Zmień rozmiar tekstu


Napisz wątekOdpowiedz Strona 2 z 31   [ Posty: 617 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 31  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Zasady Rulez! ... czyli wyjaśnijmy sobie co nieco...
PostNapisane: 15 maja 2013, o 21:27 
Skarbnik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 maja 2005, o 13:51
Posty: 1746
Lokalizacja: Z urodzenia Łódź, z ożenienia Zgierz
Systemy: WH40k, Malifaux, Infinity, Dreadball
To jeszcze jedno pytanie o SF. Kładę znacznik przy modelu, który ma 360º Visor. Czy mogę w turze reakcji strzelić "normalnie" (B=1) w kierunkach innych niż korytarz SF? Z racji tego, że 360º Visor to sprzęt, a nie skill, nie ma chyba zastosowania ten paragraf:
zasady napisał(a):
A miniature with Suppression Fire will automatically have it cancelled if he tries to use any other Skill but Suppression Fire. This rule applies for active and reactive turns.

?

_________________
Obrazek


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Zasady Rulez! ... czyli wyjaśnijmy sobie co nieco...
PostNapisane: 15 maja 2013, o 21:30 
Wielka Ośmiornica
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 wrz 2012, o 08:31
Posty: 2012
Lokalizacja: Łódź
Systemy: OiM, Infinity
Ale chyba 360 visor rozszerza tylko LOF do 360 stopni, a i tak używasz skilla żeby strzelić.

_________________
Obrazek


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Zasady Rulez! ... czyli wyjaśnijmy sobie co nieco...
PostNapisane: 15 maja 2013, o 21:33 
Mątwa
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 kwi 2013, o 21:34
Posty: 252
Systemy: FoW, X-Wing, Battletech
Nie możesz bez przerywania SF. 360 Visor daje ci tylko LoF 360 stopni a nie umiejetnosc strzelania. Musisz wykonać ARO a to przerywa SF.


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Zasady Rulez! ... czyli wyjaśnijmy sobie co nieco...
PostNapisane: 25 maja 2013, o 20:31 
Mątwa
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2013, o 17:15
Posty: 477
Systemy: Infinity, WH40K, Malifaux, NST, X-Wing
Poznam także: ITS T9728
Mam pytanie odnośnie postaci Raiden Saibutai. Nigdzie nie ma modelu tej figurki. Ani na stronie producentów ani w sklepach. Posiada ona Limited Camo czyli w przypadku odkrycia nie może już powrócić do Camo. Co wówczas się kładzie na stół? Figurkę. Ale jej nie ma... Nigdzie nie mogę doczytać informacji o tym. Do puki jest to tylko podstawka no to chyba wiadomo że problemu nie ma :)

_________________
Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Zasady Rulez! ... czyli wyjaśnijmy sobie co nieco...
PostNapisane: 25 maja 2013, o 21:41 
Wielka Ośmiornica
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 wrz 2012, o 08:31
Posty: 2012
Lokalizacja: Łódź
Systemy: OiM, Infinity
Figurki nie ma, bo jej jeszcze nie wydali. Jak chcesz ich wystawić, to musisz na razie proxować.

_________________
Obrazek


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Zasady Rulez! ... czyli wyjaśnijmy sobie co nieco...
PostNapisane: 25 maja 2013, o 21:52 
Mątwa
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2013, o 17:15
Posty: 477
Systemy: Infinity, WH40K, Malifaux, NST, X-Wing
Poznam także: ITS T9728
pietras404 napisał(a):
Figurki nie ma, bo jej jeszcze nie wydali. Jak chcesz ich wystawić, to musisz na razie proxować.


No w zasadzie faktycznie. O tym nie pomyślałem :)

_________________
Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Zasady Rulez! ... czyli wyjaśnijmy sobie co nieco...
PostNapisane: 26 maja 2013, o 00:55 
Mątwa
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 kwi 2009, o 08:19
Posty: 252
Lokalizacja: Bełchatów
Systemy: Infinity
RONIN napisał(a):
Mam pytanie odnośnie postaci Raiden Saibutai. Nigdzie nie ma modelu tej figurki. Ani na stronie producentów ani w sklepach. Posiada ona Limited Camo czyli w przypadku odkrycia nie może już powrócić do Camo. Co wówczas się kładzie na stół? Figurkę. Ale jej nie ma... Nigdzie nie mogę doczytać informacji o tym. Do puki jest to tylko podstawka no to chyba wiadomo że problemu nie ma :)


Z tego co zdążyłem się przypatrzeć Yu Jing,butai mają zwykle goście w za luźnych portkach :) .Może takiego użyj i tyle?


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Zasady Rulez! ... czyli wyjaśnijmy sobie co nieco...
PostNapisane: 26 maja 2013, o 10:35 
Mątwa
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2013, o 11:12
Posty: 341
Lokalizacja: Łódź
Systemy: Infinity (w zawieszeniu), X-wing, Armada
Dobra sugestia. Albo po prostu kup sobie spec opsa - i tak go kupisz i tak, a proxować może praktycznie wszystko.

_________________
'Krewetka Łódzka' - klub miłośników gier bitewnych w formacie 'unpainted'.


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Zasady Rulez! ... czyli wyjaśnijmy sobie co nieco...
PostNapisane: 26 maja 2013, o 15:35 
Mątwa
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 kwi 2009, o 08:19
Posty: 252
Lokalizacja: Bełchatów
Systemy: Infinity
I to chyba jest najlepszy pomysł.


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Zasady Rulez! ... czyli wyjaśnijmy sobie co nieco...
PostNapisane: 26 maja 2013, o 20:08 
Papa Smerf
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 mar 2005, o 23:28
Posty: 2574
Lokalizacja: Drakenhoff, Zamek
Proszę. Nie cytujcie całego poprzedniego posta. To nie jest logiczne i fatalnie się czyta.


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Zasady Rulez! ... czyli wyjaśnijmy sobie co nieco...
PostNapisane: 26 maja 2013, o 20:36 
Skarbnik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 maja 2005, o 13:51
Posty: 1746
Lokalizacja: Z urodzenia Łódź, z ożenienia Zgierz
Systemy: WH40k, Malifaux, Infinity, Dreadball
O co chodzi z tymi spec opsami? Czy to modele objęte jakimiś szczególnymi zasadami? Gdzie w ogóle są ich zasady? Nie znajduję ani w podstawowych listach, ani w HS, ani w CP...

_________________
Obrazek


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Zasady Rulez! ... czyli wyjaśnijmy sobie co nieco...
PostNapisane: 26 maja 2013, o 21:19 
Mątwa
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 kwi 2009, o 08:19
Posty: 252
Lokalizacja: Bełchatów
Systemy: Infinity
Każda armia dostała Spec Opsa.Tu jest do Nomadów:
http://www.infinitythegame.com/infinity ... -spec-ops/
Jest to jednostka którą możesz rozwijać grając kampanię.Zdobywasz punkty doświadczenia i podpakowujesz swojego speca.W Infinity Army i Aleph Toolbox są zamieszczeni i podczas budowania listy można ich uwzględnić.Kwestia tego kogo weźmiesz na takiego spec opsa a u Nomadów akurat może to być Alguacil albo Moderator a jednostka nazywa się Vortex.


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Zasady Rulez! ... czyli wyjaśnijmy sobie co nieco...
PostNapisane: 26 maja 2013, o 21:34 
Mątwa
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2013, o 17:15
Posty: 477
Systemy: Infinity, WH40K, Malifaux, NST, X-Wing
Poznam także: ITS T9728
Gregu napisał(a):
Każda armia dostała Spec Opsa.Tu jest do Nomadów:
http://www.infinitythegame.com/infinity ... -spec-ops/
Jest to jednostka którą możesz rozwijać grając kampanię.Zdobywasz punkty doświadczenia i podpakowujesz swojego speca.W Infinity Army i Aleph Toolbox są zamieszczeni i podczas budowania listy można ich uwzględnić.Kwestia tego kogo weźmiesz na takiego spec opsa a u Nomadów akurat może to być Alguacil albo Moderator a jednostka nazywa się Vortex.


W skrócie to taka figurka szyta na miarę :)
Ashez, a skąd wiesz że kupię ;)

_________________
Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Zasady Rulez! ... czyli wyjaśnijmy sobie co nieco...
PostNapisane: 27 maja 2013, o 12:49 
Wielka Ośmiornica
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 wrz 2012, o 08:31
Posty: 2012
Lokalizacja: Łódź
Systemy: OiM, Infinity
Podczas ostatniej gry Catra powiedział, że przy AD:Combat Jump Dispertion nie może być większe niż MOV skoczka. Nie mogę znaleźć zasady z której to wynika.

_________________
Obrazek


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Zasady Rulez! ... czyli wyjaśnijmy sobie co nieco...
PostNapisane: 27 maja 2013, o 13:16 
Mątwa
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 kwi 2013, o 21:34
Posty: 252
Systemy: FoW, X-Wing, Battletech
Ebło mi się ;) Owszem jest taki zapis na dispersion, ale tylko dla broni ;)

"A dispersing projectile may not travel further than its Maximum Distance characteristic indicated in the Weapon Chart under any circumstance. Beyond that point, the shot has missed and has no effect"

Tak to jest jak sie hurtem czyta zasady.


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Zasady Rulez! ... czyli wyjaśnijmy sobie co nieco...
PostNapisane: 27 maja 2013, o 14:41 
Wielka Ośmiornica
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 wrz 2012, o 08:31
Posty: 2012
Lokalizacja: Łódź
Systemy: OiM, Infinity
A kto mi się dopisał do posta? 8o

Spoko, cały czas się uczymy. :)

_________________
Obrazek


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Zasady Rulez! ... czyli wyjaśnijmy sobie co nieco...
PostNapisane: 27 maja 2013, o 14:43 
Mątwa
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2013, o 11:12
Posty: 341
Lokalizacja: Łódź
Systemy: Infinity (w zawieszeniu), X-wing, Armada
Bo takiej IMHO nie ma :?
Piłeczka po stronie Catry.

Porąbały mi się przyciski, a śpieszyłem się.

_________________
'Krewetka Łódzka' - klub miłośników gier bitewnych w formacie 'unpainted'.


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Zasady Rulez! ... czyli wyjaśnijmy sobie co nieco...
PostNapisane: 22 cze 2013, o 21:00 
V-ce Hobbysta roku 2012
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 maja 2010, o 01:01
Posty: 5061
Systemy: Neuroshima Tactics, Infinity
1. Czy tractor mule strzela lobem czy po prostej?
2. Jednoczesna aktywacja przeciw modelowi w kamuflażu, może ktoś deklarować wypatrywanie a inny strzał?
3. Model w kamuflażu, nie znam jego charakterystyki, a jeśli by miał minusy do wypatrywania których jako żeton nie uwidacznia, to one się sumują? Możliwe że nie ma takiego modelu w grze, że twórcy się tak zabezpieczyli.

_________________
Obrazek


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Zasady Rulez! ... czyli wyjaśnijmy sobie co nieco...
PostNapisane: 22 cze 2013, o 21:31 
Skarbnik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 maja 2005, o 13:51
Posty: 1746
Lokalizacja: Z urodzenia Łódź, z ożenienia Zgierz
Systemy: WH40k, Malifaux, Infinity, Dreadball
Cytuj:
1. Czy tractor mule strzela lobem czy po prostej?

lobem strzelają tylko granaty / granatniki. Jeżeli takowy może mieć na wyposażeniu mule, to nim może strzelić.
Cytuj:
2. Jednoczesna aktywacja przeciw modelowi w kamuflażu, może ktoś deklarować wypatrywanie a inny strzał?

Nie. Skombinować wolno tylko tę samą akcję.
Cytuj:
3. Model w kamuflażu, nie znam jego charakterystyki, a jeśli by miał minusy do wypatrywania których jako żeton nie uwidacznia, to one się sumują? Możliwe że nie ma takiego modelu w grze, że twórcy się tak zabezpieczyli.

Jedyne co się kumuluje z wszelkimi poziomami C&H, to low visibility zone, który jest dla Ciebie jawny. Gadżety takie, jak np. Optical Disruptor nie kumuluje się z C&H. Innych zasad / sprzętu, dającego kary do wypatrywania / strzelania, nie kojarzę.

_________________
Obrazek


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Zasady Rulez! ... czyli wyjaśnijmy sobie co nieco...
PostNapisane: 22 cze 2013, o 21:35 
Wielka Ośmiornica
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 wrz 2012, o 08:31
Posty: 2012
Lokalizacja: Łódź
Systemy: OiM, Infinity
Już napisałem wszystko w PW, ale powtórzę tu:

1. Uragan ma Burst = 3 zarówno w turze aktywnej, jak i w reakcji, na celu kładzie się okrągły wzornik.

Katyusha - kładziesz 3 okrągłe wzorniki - jeden na celu, dwa po bokach pierwszego w lini prostopadłej do lini ognia:

Obrazek

Z obu tych broni nie można strzelać ogniem parabolicznym, ani spekulatywnym, oraz nie podlegają one rozrzutowi - tzn. jak nie trafisz, to w ogóle nie kładziesz wzorników.

2. W reakcji nie można zrobić takiej akcji, że jedna figurka wykrywa, druga strzela. Możesz zadeklarować wykrywanie, albo czekać na drugą składową rozkazu znacznika. Jeżeli znacznik sam z siebie się nie ujawni, to nie możesz zadeklarować strzelania - jeżeli zadeklarowane wykrycie się uda, to figurka zostaje postawiona na koniec ruchu znacznika.
W skrócie po deklaracji opóźnienia reakcji, reakcję można zadeklarować tylko jeżeli marker ujawni się sam z siebie.

Inna sprawa jest z turą aktywną. W jednym rozkazie możesz jako pierwszy skill zadeklarować wykrywanie, a jako drugi strzelanie - wtedy jak Ci się uda wykryć, albo marker sam się ujawni poprzez reakcję, to możesz strzelać. Jeżeli nie uda się wykryć, to strzelanie nie wychodzi i jest zmarnowane.

EDIT: A co do akcji jednoczesnych, to tak jak napisał Voltar.

3. Modyfikatory do wykrywania są tylko dwa - za Kamuflarz (-3) i za Kamuflarz TO (-6). Do obu tych typów używasz innych znaczników, więc od razu wiesz jakie masz minusy. Tak więc nie ma żadnych ukrytych modyfikatorów do wykrywania.

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 22 cze 2013, o 21:54 przez pietras404, łącznie edytowano 1 raz

Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 2 z 31   [ Posty: 617 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 31  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Możesz rozpoczynać nowe wątki
Możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
610nm Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL