Forum Klubu Miłośników Gier Bitewnych Ośmiornica Łódzka
http://forum.osmiornica.info/

Zasady Rulez! ... czyli wyjaśnijmy sobie co nieco...
http://forum.osmiornica.info/viewtopic.php?f=108&t=4135
Strona 31 z 31

Autor:  pietras404 [ 12 maja 2016, o 14:55 ]
Tytuł:  Re: Zasady Rulez! ... czyli wyjaśnijmy sobie co nieco...

Z drugim Shikami, jeden z nich musi mieć skilla Firetea: Duo. Ale działa to tylko w sektorówce JSA albo jak masz EVO hackera i odpalony odpowiedni program.

Nie należy zapominać, że Shikami to przede wszystkim Specjalista, który jest całkiem żywotny i potrafi ukąsić.

Autor:  OriQn [ 19 maja 2016, o 22:12 ]
Tytuł:  Re: Zasady Rulez! ... czyli wyjaśnijmy sobie co nieco...

Czy wystawiając w Deployment Phase jednostki z Holoecho mogę zadeklarować, że np. jedna stoi, a dwie są w Prone?

Oraz, jak utrzymywać ich koherencję?

Autor:  pietras404 [ 20 maja 2016, o 07:57 ]
Tytuł:  Re: Zasady Rulez! ... czyli wyjaśnijmy sobie co nieco...

Nie, dodając marker (np. prone) do jednego z holoech, należy go powielić w dwóch pozostałych.

Każde z holoech, w trakcie sprawdzania koherencji, musi posiadać w swojej strefie kontroli przynajmniej jedno z pozostałych holoech.

Autor:  OriQn [ 24 maja 2016, o 14:40 ]
Tytuł:  Re: Zasady Rulez! ... czyli wyjaśnijmy sobie co nieco...

Odnośnie scenariusza Beaconland. Jedna z zasad mówi, że "Only figures, and not Markers (Camo, Impersonaor, Holo itp.) can carry the Beacon"

Jeśli więc wystawiam specjalistę jako Holo albo Camo to czy po wyjściu spod znacznika jednostka ta w ogóle nie posiada Beaconów?

Autor:  pietras404 [ 24 maja 2016, o 15:05 ]
Tytuł:  Re: Zasady Rulez! ... czyli wyjaśnijmy sobie co nieco...

Według odpowiedzi na to pytanie z roku poprzedniego, specjalista niosący Beacon nie może być markerem, również w fazie Deployment. Innymi słowy nie możesz takiego specjalisty wystawić jako marker.

Autor:  RONIN [ 2 cze 2016, o 10:15 ]
Tytuł:  Re: Zasady Rulez! ... czyli wyjaśnijmy sobie co nieco...

Szybkie pytanie: o co dokładnie chodzi z Albedo? Nie kumam sensu tego sprzętu :?

Autor:  Gość [ 2 cze 2016, o 11:00 ]
Tytuł:  Re: Zasady Rulez! ... czyli wyjaśnijmy sobie co nieco...

Bodajże modele z msv go nie widzą

Autor:  pietras404 [ 2 cze 2016, o 11:08 ]
Tytuł:  Re: Zasady Rulez! ... czyli wyjaśnijmy sobie co nieco...

Jak wyżej. Model z Albedo jest traktowany jakby był w White Noise przez pierwszą rundę gry. Oznacza to, że jest traktowany jakby był w dymie dla modeli z MSV - modele takie nie widzą żołnierza z Albedo.

Uprzedzając pytania - MSV jest "obligatory" i nie można go wyłączyć.

Autor:  RONIN [ 2 cze 2016, o 11:14 ]
Tytuł:  Re: Zasady Rulez! ... czyli wyjaśnijmy sobie co nieco...

pietras404 napisał(a):
Jak wyżej. Model z Albedo jest traktowany jakby był w White Noise przez pierwszą rundę gry. Oznacza to, że jest traktowany jakby był w dymie dla modeli z MSV - modele takie nie widzą żołnierza z Albedo.

Uprzedzając pytania - MSV jest "obligatory" i nie można go wyłączyć.


To inaczej to zrozumiałem :D
A nie przez dwie rundy?

Autor:  pietras404 [ 2 cze 2016, o 12:03 ]
Tytuł:  Re: Zasady Rulez! ... czyli wyjaśnijmy sobie co nieco...

Przez dwie tury, czyli przez jedną rundę ;) Każda runda składa się z dwóch tur graczy.

A z ciekawości jak to zrozumiałeś?

Autor:  RONIN [ 2 cze 2016, o 13:59 ]
Tytuł:  Re: Zasady Rulez! ... czyli wyjaśnijmy sobie co nieco...

pietras404 napisał(a):
Przez dwie tury, czyli przez jedną rundę ;) Każda runda składa się z dwóch tur graczy.

A z ciekawości jak to zrozumiałeś?


Że będąc w White Zone, mnie na LoFa nie mogą wziąć, ale ja tak. Tylko że Drakios nie ma żadnego MV i dlatego coś mi tu nie prażyło.

Autor:  OriQn [ 20 cze 2016, o 21:24 ]
Tytuł:  Re: Zasady Rulez! ... czyli wyjaśnijmy sobie co nieco...

Szybkie pytanie. Mogę zastopować Extream Impetusa Regular Orderem? Chodzi mi o Muttawiah :p

Autor:  pietras404 [ 21 cze 2016, o 11:06 ]
Tytuł:  Re: Zasady Rulez! ... czyli wyjaśnijmy sobie co nieco...

Z tego co pamiętam podręcznik, to nie.

Autor:  OriQn [ 23 cze 2016, o 14:25 ]
Tytuł:  Re: Zasady Rulez! ... czyli wyjaśnijmy sobie co nieco...

Hm, dobra sprawdziłem podręcznik. Wychodzi na to, że Fury: Impetous oraz Fury: Frenzy (który staje się Impetousem) można normalnie zastopować mówiąc "Anuluje". Żeby zastopować Extream Impetousa trzeba wydać Regular Order.

EDIT+Post

Kolejne pytanie. Mam obok siebie Saladyna oraz jednostkę pod Holo1 udającą Saladyna. W ich ZOC znajduje się jakiś REM. Deklaruje, że mój Haker nakłada na REM'a jakiś program pomocniczy jednak musi to robić przez Repeater, w który wyposażony jest Salladyn. Pytanie brzmi, czy w tej sytuacji muszę zdradzać przeciwnikowi, który z Salladynów jest prawdziwy w celu użycia Repeatera?

Autor:  pietras404 [ 20 lip 2016, o 17:44 ]
Tytuł:  Re: Zasady Rulez! ... czyli wyjaśnijmy sobie co nieco...

Nowy FAQ:

http://assets.infinitythegame.net/downloads/faqs/en/v1.1/faqs.pdf

Autor:  pietras404 [ 20 lip 2016, o 18:06 ]
Tytuł:  Re: Zasady Rulez! ... czyli wyjaśnijmy sobie co nieco...

Trochę zmian w zasadach (ale dlaczego przez FAQ a nie Erratę, to ja tego nie rozumiem):

Cytuj:
When a trooper enters into the Unconscious state does
this cancel the Engaged state?

The Engaged state can be cancelled when all the
adversaries of the active troop are in Null or Immobilized
states.


Cytuj:
Is the Suppressive Fire state cancelled when a trooper, in
Suppressive Fire, fails its Guts Roll?

Yes.


Cytuj:
Does the Regular Order used for a Coordinated Order
need to be from the same Combat Group as the
coordinated troopers?

Yes.


Cytuj:
Can a Fireteam declare the special maneuver: Discover +
BS Attack?

Yes.

Autor:  OriQn [ 18 sie 2017, o 00:31 ]
Tytuł:  Re: Zasady Rulez! ... czyli wyjaśnijmy sobie co nieco...

Tak sobie czytam zasady (bo coś trzeba robić o godzinie 00:30) i wpadło mi w oko takie oto zdanie odnośnie G:Servant

The Doctor/Engineer and the G: Servant trooper must declare the same Order, declaring the same Short Skills of the Order. However, it is not compulsory that they have the same target.

Czy to oznacza, że w momencie gdy np. Doktorka bandażuje takiego Lasiq'a to w tym samym momencie może również łatać padniętego Naffatuna? Jeśli tak to jest to jeden rzut na obydwu? Czy dwa oddzielne?

Strona 31 z 31 Strefa czasowa: UTC + 2
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/