Zmień rozmiar tekstu


Napisz wątekOdpowiedz Strona 28 z 31   [ Posty: 617 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Zasady Rulez! ... czyli wyjaśnijmy sobie co nieco...
PostNapisane: 9 cze 2015, o 13:16 
Mątwa
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2013, o 17:15
Posty: 477
Systemy: Infinity, WH40K, Malifaux, NST, X-Wing
Poznam także: ITS T9728
Gregu napisał(a):
Gdzie to jest napisane?W HS jest tylko mowa o aktywnej i co się w niej dzieje.


No nigdzie :) W angielskim podręczniku... Bo...

Cytuj:
In an active turn (note: in the original version, spanish, says En turno activo y reactivo,i.e, in active and reactive turn ), the Link is broken when the Team Leader falls Unconscious, dead, or he is Sepsitorized. This break is effective as of the end of the Order in which the Leader was taken out. The Link will be automatically restored if the Leader recovers from Unconsciousness in the same turn he was downed. The Lieutenant Special Order can alternately be used to Sign Up a new Team Leader, restoring the link automatically.


Nie znam hiszpańskiego, ale 'turno activo y reactivo' chyba jest podobne jak i u nas ;)

Source: http://infinitythegame.wikispot.org/Link_Broken

Jednym słowem -> błąd tłumaczenia......

_________________
Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Zasady Rulez! ... czyli wyjaśnijmy sobie co nieco...
PostNapisane: 9 cze 2015, o 13:23 
Mątwa
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 kwi 2009, o 08:19
Posty: 252
Lokalizacja: Bełchatów
Systemy: Infinity
To dużo tłumaczy :twisted: .Oby w nowym podręczniku do HS było już wszystko potłumaczone bo takie szukanie w pięćdziesięciu miejscach na raz jest do dupy.


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Zasady Rulez! ... czyli wyjaśnijmy sobie co nieco...
PostNapisane: 10 lip 2015, o 11:34 
Meduza

Dołączył(a): 19 wrz 2011, o 08:30
Posty: 74
Pytanie: Speculative fire ma modyfikator -6. czy inne modyfikatory się kumulują czy nie?
w książce mamy napisane że się kumulują ale trochę niżej napisane jest że jak się postawi placek nie bezpośrednio na modelu to można cover, odd, czy camo olać.

Jak to rozumieć? Czy to jest tak że jak kładę placek bezpośrednio na model to się modyfikatory kumulują, a jak trochę z boku to już nie?


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Zasady Rulez! ... czyli wyjaśnijmy sobie co nieco...
PostNapisane: 13 lip 2015, o 11:31 
SysAdmin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 mar 2011, o 14:12
Posty: 2819
Lokalizacja: Łódź
Systemy: WFB,NST,FoW,Infinity
Dokładnie tak, jeśli nie celujesz w model tylko w ziemie, to nie masz dodatkowych minusów za camo, cover etc.

_________________
Tylko umarli widzieli koniec wojny ... .


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Zasady Rulez! ... czyli wyjaśnijmy sobie co nieco...
PostNapisane: 24 paź 2015, o 22:37 
Meduza

Dołączył(a): 19 wrz 2011, o 08:30
Posty: 74
Cześć, jeśli rzucam granat dymny jako special dodge w aro to czy muszę ten granat rzucić pod nogi dokładnie czy mogę go sobie cisnąć gdzie chce?


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Zasady Rulez! ... czyli wyjaśnijmy sobie co nieco...
PostNapisane: 24 paź 2015, o 22:45 
Gracz roku 2014 - WFB
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 cze 2011, o 21:43
Posty: 4140
Systemy: WFB:
High Elves - 3000pkt
Vampire Counts - 1000pkt
Wskazujesz punkt, bo przecież trzeba wyznaczyć modyfikator za zasięg, nie? Ważne jest tylko to, że Dym musi cię zasłaniać, więc nie możesz zrobić Dodge'a za pomocą Dymu, aby zasłonić kogoś innego, a siebie pozostawić na straty :wink:

_________________
Cytuj:
- Conan, what is best in life?
- To crush the enemies, see them driven before you, and hear lamentations of their woman.


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Zasady Rulez! ... czyli wyjaśnijmy sobie co nieco...
PostNapisane: 25 paź 2015, o 01:43 
Mątwa
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 sie 2015, o 12:32
Posty: 334
Lokalizacja: Łódź
Systemy: Infinity, LotR BC
Jeśli zadeklarować ARO - atak dymem, czy można rzucić nim w dowolne miejsce?
Analogicznie - ARO atak miną p.piechotną jest dozwolony? (Mina aktywuje się na koniec tury i wybucha dopiero w następnej przy jej aktywacji).

Powinniście mieć jakieś plusiki kumulatywne w nagrodę za to tłumaczenie zasad :)

_________________
Sygmaa... i wszystko jasne.


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Zasady Rulez! ... czyli wyjaśnijmy sobie co nieco...
PostNapisane: 25 paź 2015, o 01:51 
Gracz roku 2014 - WFB
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 cze 2011, o 21:43
Posty: 4140
Systemy: WFB:
High Elves - 3000pkt
Vampire Counts - 1000pkt
Trochę nie bardzo rozumiem to co napisałeś. Coś źle powiedziałem? :?

_________________
Cytuj:
- Conan, what is best in life?
- To crush the enemies, see them driven before you, and hear lamentations of their woman.


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Zasady Rulez! ... czyli wyjaśnijmy sobie co nieco...
PostNapisane: 25 paź 2015, o 09:21 
Mątwa
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 kwi 2009, o 08:19
Posty: 252
Lokalizacja: Bełchatów
Systemy: Infinity
Azurix napisał(a):
Trochę nie bardzo rozumiem to co napisałeś. Coś źle powiedziałem? :?


Tak nie do końca jasno się chyba wyraziłeś.Rzucenie dymu w ARO jako special kind of dodge wymaga aby po wygranym teście rzucenia dymu (bo przecież jest to FtF), ten blokował wszystkie LoF który szły do modelu będącego celem ataku.Więc można go rzucić w dowolne miejsce pod warunkiem że powyższe jest spełnione.A jeśli przy okazji zasłoni się kolejny model to ekstra.
A położenie miny w ARO jest możliwe tylko wtedy gdy model przeciwko któremu ją kładziemy na 100% znajdzie się w obrębie małej łezki,jest to intuitive attack (troszkę Banzaj o tym ostatnio zapomniał jak graliśmy :D ).


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Zasady Rulez! ... czyli wyjaśnijmy sobie co nieco...
PostNapisane: 25 paź 2015, o 11:59 
Wielka Ośmiornica
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 wrz 2012, o 08:31
Posty: 2012
Lokalizacja: Łódź
Systemy: OiM, Infinity
Gregu napisał(a):
Azurix napisał(a):
Trochę nie bardzo rozumiem to co napisałeś. Coś źle powiedziałem? :?


Tak nie do końca jasno się chyba wyraziłeś.Rzucenie dymu w ARO jako special kind of dodge wymaga aby po wygranym teście rzucenia dymu (bo przecież jest to FtF), ten blokował wszystkie LoF który szły do modelu będącego celem ataku.Więc można go rzucić w dowolne miejsce pod warunkiem że powyższe jest spełnione.A jeśli przy okazji zasłoni się kolejny model to ekstra.
A położenie miny w ARO jest możliwe tylko wtedy gdy model przeciwko któremu ją kładziemy na 100% znajdzie się w obrębie małej łezki,jest to intuitive attack (troszkę Banzaj o tym ostatnio zapomniał jak graliśmy :D ).



- Dym możesz rzucić w dowolne miejsce, które widzi model. FtF wynikający z Special Dodge następuje tylko wtedy, gdy tak rzucony dym przerywa LoF atakującego (lub atakujących) do modelu rzucającego dym.

- Położenie miny w ARO jest zawsze możliwe, o ile się ma LoF do aktywnej figurki - jest to jedyny warunek - str. 123 podręcznika. Intuitive Attack jest Entire Order Skillem i nie może być używany w ARO.

_________________
Obrazek


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Zasady Rulez! ... czyli wyjaśnijmy sobie co nieco...
PostNapisane: 25 paź 2015, o 12:26 
Gracz roku 2014 - WFB
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 cze 2011, o 21:43
Posty: 4140
Systemy: WFB:
High Elves - 3000pkt
Vampire Counts - 1000pkt
pietras404 napisał(a):
- Dym możesz rzucić w dowolne miejsce, które widzi model. FtF wynikający z Special Dodge następuje tylko wtedy, gdy tak rzucony dym przerywa LoF atakującego (lub atakujących) do modelu rzucającego dym.
W turze aktywnej na pewno, ale w ARO nie jest to zwykły "BS Attack", tylko "Smoke Dodge" i nie wiem czy można położyć krążka w taki sposób, aby nie przesłaniał celu :?

_________________
Cytuj:
- Conan, what is best in life?
- To crush the enemies, see them driven before you, and hear lamentations of their woman.


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Zasady Rulez! ... czyli wyjaśnijmy sobie co nieco...
PostNapisane: 25 paź 2015, o 13:30 
Wielka Ośmiornica
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 wrz 2012, o 08:31
Posty: 2012
Lokalizacja: Łódź
Systemy: OiM, Infinity
Str. 120:

Cytuj:
GRENADES:

A BS Throwing Weapon, useful at short range against groups
of enemies or obscured targets.


Smoke Grenade jest typem amunicji i aby go użyć należy skorzystać z BS Attack. Special Dodge nie jest skillem, tylko właściwością (Traitem) tego typu amunicji i nie ogranicza w żaden sposób jej użycia w ARO. Przynajmniej nic takiego nie ma w instrukcji. (A jak jest to proszę o cytat - bo zawsze mogę się mylić ;) ).

_________________
Obrazek


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Zasady Rulez! ... czyli wyjaśnijmy sobie co nieco...
PostNapisane: 25 paź 2015, o 21:07 
Gracz roku 2014 - WFB
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 cze 2011, o 21:43
Posty: 4140
Systemy: WFB:
High Elves - 3000pkt
Vampire Counts - 1000pkt
Jeśli tak mówisz, to wierzę. To co napisałem wynika z Data Sphere, gdzie poddano w wątpliwość Smoke Dodge jako BS Attack, więc cytatu ci nie podam :?

_________________
Cytuj:
- Conan, what is best in life?
- To crush the enemies, see them driven before you, and hear lamentations of their woman.


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Zasady Rulez! ... czyli wyjaśnijmy sobie co nieco...
PostNapisane: 25 paź 2015, o 22:46 
Meduza

Dołączył(a): 19 wrz 2011, o 08:30
Posty: 74
No właśnie, jeśli w aro można rzucić dym nawet 8 cali przed siebie (w kierunku przeciwnika który do nas strzela) to zmienia postać rzeczy.
Dzięki.


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Zasady Rulez! ... czyli wyjaśnijmy sobie co nieco...
PostNapisane: 25 paź 2015, o 23:04 
Gracz roku 2014 - WFB
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 cze 2011, o 21:43
Posty: 4140
Systemy: WFB:
High Elves - 3000pkt
Vampire Counts - 1000pkt
Można nawet na 48" strzelić Dymem (czyli maksymalny zasięg Smoke LGLa) i to nie podlega dyskusji. Różnica pomiędzy moją wypowiedzią i Pietrasa polega na tym, że w ARO można rzucić Dym, który przysłoni inną jednostkę i nie będzie podlegał pod Face to Face Roll, a sam strzał przeciwnika wchodzi bezpośrednio w cel. O tym nie miałem pojęcia, bo byłem przekonany, że to jest Dodge jednak, więc Smoke Template musi cię przesłaniać przed agresorem, a można w ARO po prostu poświęcić jednostkę z Dymem, kładąc przesłonę na jakimś ważnym dla ciebie modelu :wink:

_________________
Cytuj:
- Conan, what is best in life?
- To crush the enemies, see them driven before you, and hear lamentations of their woman.


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Zasady Rulez! ... czyli wyjaśnijmy sobie co nieco...
PostNapisane: 26 paź 2015, o 14:35 
Wielka Ośmiornica
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 wrz 2012, o 08:31
Posty: 2012
Lokalizacja: Łódź
Systemy: OiM, Infinity
Azurix napisał(a):
Jeśli tak mówisz, to wierzę. To co napisałem wynika z Data Sphere, gdzie poddano w wątpliwość Smoke Dodge jako BS Attack, więc cytatu ci nie podam :?


A masz może link do tego tematu? Nie mogę znaleźć.

_________________
Obrazek


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Zasady Rulez! ... czyli wyjaśnijmy sobie co nieco...
PostNapisane: 26 paź 2015, o 15:58 
Gracz roku 2014 - WFB
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 cze 2011, o 21:43
Posty: 4140
Systemy: WFB:
High Elves - 3000pkt
Vampire Counts - 1000pkt
Też właśnie nie mogę znaleźć teraz :?

_________________
Cytuj:
- Conan, what is best in life?
- To crush the enemies, see them driven before you, and hear lamentations of their woman.


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Zasady Rulez! ... czyli wyjaśnijmy sobie co nieco...
PostNapisane: 23 mar 2016, o 20:41 
Mątwa
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 sie 2015, o 12:32
Posty: 334
Lokalizacja: Łódź
Systemy: Infinity, LotR BC
Modele z zasadą Sapper mają podstawki 40mm, a w profilach widnieją sylwetki S2 (przy czym model w stanie foxhole, czyli aktywnej zdolności sapper, uważamy za prone). Jak wyznaczać dla takiego modelu LoF?
Czy LoF nie powinien być wyznaczany od podstawki 25mm? W wiki nie znalazłem zapisu o zmienionej sylwetce modelu w stanie foxhole.

_________________
Sygmaa... i wszystko jasne.


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Zasady Rulez! ... czyli wyjaśnijmy sobie co nieco...
PostNapisane: 23 mar 2016, o 21:07 
Wielka Ośmiornica
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 wrz 2012, o 08:31
Posty: 2012
Lokalizacja: Łódź
Systemy: OiM, Infinity
To zaszłość. Sylwetkę mają s2 i to się liczy. Najlepiej byłoby zapodstawkować na 25mm, w grze i tak się liczy jakby saper miał podstawkę 25mm

_________________
Obrazek


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Zasady Rulez! ... czyli wyjaśnijmy sobie co nieco...
PostNapisane: 23 mar 2016, o 21:50 
Mątwa
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 sie 2015, o 12:32
Posty: 334
Lokalizacja: Łódź
Systemy: Infinity, LotR BC
Dzięki :)
P.S. Przykleiłem go do podstawki 25mm i sam nie wygląda źle. Leżąca poza wskazuje na prone, a podstawka stabilizuje jego sylwetkę - środek ciężkości znajduje się gdzieś koło pasa i sam ledwo leżał płasko. Skałkę zawsze mogę położyć przed nim dla smaku w czasie rozgrywki, albo używać jako nanoscreen-u :D

_________________
Sygmaa... i wszystko jasne.


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 28 z 31   [ Posty: 617 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 3 gości


Możesz rozpoczynać nowe wątki
Możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
610nm Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL