Zmień rozmiar tekstu


Odpowiedz
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Treść wiadomości:
Wpisz tutaj treść wiadomości. Nie może mieć ona więcej niż 60000 znaków. 

Uśmieszki
:D :) :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen:
Rozmiar:
Kolor tekstu
Opcje:
BBCode jest włączony
[img] jest włączony
[flash] jest wyłączony
[url] jest włączony
Uśmieszki są włączone
Wyłącz BBCode
Wyłącz uśmieszki
Nie parsuj linków
Pytanie
Kto jest administratorem osmiornica.info (Euru):
To pytanie służy do uniemożliwienia automatycznego wysyłania formularza przez boty spamujące.
   

Przegląd wątku - Zasady Rulez! ... czyli wyjaśnijmy sobie co nieco...
Autor Wiadomość
  Tytuł:  Re: Zasady Rulez! ... czyli wyjaśnijmy sobie co nieco...  Cytuj
Tak sobie czytam zasady (bo coś trzeba robić o godzinie 00:30) i wpadło mi w oko takie oto zdanie odnośnie G:Servant

The Doctor/Engineer and the G: Servant trooper must declare the same Order, declaring the same Short Skills of the Order. However, it is not compulsory that they have the same target.

Czy to oznacza, że w momencie gdy np. Doktorka bandażuje takiego Lasiq'a to w tym samym momencie może również łatać padniętego Naffatuna? Jeśli tak to jest to jeden rzut na obydwu? Czy dwa oddzielne?
Post Napisane: 18 sie 2017, o 00:31
  Tytuł:  Re: Zasady Rulez! ... czyli wyjaśnijmy sobie co nieco...  Cytuj
Trochę zmian w zasadach (ale dlaczego przez FAQ a nie Erratę, to ja tego nie rozumiem):

Cytuj:
When a trooper enters into the Unconscious state does
this cancel the Engaged state?

The Engaged state can be cancelled when all the
adversaries of the active troop are in Null or Immobilized
states.


Cytuj:
Is the Suppressive Fire state cancelled when a trooper, in
Suppressive Fire, fails its Guts Roll?

Yes.


Cytuj:
Does the Regular Order used for a Coordinated Order
need to be from the same Combat Group as the
coordinated troopers?

Yes.


Cytuj:
Can a Fireteam declare the special maneuver: Discover +
BS Attack?

Yes.
Post Napisane: 20 lip 2016, o 18:06
  Tytuł:  Re: Zasady Rulez! ... czyli wyjaśnijmy sobie co nieco...  Cytuj
Nowy FAQ:

http://assets.infinitythegame.net/downloads/faqs/en/v1.1/faqs.pdf
Post Napisane: 20 lip 2016, o 17:44
  Tytuł:  Re: Zasady Rulez! ... czyli wyjaśnijmy sobie co nieco...  Cytuj
Hm, dobra sprawdziłem podręcznik. Wychodzi na to, że Fury: Impetous oraz Fury: Frenzy (który staje się Impetousem) można normalnie zastopować mówiąc "Anuluje". Żeby zastopować Extream Impetousa trzeba wydać Regular Order.

EDIT+Post

Kolejne pytanie. Mam obok siebie Saladyna oraz jednostkę pod Holo1 udającą Saladyna. W ich ZOC znajduje się jakiś REM. Deklaruje, że mój Haker nakłada na REM'a jakiś program pomocniczy jednak musi to robić przez Repeater, w który wyposażony jest Salladyn. Pytanie brzmi, czy w tej sytuacji muszę zdradzać przeciwnikowi, który z Salladynów jest prawdziwy w celu użycia Repeatera?
Post Napisane: 23 cze 2016, o 14:25
  Tytuł:  Re: Zasady Rulez! ... czyli wyjaśnijmy sobie co nieco...  Cytuj
Z tego co pamiętam podręcznik, to nie.
Post Napisane: 21 cze 2016, o 11:06
  Tytuł:  Re: Zasady Rulez! ... czyli wyjaśnijmy sobie co nieco...  Cytuj
Szybkie pytanie. Mogę zastopować Extream Impetusa Regular Orderem? Chodzi mi o Muttawiah :p
Post Napisane: 20 cze 2016, o 21:24
  Tytuł:  Re: Zasady Rulez! ... czyli wyjaśnijmy sobie co nieco...  Cytuj
pietras404 napisał(a):
Przez dwie tury, czyli przez jedną rundę ;) Każda runda składa się z dwóch tur graczy.

A z ciekawości jak to zrozumiałeś?


Że będąc w White Zone, mnie na LoFa nie mogą wziąć, ale ja tak. Tylko że Drakios nie ma żadnego MV i dlatego coś mi tu nie prażyło.
Post Napisane: 2 cze 2016, o 13:59
  Tytuł:  Re: Zasady Rulez! ... czyli wyjaśnijmy sobie co nieco...  Cytuj
Przez dwie tury, czyli przez jedną rundę ;) Każda runda składa się z dwóch tur graczy.

A z ciekawości jak to zrozumiałeś?
Post Napisane: 2 cze 2016, o 12:03
  Tytuł:  Re: Zasady Rulez! ... czyli wyjaśnijmy sobie co nieco...  Cytuj
pietras404 napisał(a):
Jak wyżej. Model z Albedo jest traktowany jakby był w White Noise przez pierwszą rundę gry. Oznacza to, że jest traktowany jakby był w dymie dla modeli z MSV - modele takie nie widzą żołnierza z Albedo.

Uprzedzając pytania - MSV jest "obligatory" i nie można go wyłączyć.


To inaczej to zrozumiałem :D
A nie przez dwie rundy?
Post Napisane: 2 cze 2016, o 11:14
  Tytuł:  Re: Zasady Rulez! ... czyli wyjaśnijmy sobie co nieco...  Cytuj
Jak wyżej. Model z Albedo jest traktowany jakby był w White Noise przez pierwszą rundę gry. Oznacza to, że jest traktowany jakby był w dymie dla modeli z MSV - modele takie nie widzą żołnierza z Albedo.

Uprzedzając pytania - MSV jest "obligatory" i nie można go wyłączyć.
Post Napisane: 2 cze 2016, o 11:08
  Tytuł:  Re: Zasady Rulez! ... czyli wyjaśnijmy sobie co nieco...  Cytuj
Bodajże modele z msv go nie widzą
Post Napisane: 2 cze 2016, o 11:00
  Tytuł:  Re: Zasady Rulez! ... czyli wyjaśnijmy sobie co nieco...  Cytuj
Szybkie pytanie: o co dokładnie chodzi z Albedo? Nie kumam sensu tego sprzętu :?
Post Napisane: 2 cze 2016, o 10:15
  Tytuł:  Re: Zasady Rulez! ... czyli wyjaśnijmy sobie co nieco...  Cytuj
Według odpowiedzi na to pytanie z roku poprzedniego, specjalista niosący Beacon nie może być markerem, również w fazie Deployment. Innymi słowy nie możesz takiego specjalisty wystawić jako marker.
Post Napisane: 24 maja 2016, o 15:05
  Tytuł:  Re: Zasady Rulez! ... czyli wyjaśnijmy sobie co nieco...  Cytuj
Odnośnie scenariusza Beaconland. Jedna z zasad mówi, że "Only figures, and not Markers (Camo, Impersonaor, Holo itp.) can carry the Beacon"

Jeśli więc wystawiam specjalistę jako Holo albo Camo to czy po wyjściu spod znacznika jednostka ta w ogóle nie posiada Beaconów?
Post Napisane: 24 maja 2016, o 14:40
  Tytuł:  Re: Zasady Rulez! ... czyli wyjaśnijmy sobie co nieco...  Cytuj
Nie, dodając marker (np. prone) do jednego z holoech, należy go powielić w dwóch pozostałych.

Każde z holoech, w trakcie sprawdzania koherencji, musi posiadać w swojej strefie kontroli przynajmniej jedno z pozostałych holoech.
Post Napisane: 20 maja 2016, o 07:57
  Tytuł:  Re: Zasady Rulez! ... czyli wyjaśnijmy sobie co nieco...  Cytuj
Czy wystawiając w Deployment Phase jednostki z Holoecho mogę zadeklarować, że np. jedna stoi, a dwie są w Prone?

Oraz, jak utrzymywać ich koherencję?
Post Napisane: 19 maja 2016, o 22:12
  Tytuł:  Re: Zasady Rulez! ... czyli wyjaśnijmy sobie co nieco...  Cytuj
Z drugim Shikami, jeden z nich musi mieć skilla Firetea: Duo. Ale działa to tylko w sektorówce JSA albo jak masz EVO hackera i odpalony odpowiedni program.

Nie należy zapominać, że Shikami to przede wszystkim Specjalista, który jest całkiem żywotny i potrafi ukąsić.
Post Napisane: 12 maja 2016, o 14:55
  Tytuł:  Re: Zasady Rulez! ... czyli wyjaśnijmy sobie co nieco...  Cytuj
To tak dla podkręcenia mojego apetytu :mrgreen:

Shikami... typowa jednostka która szuka rozróby na ostrza. ODD by go nie zkillować po drodze a w CC wątpię by ktoś miał z nim większe szanse... PS. Z kim w Duo się łączy?

Widać że w końcu CC staje się grywalną techniką. Fajnie. Z pewnością zakupię!
Post Napisane: 12 maja 2016, o 14:51
  Tytuł:  Re: Zasady Rulez! ... czyli wyjaśnijmy sobie co nieco...  Cytuj
Tak, przed każdą turą gracz może za darmo przenieść ten model do dowolnej grupy.
Coś dla Yu Jing:
Obrazek
Post Napisane: 12 maja 2016, o 13:52
  Tytuł:  Re: Zasady Rulez! ... czyli wyjaśnijmy sobie co nieco...  Cytuj
pietras404 napisał(a):
Free Agent - możesz przy liczeniu rozkazów wybrać, w której Combat grupie ten model się znajduje.


Rozumiem że model może skakać po grupach?
Post Napisane: 12 maja 2016, o 13:45




Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
610nm Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL