Zmień rozmiar tekstu


Napisz wątekOdpowiedz Strona 27 z 31   [ Posty: 617 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Zasady Rulez! ... czyli wyjaśnijmy sobie co nieco...
PostNapisane: 14 maja 2015, o 11:29 
Gracz roku 2014 - WFB
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 cze 2011, o 21:43
Posty: 4132
Systemy: WFB:
High Elves - 3000pkt
Vampire Counts - 1000pkt
Ale jak jesteś celem strzału, to nawet przez Dym możesz ARO zrobić Ronin. Jak masz Multi Spectral Visor L2-3 to olewasz Dym całkowicie, a jak masz Sixth Sense L2, to reagujesz tylko na strzał w ciebie (reszty nadal nie widzisz), ale bez modyfikatora -6 do trafienia ;)

_________________
Cytuj:
- Conan, what is best in life?
- To crush the enemies, see them driven before you, and hear lamentations of their woman.


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Zasady Rulez! ... czyli wyjaśnijmy sobie co nieco...
PostNapisane: 14 maja 2015, o 11:59 
Mątwa
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2013, o 17:15
Posty: 477
Systemy: Infinity, WH40K, Malifaux, NST, X-Wing
Poznam także: ITS T9728
Azurix napisał(a):
Ale jak jesteś celem strzału, to nawet przez Dym możesz ARO zrobić Ronin. Jak masz Multi Spectral Visor L2-3 to olewasz Dym całkowicie, a jak masz Sixth Sense L2, to reagujesz tylko na strzał w ciebie (reszty nadal nie widzisz), ale bez modyfikatora -6 do trafienia ;)


Tak, zgadza się. Przeredagowałem swój wpis. Zapomniałem tylko o Sixth Sense L2 i braku modyfikatora przy odstrzeliwaniu się. A może dopiszę jeszcze...

OK. To ja mam dwa pytania.

1) Czy przy użyciu COORDINATED ORDERS, można powstrzymać EXTREMELY IMPETUOUS? Według mnie nie, ale pytam dla pewności.

2) W oficjalnym Army Builderze możliwe jest nadanie Spec-Ops'owi skill Minelayer. Ale Min już dać mu się nie da. Czy to oznacza że wystawia jedną minę na starcie z tytułu swojej umiejętności w odległości 8" i tyle?

_________________
Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Zasady Rulez! ... czyli wyjaśnijmy sobie co nieco...
PostNapisane: 14 maja 2015, o 14:15 
Gracz roku 2014 - WFB
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 cze 2011, o 21:43
Posty: 4132
Systemy: WFB:
High Elves - 3000pkt
Vampire Counts - 1000pkt
RONIN napisał(a):
1) Czy przy użyciu COORDINATED ORDERS, można powstrzymać EXTREMELY IMPETUOUS? Według mnie nie, ale pytam dla pewności.
Impetuous Phase jest przed Spending Order Phase, więc Coordinated Order możesz wykonać dopiero po wszystkich Impetuousach ;)

RONIN napisał(a):
2) W oficjalnym Army Builderze możliwe jest nadanie Spec-Ops'owi skill Minelayer. Ale Min już dać mu się nie da. Czy to oznacza że wystawia jedną minę na starcie z tytułu swojej umiejętności w odległości 8" i tyle?
Nadanie modelowi Minelayera automatycznie daje mu Miny. Deployable Equipments zawsze występują w ilości 3 sztuk, o ile nie napisano inaczej :)

_________________
Cytuj:
- Conan, what is best in life?
- To crush the enemies, see them driven before you, and hear lamentations of their woman.


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Zasady Rulez! ... czyli wyjaśnijmy sobie co nieco...
PostNapisane: 14 maja 2015, o 14:23 
Mątwa
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2013, o 17:15
Posty: 477
Systemy: Infinity, WH40K, Malifaux, NST, X-Wing
Poznam także: ITS T9728
Azurix napisał(a):
RONIN napisał(a):
1) Czy przy użyciu COORDINATED ORDERS, można powstrzymać EXTREMELY IMPETUOUS? Według mnie nie, ale pytam dla pewności.
Impetuous Phase jest przed Spending Order Phase, więc Coordinated Order możesz wykonać dopiero po wszystkich Impetuousach ;)


Jednego impetuousa można wstrzymać poświęcając jeden zwykły order. W N2 manewr skoordynowanego rozkazu był dozwolony i kosztował rozkaz x figurka ale w razie czego ARO było jedno.

Z tym Minelayerem ciekawe, że Builder nie informuje że masz Miny do dyspozycji ;) Bo z drugiej strony jakie dostajesz? Antipersonal czy Manofilement :mrgreen:

_________________
Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Zasady Rulez! ... czyli wyjaśnijmy sobie co nieco...
PostNapisane: 14 maja 2015, o 14:42 
Kalmar
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 maja 2013, o 22:52
Posty: 694
Systemy: Neuroshima Tactics, Infinity
Z powstrzymywaniem Impetusów to jest różnie. Trzeba pamiętać, że w 3 edycji mamy Impetous i Extream Impetous. Ten pierwszy można powstrzymywać "za darmo" czyli bez wydawania jakiegokolwiek rozkazu. Aby powstrzymać ten drugi musi zostać wydany rozkaz regularny.

_________________
Mój nick z forum jest dziwny. Przy rozmowie wystarczy więc Ori albo Sławek ;)
Lasiq, Lasiq what you gonna do
what you gonna do when she shoot to you?


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Zasady Rulez! ... czyli wyjaśnijmy sobie co nieco...
PostNapisane: 14 maja 2015, o 15:38 
Meduza

Dołączył(a): 19 wrz 2011, o 08:30
Posty: 74
Czyli: w mojej aktywnej turze mogę strzelać do kolesi w dymie i jak mi sie zachce to ciasne sobie dym na uliczkę i przemaszeruje ochoczo na druga stronę nie wywołując aro? Innymi słowy w reaktywnej turze w dym można strzelać tylko wtedy gdy ktoś z tego dymu wali w nas.

W swojej reaktywnej turza natomiast rzucenie dymu daje mi jedynie (aż) -6 modyfikator dla kolesia co by chciał we mnie umieścić troche ołowiu.
Tak?


Ostatnio edytowano 14 maja 2015, o 15:40 przez banzaj, łącznie edytowano 1 raz

Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Zasady Rulez! ... czyli wyjaśnijmy sobie co nieco...
PostNapisane: 14 maja 2015, o 15:39 
Gracz roku 2014 - WFB
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 cze 2011, o 21:43
Posty: 4132
Systemy: WFB:
High Elves - 3000pkt
Vampire Counts - 1000pkt
Dokładnie tak jak mówi Ori. A co do Coordinated Order, to tam musisz zużyć Regular Order, a nie możesz tego zrobić w Impetuous Phase, chyba że się mylę :)

_________________
Cytuj:
- Conan, what is best in life?
- To crush the enemies, see them driven before you, and hear lamentations of their woman.


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Zasady Rulez! ... czyli wyjaśnijmy sobie co nieco...
PostNapisane: 14 maja 2015, o 15:41 
Gracz roku 2014 - WFB
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 cze 2011, o 21:43
Posty: 4132
Systemy: WFB:
High Elves - 3000pkt
Vampire Counts - 1000pkt
Nie można strzelać przez Dym, jeśli nie masz MSV, bo nie widzisz przez niego. Można tylko ARO na -6 zrobić w Reaktywnej i to tylko wtedy, gdy jesteś celem ataku ;)

_________________
Cytuj:
- Conan, what is best in life?
- To crush the enemies, see them driven before you, and hear lamentations of their woman.


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Zasady Rulez! ... czyli wyjaśnijmy sobie co nieco...
PostNapisane: 14 maja 2015, o 15:45 
V-ce Hobbysta roku 2012
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 maja 2010, o 01:01
Posty: 5061
Systemy: Neuroshima Tactics, Infinity
To jest bardzo rzadkie w grze, bo albo ty albo przeciwnik musi mieć msv aby to miało miejsce. Poza tym przykładem kojarzę tylko odstrzeliwanie się z dymu jak ktoś położy templatkę łezkę intuitivem na zadymiony model.

_________________
Obrazek


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Zasady Rulez! ... czyli wyjaśnijmy sobie co nieco...
PostNapisane: 14 maja 2015, o 15:51 
Mątwa
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2013, o 17:15
Posty: 477
Systemy: Infinity, WH40K, Malifaux, NST, X-Wing
Poznam także: ITS T9728
Prawda jest taka, że jak ktoś wali do nas przez dym, to znaczy że mamy przerypane jak bałwan na Saharze.... jak przeżyjemy (statystycznie lepiej Dodga robić), to zwijamy się z tej kuwety czym prędzej ! :mrgreen:

_________________
Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Zasady Rulez! ... czyli wyjaśnijmy sobie co nieco...
PostNapisane: 14 maja 2015, o 19:54 
Meduza

Dołączył(a): 19 wrz 2011, o 08:30
Posty: 74
Dzięki,


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Zasady Rulez! ... czyli wyjaśnijmy sobie co nieco...
PostNapisane: 28 maja 2015, o 08:19 
Mątwa
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 kwi 2009, o 08:19
Posty: 252
Lokalizacja: Bełchatów
Systemy: Infinity
W ITSie można mieć dwie rozpiski.I teraz pytanie, czy obie muszą być skonstruowane w obrębie np.sektorówki czy też jedna może być z listy sektorowej a druga z ogólnej?


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Zasady Rulez! ... czyli wyjaśnijmy sobie co nieco...
PostNapisane: 28 maja 2015, o 08:31 
SysAdmin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 mar 2011, o 14:12
Posty: 2816
Lokalizacja: Łódź
Systemy: WFB,NST,FoW,Infinity
Gregu napisał(a):
W ITSie można mieć dwie rozpiski.I teraz pytanie, czy obie muszą być skonstruowane w obrębie np.sektorówki czy też jedna może być z listy sektorowej a druga z ogólnej?


Cytuj:
ARMY LISTS
Each player submits two Army Lists, both of one single faction
or Sectorial Army.
Lists must follow all rules for army building set forth in the
Infinity rulebooks.
Each player must bring two printed copies of each of their
Complete Army Lists – the lists that contain all of the army’s
information, Open and Private – and give one to the Organize


Czyli obie z jednej frakcji lub sektorówki (obie z tej samej sektorówki albo frakcji ogólnej).

_________________
Tylko umarli widzieli koniec wojny ... .


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Zasady Rulez! ... czyli wyjaśnijmy sobie co nieco...
PostNapisane: 28 maja 2015, o 09:16 
Mątwa
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 kwi 2009, o 08:19
Posty: 252
Lokalizacja: Bełchatów
Systemy: Infinity
Aaaa,fakt,znalazłem ten zapis.Wcześniej też on jest tylko jakiś okrojony chyba a na ten drugi nie zwróciłem uwagi.Dzięki :)


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Zasady Rulez! ... czyli wyjaśnijmy sobie co nieco...
PostNapisane: 28 maja 2015, o 14:28 
Mątwa
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 kwi 2009, o 08:19
Posty: 252
Lokalizacja: Bełchatów
Systemy: Infinity
Sorki za posta pod postem ale nie moge znaleźć w podręczniku co się dzieje jak nie trafi sie granatem (smokiem czy normalnym) rzucajac lub z granatnika jeśli nie ma FtF rolla.W starej edycji bylo dispertion,a w N3?


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Zasady Rulez! ... czyli wyjaśnijmy sobie co nieco...
PostNapisane: 28 maja 2015, o 14:40 
Gracz roku 2014 - WFB
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 cze 2011, o 21:43
Posty: 4132
Systemy: WFB:
High Elves - 3000pkt
Vampire Counts - 1000pkt
Nie ma znoszenia już. Po prostu nie trafiasz, tak jakbyś zwykłym Riflem strzelał :wink:

_________________
Cytuj:
- Conan, what is best in life?
- To crush the enemies, see them driven before you, and hear lamentations of their woman.


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Zasady Rulez! ... czyli wyjaśnijmy sobie co nieco...
PostNapisane: 28 maja 2015, o 14:40 
Wielka Ośmiornica
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 wrz 2012, o 08:31
Posty: 2012
Lokalizacja: Łódź
Systemy: OiM, Infinity
Nic się nie dzieje - pudło = brak efektu.

_________________
Obrazek


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Zasady Rulez! ... czyli wyjaśnijmy sobie co nieco...
PostNapisane: 9 cze 2015, o 10:12 
Mątwa
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 kwi 2009, o 08:19
Posty: 252
Lokalizacja: Bełchatów
Systemy: Infinity
Co się dzieje z linkiem jeśli w mojej reaktywnej turze padnie mój link leader?Pytam bo w HS opisane jest tylko co się dzieje w mojej aktywnej turze.No chyba że coś przeoczyłem.


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Zasady Rulez! ... czyli wyjaśnijmy sobie co nieco...
PostNapisane: 9 cze 2015, o 10:17 
Mątwa
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2013, o 17:15
Posty: 477
Systemy: Infinity, WH40K, Malifaux, NST, X-Wing
Poznam także: ITS T9728
Gregu napisał(a):
Co się dzieje z linkiem jeśli w mojej reaktywnej turze padnie mój link leader?Pytam bo w HS opisane jest tylko co się dzieje w mojej aktywnej turze.No chyba że coś przeoczyłem.


W reaktywnej każda figurka może odpowiedzieć ale jak trafi lidera link pada. Jak trafia nie lidera - degraduje o poziom w dół?

_________________
Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Zasady Rulez! ... czyli wyjaśnijmy sobie co nieco...
PostNapisane: 9 cze 2015, o 11:23 
Mątwa
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 kwi 2009, o 08:19
Posty: 252
Lokalizacja: Bełchatów
Systemy: Infinity
Gdzie to jest napisane?W HS jest tylko mowa o aktywnej i co się w niej dzieje.


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 27 z 31   [ Posty: 617 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 3 gości


Możesz rozpoczynać nowe wątki
Możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
610nm Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL