Zmień rozmiar tekstu


Napisz wątekOdpowiedz Strona 31 z 31   [ Posty: 617 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 27, 28, 29, 30, 31
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Zasady Rulez! ... czyli wyjaśnijmy sobie co nieco...
PostNapisane: 12 maja 2016, o 14:55 
Wielka Ośmiornica
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 wrz 2012, o 08:31
Posty: 2012
Lokalizacja: Łódź
Systemy: OiM, Infinity
Z drugim Shikami, jeden z nich musi mieć skilla Firetea: Duo. Ale działa to tylko w sektorówce JSA albo jak masz EVO hackera i odpalony odpowiedni program.

Nie należy zapominać, że Shikami to przede wszystkim Specjalista, który jest całkiem żywotny i potrafi ukąsić.

_________________
Obrazek


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Zasady Rulez! ... czyli wyjaśnijmy sobie co nieco...
PostNapisane: 19 maja 2016, o 22:12 
Kalmar
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 maja 2013, o 22:52
Posty: 694
Systemy: Neuroshima Tactics, Infinity
Czy wystawiając w Deployment Phase jednostki z Holoecho mogę zadeklarować, że np. jedna stoi, a dwie są w Prone?

Oraz, jak utrzymywać ich koherencję?

_________________
Mój nick z forum jest dziwny. Przy rozmowie wystarczy więc Ori albo Sławek ;)
Lasiq, Lasiq what you gonna do
what you gonna do when she shoot to you?


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Zasady Rulez! ... czyli wyjaśnijmy sobie co nieco...
PostNapisane: 20 maja 2016, o 07:57 
Wielka Ośmiornica
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 wrz 2012, o 08:31
Posty: 2012
Lokalizacja: Łódź
Systemy: OiM, Infinity
Nie, dodając marker (np. prone) do jednego z holoech, należy go powielić w dwóch pozostałych.

Każde z holoech, w trakcie sprawdzania koherencji, musi posiadać w swojej strefie kontroli przynajmniej jedno z pozostałych holoech.

_________________
Obrazek


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Zasady Rulez! ... czyli wyjaśnijmy sobie co nieco...
PostNapisane: 24 maja 2016, o 14:40 
Kalmar
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 maja 2013, o 22:52
Posty: 694
Systemy: Neuroshima Tactics, Infinity
Odnośnie scenariusza Beaconland. Jedna z zasad mówi, że "Only figures, and not Markers (Camo, Impersonaor, Holo itp.) can carry the Beacon"

Jeśli więc wystawiam specjalistę jako Holo albo Camo to czy po wyjściu spod znacznika jednostka ta w ogóle nie posiada Beaconów?

_________________
Mój nick z forum jest dziwny. Przy rozmowie wystarczy więc Ori albo Sławek ;)
Lasiq, Lasiq what you gonna do
what you gonna do when she shoot to you?


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Zasady Rulez! ... czyli wyjaśnijmy sobie co nieco...
PostNapisane: 24 maja 2016, o 15:05 
Wielka Ośmiornica
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 wrz 2012, o 08:31
Posty: 2012
Lokalizacja: Łódź
Systemy: OiM, Infinity
Według odpowiedzi na to pytanie z roku poprzedniego, specjalista niosący Beacon nie może być markerem, również w fazie Deployment. Innymi słowy nie możesz takiego specjalisty wystawić jako marker.

_________________
Obrazek


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Zasady Rulez! ... czyli wyjaśnijmy sobie co nieco...
PostNapisane: 2 cze 2016, o 10:15 
Mątwa
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2013, o 17:15
Posty: 477
Systemy: Infinity, WH40K, Malifaux, NST, X-Wing
Poznam także: ITS T9728
Szybkie pytanie: o co dokładnie chodzi z Albedo? Nie kumam sensu tego sprzętu :?

_________________
Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Zasady Rulez! ... czyli wyjaśnijmy sobie co nieco...
PostNapisane: 2 cze 2016, o 11:00 
Bodajże modele z msv go nie widzą


Zgłoś post
Góra
  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Zasady Rulez! ... czyli wyjaśnijmy sobie co nieco...
PostNapisane: 2 cze 2016, o 11:08 
Wielka Ośmiornica
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 wrz 2012, o 08:31
Posty: 2012
Lokalizacja: Łódź
Systemy: OiM, Infinity
Jak wyżej. Model z Albedo jest traktowany jakby był w White Noise przez pierwszą rundę gry. Oznacza to, że jest traktowany jakby był w dymie dla modeli z MSV - modele takie nie widzą żołnierza z Albedo.

Uprzedzając pytania - MSV jest "obligatory" i nie można go wyłączyć.

_________________
Obrazek


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Zasady Rulez! ... czyli wyjaśnijmy sobie co nieco...
PostNapisane: 2 cze 2016, o 11:14 
Mątwa
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2013, o 17:15
Posty: 477
Systemy: Infinity, WH40K, Malifaux, NST, X-Wing
Poznam także: ITS T9728
pietras404 napisał(a):
Jak wyżej. Model z Albedo jest traktowany jakby był w White Noise przez pierwszą rundę gry. Oznacza to, że jest traktowany jakby był w dymie dla modeli z MSV - modele takie nie widzą żołnierza z Albedo.

Uprzedzając pytania - MSV jest "obligatory" i nie można go wyłączyć.


To inaczej to zrozumiałem :D
A nie przez dwie rundy?

_________________
Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Zasady Rulez! ... czyli wyjaśnijmy sobie co nieco...
PostNapisane: 2 cze 2016, o 12:03 
Wielka Ośmiornica
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 wrz 2012, o 08:31
Posty: 2012
Lokalizacja: Łódź
Systemy: OiM, Infinity
Przez dwie tury, czyli przez jedną rundę ;) Każda runda składa się z dwóch tur graczy.

A z ciekawości jak to zrozumiałeś?

_________________
Obrazek


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Zasady Rulez! ... czyli wyjaśnijmy sobie co nieco...
PostNapisane: 2 cze 2016, o 13:59 
Mątwa
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2013, o 17:15
Posty: 477
Systemy: Infinity, WH40K, Malifaux, NST, X-Wing
Poznam także: ITS T9728
pietras404 napisał(a):
Przez dwie tury, czyli przez jedną rundę ;) Każda runda składa się z dwóch tur graczy.

A z ciekawości jak to zrozumiałeś?


Że będąc w White Zone, mnie na LoFa nie mogą wziąć, ale ja tak. Tylko że Drakios nie ma żadnego MV i dlatego coś mi tu nie prażyło.

_________________
Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Zasady Rulez! ... czyli wyjaśnijmy sobie co nieco...
PostNapisane: 20 cze 2016, o 21:24 
Kalmar
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 maja 2013, o 22:52
Posty: 694
Systemy: Neuroshima Tactics, Infinity
Szybkie pytanie. Mogę zastopować Extream Impetusa Regular Orderem? Chodzi mi o Muttawiah :p

_________________
Mój nick z forum jest dziwny. Przy rozmowie wystarczy więc Ori albo Sławek ;)
Lasiq, Lasiq what you gonna do
what you gonna do when she shoot to you?


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Zasady Rulez! ... czyli wyjaśnijmy sobie co nieco...
PostNapisane: 21 cze 2016, o 11:06 
Wielka Ośmiornica
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 wrz 2012, o 08:31
Posty: 2012
Lokalizacja: Łódź
Systemy: OiM, Infinity
Z tego co pamiętam podręcznik, to nie.

_________________
Obrazek


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Zasady Rulez! ... czyli wyjaśnijmy sobie co nieco...
PostNapisane: 23 cze 2016, o 14:25 
Kalmar
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 maja 2013, o 22:52
Posty: 694
Systemy: Neuroshima Tactics, Infinity
Hm, dobra sprawdziłem podręcznik. Wychodzi na to, że Fury: Impetous oraz Fury: Frenzy (który staje się Impetousem) można normalnie zastopować mówiąc "Anuluje". Żeby zastopować Extream Impetousa trzeba wydać Regular Order.

EDIT+Post

Kolejne pytanie. Mam obok siebie Saladyna oraz jednostkę pod Holo1 udającą Saladyna. W ich ZOC znajduje się jakiś REM. Deklaruje, że mój Haker nakłada na REM'a jakiś program pomocniczy jednak musi to robić przez Repeater, w który wyposażony jest Salladyn. Pytanie brzmi, czy w tej sytuacji muszę zdradzać przeciwnikowi, który z Salladynów jest prawdziwy w celu użycia Repeatera?

_________________
Mój nick z forum jest dziwny. Przy rozmowie wystarczy więc Ori albo Sławek ;)
Lasiq, Lasiq what you gonna do
what you gonna do when she shoot to you?


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Zasady Rulez! ... czyli wyjaśnijmy sobie co nieco...
PostNapisane: 20 lip 2016, o 17:44 
Wielka Ośmiornica
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 wrz 2012, o 08:31
Posty: 2012
Lokalizacja: Łódź
Systemy: OiM, Infinity
Nowy FAQ:

http://assets.infinitythegame.net/downloads/faqs/en/v1.1/faqs.pdf

_________________
Obrazek


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Zasady Rulez! ... czyli wyjaśnijmy sobie co nieco...
PostNapisane: 20 lip 2016, o 18:06 
Wielka Ośmiornica
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 wrz 2012, o 08:31
Posty: 2012
Lokalizacja: Łódź
Systemy: OiM, Infinity
Trochę zmian w zasadach (ale dlaczego przez FAQ a nie Erratę, to ja tego nie rozumiem):

Cytuj:
When a trooper enters into the Unconscious state does
this cancel the Engaged state?

The Engaged state can be cancelled when all the
adversaries of the active troop are in Null or Immobilized
states.


Cytuj:
Is the Suppressive Fire state cancelled when a trooper, in
Suppressive Fire, fails its Guts Roll?

Yes.


Cytuj:
Does the Regular Order used for a Coordinated Order
need to be from the same Combat Group as the
coordinated troopers?

Yes.


Cytuj:
Can a Fireteam declare the special maneuver: Discover +
BS Attack?

Yes.

_________________
Obrazek


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Zasady Rulez! ... czyli wyjaśnijmy sobie co nieco...
PostNapisane: 18 sie 2017, o 00:31 
Kalmar
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 maja 2013, o 22:52
Posty: 694
Systemy: Neuroshima Tactics, Infinity
Tak sobie czytam zasady (bo coś trzeba robić o godzinie 00:30) i wpadło mi w oko takie oto zdanie odnośnie G:Servant

The Doctor/Engineer and the G: Servant trooper must declare the same Order, declaring the same Short Skills of the Order. However, it is not compulsory that they have the same target.

Czy to oznacza, że w momencie gdy np. Doktorka bandażuje takiego Lasiq'a to w tym samym momencie może również łatać padniętego Naffatuna? Jeśli tak to jest to jeden rzut na obydwu? Czy dwa oddzielne?

_________________
Mój nick z forum jest dziwny. Przy rozmowie wystarczy więc Ori albo Sławek ;)
Lasiq, Lasiq what you gonna do
what you gonna do when she shoot to you?


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 31 z 31   [ Posty: 617 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 27, 28, 29, 30, 31


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Możesz rozpoczynać nowe wątki
Możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
cron


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
610nm Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL