:
10. W Paradiso najemnicy są dopuszczeni w armiach ogólnych (nie sektorówkach), oprócz Combined Army i Tohaa.

_________________
Obrazek


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Spuść łomot Pietrasowi - Paradiso 2016
PostNapisane: 1 lut 2016, o 19:32 
Wielka Ośmiornica
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 wrz 2012, o 08:31
Posty: 2012
Lokalizacja: Łódź
Systemy: OiM, Infinity
Dodano:

Cytuj:
Jako, że nie wszyscy mają podręcznik Paradiso, to uściślenie dotyczące najemników.
- Combined Army i Tohaa w listach ogólnych mogą korzystać jedynie z Armando 'Le Muet'. W sektorówkach nie mogą korzystać nawet z niego.
- Najemnicy mogą być używani jedynie w rozpiskach frakcji ogólnych (nie sektorowych), wyjątkiem są najemnicy znajdujący się w liście danej sektorówki oraz Warcorzy.
- Warcorzy w sektorówkach mają AVA 1, w listach ogólnych można korzystać z ich AVA najemniczego, czyli AVA 2, ale nie łącznie tylko zamiennie. Tzn. można ich wziąć maksymalnie dwóch.
- Poza tym następujące frakcje nie mogą korzystać z następujących najemników (za podręcznikiem Paradiso):
Aleph - Avicenna, Bashi Bazouks, Highlander Caterans, McMurrough, Miyamoto Musashi, Senor Massacre, Yuan Yuan;
PanOceania - Highlander Caterans, Valerya Gromoz;
Haqqislam - Highlander Caterans;
Yu Jing - Kempeitai, Senor Massacre, Yuan Yuan;
- Poza tym:
Druze Shock Team nie mogą występować razem w liście z Highlanerami i/lub Hassasinami;
Scarface & Cordelia nie mogą występować w liście zawierającej Highlanerów.

_________________
Obrazek


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Spuść łomot Pietrasowi - Paradiso 2016
PostNapisane: 14 lut 2016, o 10:19 
Wielka Ośmiornica
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 wrz 2012, o 08:31
Posty: 2012
Lokalizacja: Łódź
Systemy: OiM, Infinity
Pojawił się ranking.

_________________
Obrazek


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Spuść łomot Pietrasowi - Paradiso 2016
PostNapisane: 16 lut 2016, o 20:18 
Wielka Ośmiornica
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 wrz 2012, o 08:31
Posty: 2012
Lokalizacja: Łódź
Systemy: OiM, Infinity
Powoli powstaje skrót zasad wydawania XPków

_________________
Obrazek


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Spuść łomot Pietrasowi - Paradiso 2016
PostNapisane: 16 lut 2016, o 21:48 
Mątwa
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 sie 2015, o 12:32
Posty: 334
Lokalizacja: Łódź
Systemy: Infinity, LotR BC
Gdyby przyszły już do mnie odpowiednie modele Mógłbym zacząć 101 nową frakcją :) Teraz użyłbym sześciu zamienników z LotRa :P

_________________
Sygmaa... i wszystko jasne.


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Spuść łomot Pietrasowi - Paradiso 2016
PostNapisane: 17 lut 2016, o 10:35 
Wielka Ośmiornica
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 wrz 2012, o 08:31
Posty: 2012
Lokalizacja: Łódź
Systemy: OiM, Infinity
Jeżeli Twój przeciwnik nie ma nic przeciwko, to graj!

Dodano:

Cytuj:
Zasady Wydawania XP

Ogólne zasady:

- Punkty doświadczenia (XP) wydajemy przed każdą misją oddzielnie. Tzn. np. w misji 103 możemy wydać XP zupełnie inaczej niż wydaliśmy je w misji 102, wydajemy je od nowa.

- Jeżeli kupujemy zdolność, specjalizacje itp., które mają poziomy (Level) to aby kupić wyższy poziom należy najpierw wykupić wszystkie niższe.

- Za XP można kupić SpecOpsa albo specjalizację wojskową - XP na te dwie rzeczy są wspólne i można je pomiędzy nie rozdzielać dowolnie.


SpecOps

XP na SpecOpsa wydajemy według zasad z Paradiso, które zaimplementowane są w Infinity Army, więc ich tutaj przedstawiać nie będę.


Specjalizacje Wojskowe

Wydajemy zgodnie z tabelką:
Obrazek

- Można wybrać jedną specjalizację - jedną kolumnę, chyba że się wykupiło Logistic Specialisation, która pozwala kupować poziomy z dodatkowych specjalizacji.

- Koszt po lewej stronie dotyczy danego poziomu. Więc np. sumaryczny koszt poziomu 2 danej specjalizacji to 2XP (koszt poziomu 1)+ 5XP (koszt poziomu 2)= 7XP


Dziennikarze - Journalist Lx

- Jeżeli dany gracz na koniec poprzedniej misji (według kolejności kampanijnej) posiadał żywego i przytomnego dziennikarza, to w kolejnej misji każdy poziom specjalizacji Logistic staje się na jedną misję tańszy o 1XP za Journalist L1 i o 2 XP za Journalist L2 - liczy się tylko jeden dziennikarz o najwyższym poziomie. Np. na koniec misji 102 Pietras posiadał na stole aktywnego Thamyris (Journalist L2), więc w misji 103 (i tylko w tej misji oraz tylko grając ALEPHEM) Pietras za specjalizację Logistic zapłaci następującą ilość XP: L1 = 0XP; L2 = 3XP; L3 = 7XP; L4 = 12XP itd.


Combined Army i Tohaa

- Jako że frakcje te nie mogą wystawić dziennikarzy, to przyjmuje się, że frakcje te posiadają Logistic Spec. Level 1 za darmo.



PS. Wszelkie zmiany w porównaniu z podręcznikiem Paradiso są zamierzone!

_________________
Obrazek


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Spuść łomot Pietrasowi - Paradiso 2016
PostNapisane: 17 lut 2016, o 12:42 
Wielka Ośmiornica
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 wrz 2012, o 08:31
Posty: 2012
Lokalizacja: Łódź
Systemy: OiM, Infinity
Dodano:
Cytuj:
Mobile Reserve Speciality
Level 1 - Przy tworzeniu listy armii można wydać o 5 punktów armijnych więcej niż jest napisane w scenariuszu.;

Logistic Speciaity
Level 1 - można kupować poziomy w jednej dodatkowej specjalizacji (jak widać tak naprawdę ten poziom nic nie daje - bonusy zaczynają się od poziomu drugiego);

Support Force Speciality
Level 1 - można zwiększyć o 1 AVA jednej jednostki;

Psi-Ops Speciality
Level 1 - poziom Retreat zwiększa się o 5% do 80% strat;

Immediate Deployement Speciality
Level 1 - +3 do WIP porucznika w czasie rzutu na Inicjatywę;

Intelligence Speciality
Level 1 - Przeciwnik przed grą musi poinformować czy ma w rozpisce modele z Airborne Deployement (bez szczegółów - tylko mam/nie mam);

_________________
Obrazek


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Spuść łomot Pietrasowi - Paradiso 2016
PostNapisane: 18 lut 2016, o 22:10 
Mątwa
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 sie 2015, o 12:32
Posty: 334
Lokalizacja: Łódź
Systemy: Infinity, LotR BC
Na razie dwóch graczy wygląda słabo :lol:
Berseker tak się już podszkolił, że stanowi dla mnie dobrego przeciwnika w grach typu anihilacja. Niedługo zacznie ogarniać specjalistów, a ja dostanę modele kompletujące mój nowy skład Będzie się działo!
Z Sobozakiem i Lobo również wiążę duże nadzieje :)

_________________
Sygmaa... i wszystko jasne.


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Spuść łomot Pietrasowi - Paradiso 2016
PostNapisane: 18 lut 2016, o 22:11 
Kraken
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 kwi 2005, o 23:16
Posty: 4290
Systemy: FoW, Malifaux, Mordheim, Blood Bowl, Infinity
Poznam także: Full Thrust, Wolsung, SAGA, X wing
Ja już kończe przeprowadzkę i ze zdrowiem też już lepiej więc wkrótce się w to włączę.

_________________
Podstawki, makiety, objectivy, szablony i wiele innych rzeczy przydatnych do wargamingu.
http://www.reycast.pl
Strona na fb


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Spuść łomot Pietrasowi - Paradiso 2016
PostNapisane: 18 lut 2016, o 22:15 
Mątwa
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 sie 2015, o 12:32
Posty: 334
Lokalizacja: Łódź
Systemy: Infinity, LotR BC
I to mi się podoba! ^.^

_________________
Sygmaa... i wszystko jasne.


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Spuść łomot Pietrasowi - Paradiso 2016
PostNapisane: 29 lut 2016, o 19:29 
Wielka Ośmiornica
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 wrz 2012, o 08:31
Posty: 2012
Lokalizacja: Łódź
Systemy: OiM, Infinity
Pojawiła się druga misja kampanii:

viewtopic.php?f=108&t=5404

Od tej pory postaram się dorzucać co miesiąc jakąś nagrodę do puli. Wartość nagrody uzależniona będzie od ilości rozegranych gier w danym miesiącu.

Poprzedni miesiąc był słabiutki, rozegrano tylko jedną grę, więc i nagroda niewielka:

Cytuj:
Luty - Znacznik rozkazu porucznika
Obrazek

_________________
Obrazek


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Spuść łomot Pietrasowi - Paradiso 2016
PostNapisane: 20 mar 2016, o 18:13 
Wielka Ośmiornica
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 wrz 2012, o 08:31
Posty: 2012
Lokalizacja: Łódź
Systemy: OiM, Infinity
Dodano odświeżony ranking i dwa nowe punkty do regu:

Cytuj:
11. Gracz zobowiązany jest poinformować przeciwnika o frakcji i sektorówce jaką zamierza grać przed spotkaniem się na grę (przed tworzeniem rozpisek).

12. Punkty XP muszą zostać wydane przed grą, gracz zobowiązany jest poinformować przeciwnika o tym w jaki sposób i na co wydał swoje punkty doświadczenia przed rzutem na inicjatywę.


Jak nikt nie zdąży zagrać przed końcem marca w Paradiso, to nagroda znowu będzie słabiutka, więc śpieszcie się! ;)

_________________
Obrazek


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Spuść łomot Pietrasowi - Paradiso 2016
PostNapisane: 21 mar 2016, o 00:42 
Mątwa
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 sie 2015, o 12:32
Posty: 334
Lokalizacja: Łódź
Systemy: Infinity, LotR BC
Ja bym już dawno te dane zgrał sobie na mp3, ale mój inżynier utknął gdzieś po drodze z Hiszpanii...

_________________
Sygmaa... i wszystko jasne.


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Spuść łomot Pietrasowi - Paradiso 2016
PostNapisane: 21 mar 2016, o 09:34 
Wielka Ośmiornica
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 wrz 2012, o 08:31
Posty: 2012
Lokalizacja: Łódź
Systemy: OiM, Infinity
Zawsze są Proxy w takich wypadkach... ;)

_________________
Obrazek


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Spuść łomot Pietrasowi - Paradiso 2016
PostNapisane: 21 mar 2016, o 17:20 
Mątwa
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 sie 2015, o 12:32
Posty: 334
Lokalizacja: Łódź
Systemy: Infinity, LotR BC
Sześć zamienników modeli LotRowych... nawet brzmi to słabo :P

_________________
Sygmaa... i wszystko jasne.


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Spuść łomot Pietrasowi - Paradiso 2016
PostNapisane: 6 kwi 2016, o 19:41 
Wielka Ośmiornica
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 wrz 2012, o 08:31
Posty: 2012
Lokalizacja: Łódź
Systemy: OiM, Infinity
Marzec też nie obfitował w gry - znowu rozegrana była tylko jedna, tak więc znowu dorzucam bieda nagrodę do puli - 5 znaczników pierwszej grupy bojowej:

Obrazek

A do rozdania mam taaaakie super nagrody...

_________________
Obrazek


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 3   [ Posty: 43 ]
Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Możesz rozpoczynać nowe wątki
Możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
cron


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
610nm Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL